Hoe zit da trouwens met de battlepacks na iedere ronde. Krij je er een als je eerste wordt? Heb nu 5 potjes gespeeld waar van ik 4 x eerste was van mijn team en had op het einde 4 battlepacks
Weet je dat zeker?Want dan zou je ongeveer 1 op de 6 potjes een battlepack moeten krijgen. 4 van de 5 zou dan wel heel gelukkig zijn
Heb er ook eens 3 achterelkaar gehad en stond niet bovenaan. Daarnaast kreeg ik er ook een een keer toen ik net joinde en de map geeneens geladen was. Toen zei Monkey dat ik er een had gekregen.
Dit is echt zonder twijfel de meest intense game die ik ooit heb gespeeld. Ze hebben echt een parel afgeleverd, ongekend tof dit.
Dat is helaas echt een xbox ding, bij een maat van me op de PS4 is dat totaal niet het geval. Zelfs bij de bèta al niet dus wat dat betreft zal het ook niet 1,2,3 gefixt kunnen worden ben ik bang.
Ik heb er op de PS4 ook last van. In de beta was het een drama en zo erg is het hier niet maar soepel loopt het bij mij zeker niet Net de eerste campaign/war story gespeeld. Het is zeker wel wat beter dan BF4 maar echt goed was het ook weer niet. Hoop dat die andere stories wat andere gameplay met ze mee brengen anders ben ik er wel snel weer klaar mee
Nog 45 minuten van mijn 10 uur trial over. Tegen level 17 aan inmiddels. Misschien morgen die 45 minuten nog opmaken maar vrijdag komt de game toch binnen! Lekker sniper shot En sproei gewoon door haha: