1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    @Jwoeloe .. Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar custom tactics and spelersinstructies! hahaha

    Speel momenteel 4-3-2-1 met de volgende opstelling en heb alles op default staan. Div 5 en goud 3 momenteel, maar moet even een stap maken om verder te komen. Tips? O-)

    Griezmann
    Coman - Williams
    Sanches - Thiago - James Rodriguez
    Alba - Umtiti - Varane - IF Sergio Roberto
    Rulli
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Meer mensen last van?Zit inmiddels in div 5 en stond 2-1voor en toen viel mn verbinding weg in blessuretijd|:-.Nu geeft die elke x aan dat die geen tegenstanders kan vinden,verder kan ik wel traden enz
     
  3. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Xbox opnieuw opstarten.
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Check gewoon de filmpjes van Ovvy en/of Krasi op youtube voor tips en tricks e.d.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou nog kunnen bedenken:
    Pogba in plaats van Robben en je zou kunnen starten met een 4-3-3 formatie en die omzetten in 4-2-3-1 met Pogba als centrale CAM. Verlies je geen chemistry aan wisselen :).
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe krijg je Bale op 10 chemistry met dit team, Jwoeloe? Ik probeerde het eens, puur uit verveling en omdat ik het tof vind om teams te maken, maar mij lukt het niet. Met Bale op rechtsbuiten in de 4321 krijg je alleen met Griezmann een link en verder met niemand.
     
  7. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is dat voor setting van de tegenstander dat ie zo fukkin fel alle ballen onderschept? Ik heb minder dan een milliseconde om de bal over te spelen anders is ie alweer afgepakt. Terwijl de tegenstander alle tijd van de wereld lijkt te hebben als ie de bal heeft.
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Gisteren kwam ik dat ook tegen in online clubs. Idd geen tijd en tegenstander lijkt xtc te hebben geslikt. Na zelf wat te testen lijkt het op een combi van Drukken met team & druk zetten.
    Te doen via de d-pad naar boven te klikken en dan de tactiek te kiezen, gevolgd door de d-pad naar beneden de klikken en de andere optie te klikken. Mijn vermoeden is wel dat druk zetten met team de overhand heeft in dit opgeschoten gedrag van de spelers. Vind het ook wat te erg aanwezig.
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Qua spelersinstructies in 4321 heb ik het liefst dat de linksback, rechtsback en de middelste centrale middenvelder achter blijven. Gaat vanwege chemistry alleen lastig in jouw team, doordat Thiago niet echt een verdedigend type is en je hem nodig hebt voor de chemistry van Williams. Anders zou ik Sanches en Thiago omdraaien. Zou sowieso zorgen dat je een Franse keeper krijgt (Lloris) en gewoon De Marcos op rechtsback.

    Niet. Bale is zo goed dat ik het wel aandurfde op 8 chemistry. Is nu doorsparen voor Vieira, Ronaldo, Pogba en dergelijken. Dan gaat hij uiteindelijk naar full chem.
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Tip voor serie A/Italiaans: IF Immobile!

    Wat een baas! Bijna net zo goed als Higuain die ik in m'n andere team heb maar 1/4 van zijn prijs. Beiden in 4321 met instructies: achter linies kruipen en centraal blijven.

    Lopen beiden (nog) 2 op 1 :)
     
  11. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    heeft hier iemand ervaring met fifa points accounts?
     
  12. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsjonge jonge het is weer mooi kut dit jaar hoor.
    Balcontrole en bezit gaat opzich wel goed, ik probeer veel in driehoekjes te passen. Maar meestal gaat de pass naar 1 van de aanvallers mis, die wordt vaak onderschept. Meestal is er gewoon geen ruimte omdat ze echt waardeloze posities aannemen.
    Iemand anders hier last van?

    SQBC is leuke toevoeging. Een squad bedenken is wel leuk, maar om vervolgens al die spelers te kopen.. Vaak wil je goedkope spelers gebruiken, maar die zijn dan weer neit voor een fatsoenlijke BIN prijs te krijgen (soms alleen maar 10k), dus dan moet je al gaan bieden en dat duurt me allemaal veels te lang.

    Het nieuwe penaltysysteem is brak, ik kan me niet herinneren dat ik al een penalty gescoord heb, en heb er toch zeker 10+ genomen. De eerste schoot ik -a la Seedorf- het stadion uit, de tweede ook. Toen nam ik het zekere voor het onzekere en schoot hem wel gewoon door het midden, maar blijkbaar moet je nu een lang B indrukken om wat kracht te zetten (ook al zie je nergens een indicator!), want mijn speler schoot de bal welliswaar door het midden, en de keeper pakte een hoek. Maar mijn speler zette zo weinig kracht achter het schot dat de keeper kon opstaan en alsnog de bal kon pakken. Ik weet niet of ik ooit harder gevloekt heb tijdens FIFA.

    Het script is nog steeds duidelijk aanwezig. Ik had gisteren een Draft team met 2(!!!!) legends, dat heb ik nog NOOIT eerder gezien. Maar mijn 'legends' waren niet beter dan de gemiddelde cambuur-speler.

    Bah wat walg ik van dit spel maar kan toch niet stoppen met spelen.
     
  13. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik snap werkelijk waar niet waarom je online gaat spelen als je niet eens weet hoe je een penalty moet nemen.

    Dan wil je gewoon verliezen.

    Tevens kun je aan de eerste stappen van de aanloop zien welke hoek er geschoten wordt.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Niet aan beginnen. Dit zijn gehackte accounts en de points zijn gekocht met de betaalgegevens (creditcard/paypal) van deze persoon.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    En zelfs niet points willen kopen van een website die aangeraden wordt door YouTubers. Je krijgt eerst een waarschuwing en je overige coins die je nog hebt worden gewist. En bij een 2e keer krijg je een ban.....
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heeft iemand nog een leuke (underrated) bpl speler? Heb geen zin om te traden en geen tijd om veel te spelen dus houd het lekker bij goedkope teams. Wel goud natuurlijk.

    Heb nog wel 3 draft tokens, moet ik eigenlijk ook wat mee gaan doen.
     
  17. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil gewoon potje Fifa tegen andere mensen spelen, vind geen reet aan het spelen tegen de CPU. Als ik scoor, moet ik wel "IN YO FACE!!" tegen iemand moeten kunnen schreeuwen (ook al hoort hij me niet, hij voelt het wel)

    Ah, de enkele penalty die ik wel aardig inschoot, werd inderdaad gewoon tegengehouden. Mooi verneukt dus dat penalty systeem.
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Omdat je het niet snapt en geen moeite doet om het te leren is het niet gelijk verneukt.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Amrabat is een lekkere spits. Ander Herrera en Ros Barkley.
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Amrabat heb ik al. Speelt inderdaad best lekker! Heeft 2 invalbeurten gehad en scoorde beide keren bij zijn eerste balcontact. Zal eens kijken naar Herrera en Barkley. Heb nu Eriksen en Afellay als CAMs, Eriksen nog niet gebruikt en Afellay ook maar even. Had Barkley geen 5* WF? Dat is ook wel lekker als CAM.
     

Deel Deze Pagina