1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nee, ik ook :+.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nog nooit een mail gehad maar kwam er een paar weken geleden ook pas achter dat ik na +/- 10 jaar ook nog nooit mijn mailadres richting PlayStation had bevestigd :+Meteen die mail nog een keer laten sturen en 2 step verificatie ingeschakeld
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik krijg 'm ook vaak idd. Maar boeiend, gewoon delete.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hele stomme vraag misschien.
    Maar stel mijn ps4 begeeft het en ik moet een nieuwe kopen.

    Hoe zit het dan met al mijn save data?
    Ben ik dat dan kwijt?
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Save data staat innde cloud. Maar je kunt voor de zekerheid altijd een locale backup maken naar een USB stick bv.
     
    AnubisNefer en Smok3y vinden dit leuk.
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Sinds gisteren een paar. Niet op geklikt, maar als ik online of op m'n PS4 wil inloggen, geeft die ook aan dat ik het moet wijzigen. Anders kan ik niet inloggen.

    Had jij dat ook?
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mijn VR is binnen... :D

    Meer mensen hier die heb gaan halen ?
     
  8. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Net na werk ff paar uur gespeeld met de VR. Rigs heeft mijn zoon ff getest. Zag er goed uit. Vrouw en ik ff vr world gespeeld. Shooting range was bij de vrouw favoriet (schiettent bij London Heist) haha ze knalde met 2 uzi en dan om en om schieten en reloaden. Normaal speelt ze alleen puzzel spelletjes maar dit vond ze fantastisch.

    Leuk om te doen, waren zo 4 uur verder. Zal straks rigs spelen, kijk uit naar Farpoint en Journey of Robinson. Eerste momenten met bril zat ik wowowo. Geen spijt van aankoop. Wel veel kabelwerk en ps4 en kastje van VR worden wel warm
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb net 40GB aan VR demo's gedownload en heb ook meteen Batman Arkham VR aangeschaft in de PS Store.

    Kijk vooral uit om die RE7 Kitchen demo in VR te spelen. :eek:

    Gelukkig zijn er van vrijwel alle games ook demo's beschikbaar. Dus misschien dat ik volgende week nog een game erbij haal

    Dit wordt mijn eerste VR ervaring. Ben erg benieuwd !!

    Camera en Motion Controls komen pas morgen binnen. Dus ik moet nog eventjes geduld hebben.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Laat even horen hoe je Robison vindt. Daar ben ik erg benieuwd naar namelijk.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Net zojuist mijn 1e VR ervaring

    Heb even VR Playroom gespeeld, Rigs Demo, Eve Valkyrie Demo, Tumble Demo, Battlezone Demo, Rez Infinite Demo en RE7 Demo

    Bij Rigs werd ik wel heel even misselijk... omdat je robot heel hoog in de lucht kan springen. En door de VR lijkt het ook daadwerkelijk of je echt hoog in de lucht springt. Het gevoel is vergelijkbaar als je met een vliegtuig opstijgt. Oke niet zo heftig, maar zo voelde het ongeveer voor mij dan.
    Eve Valkyrie speelde ik als eerst, en daar had ik na een paar seconden al een jaw dropping moment (die ruimtegevechten zijn heel vet). RE7 is scary as fuck, heb in de VR bril letterlijk een paar keer mijn ogen dicht gedaan haha (zo eng is het). En VR Playroom zit ook heel goed in elkaar.

    Als mijn Motion Controllers volledig zijn opgeladen ga ik even de andere demo's testen en ga ik ook Batman Arkham VR spelen.

    Moet zeggen dat ik ERG onder de indruk ben... maar er zijn wel een paar kanttekeningen

    Ten eerste is het echt een hoop gedoe om alles aan te sluiten:

    Ik heb letterlijk 6 of 7 verschillende kabels lopen om VR werkend te krijgen. Als ik ergens niet van hou, is het wel veel kabels (ik hou niet eens van een bekabelde headset).
    Daarnaast is het beeld soms erg wazig. Ik wist van te voren niet wat ik moest verwachten. Maar ik las al snel dat het beeld vrij wazig is, dus mijn droom (dat je a la The Matrix in een andere foto-realistische omgeving met super scherp beeld terecht komt) is niet werkelijkheid geworden.
    Dat het beeld wazig is doet trouwens geen afbreuk aan de ervaring. Het is zo vet dat je niet eens op de graphics let. Helaas werd het beeld bij mij na een tijdje zo wazig dat ik sommige teksten niet eens kon lezen.
    Las op internet dat ik mijn sensor moest kalibreren in de settings. Straks maar even doen en kijken of het beter wordt.

    Al bij al ben ik zeer onder de indruk. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Maar het is alles behalve perfect. Het is duidelijk te merken dat deze technologie nog in de kinderschoenen zit.

    Ik ben ook benieuwd hoe groot het game aanbod over 2-3 maanden zal zijn.

    Want die demo's zijn leuk, maar over een week is het nieuwe er vanaf... En dan wil je gewoon goede games gaaan spelen.

    Ik kijk erg uit naar Robinson: The Journey, Resident Evil 7 en Farpoint. Resident Evil 7 en Farpoint komen in 2017 pas, Robinson volgende maand.

    Van de huidige line-up (van wat ik tot nu toe heb gespeeld). Lijkt alleen Rigs, Eve Valkyrie en Battlezone interessant. Daarnaast wil ik voordat ik een game aanschaf wel eerst weten wat de speelduur is. Als je zo een game in 2-3 uurtjes uit kan spelen, ga ik er geen €60 voor neerleggen.

    Ik heb gisteren Batman Arkham VR in de PS Store aangeschaft. En die kan je schijnbaar al in 1,5u uitspelen. Oke het spel kostte slechts €20. Maar dan nog, ik koop een VR omdat ik triple A games wil spelen in VR. Geen tech demo's.

    Wordt vervolgd ...... :D

    EDIT: Batman Arkham VR gespeeld. En die was uber vet, zeker met de motion controls erbij. Voor mij tot nu dé ultieme VR ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2016
    Olijke Poffer, Smok3y, Mallakai en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Rigs nu ook gespeeld, hier kan je echt heel lang mee spelen. 3 vs 3 en verschillende droids met unieke eigenschappen, je kan zowel online als offline spelen. Zijn ook verschillende spellen (endzone, tdm, en soort basketbal al gehad) tot nu toe erg positief over, mijn zoon heeft zelfs zijn kamer opgeruimd als hij dan nog maar ff mocht spelen ;-)
     
    Killamonkey en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Is het nog steeds makkelijk om een US account aan te maken en om PS4 games in de US store aan te schaffen?

    Wil Battlefield 1 digitaal hebben en scheelt een hoop geld met de NL store.

    Die kun je vervolgens gewoon spelen met je Nederlandse account toch?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nog extra werkgeheugen revealed.

    The extra ram will be used for app switching and non gaming use. This frees up the 8gb of GDDR5 ram that the PS4Pro has for gaming purposes. So faster app switching and more ram for gaming.

    "We felt games needed a little more memory, about 10 percent more, so we added about 1GB of slow, conventional DRAM to the console," Cerny explained.

    With PS4 Pro, that application is moved to the extra 1GB of RAM when swapping to a game, freeing up nearly an entire gigabyte of the console's remaining 8GB of GDDR5 RAM.

     
    Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja maar dan moet je je US account al primary instellen.. En dan kun je weer geen EU downloads spelen als ik het goed begrijp?
    Ik heb al een US account dus dat is heel simpel. Alleen geen geld op staan, dat is wat lastiger.. Iemand die dat koop via http://www.pcgamesupply.com/buy/Sony-Playstation-Network-50/ ?

    Ik wil het ook wel graag eens proberen (ik heb gewoon 2 profielen met hetzelfde gmail adres alleen de ene heeft geen . :+) maar dit punt snap ik ook nog niet echt.


    Edit: oh volgens mij kan dat gewoon! Nice!
    Maar met de huidige wisselkoers is het niet bijster interessant trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2016
    s4nd3r vindt dit leuk.
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb voor $60 tegoed gekocht bij die website. Kreeg na een half uurtje beide codes en kon daarna probleemloos de game kopen.

    Scheelt niet superveel inderdaad, maar toch bijna 15 euro bespaard op deze manier.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Maar kun je ook games gedownload op je EU account spelen als je US je primary is?
    @s4nd3r
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    @Tyrant

    Je kan spellen uit de US PS Store gewoon spelen op je NL account. Dan moet je idd wel je US account op primary hebben staan.

    Enige waar je op moet letten is dat DLC regio gebonden is. Dus toekomstige DLC zal je ook uit de US Store moeten halen.

    Bij pcgamesupply moet je trouwens een activation Fee betalen van €2-€3 als je tegoed koopt boven de $10.

    Dus je kan het tegoed beter kopen bij https://www.playstation-plus-now.com/en/

    Die zijn ook een paar € goedkoper.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dus ik kan EU en US store games spelen op mn EU account als US account als primary is?

    PS dat tegoed op de site van jou is EU tegoed dus daar heb je dan weinig aan toch? :p
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    YES

    En als je EU games op je US account wil spelen moet je je EU account op primary hebben staan.... zo werkt het.

    Je kan ook gewoon beide accounts op primary zetten. Vooral handig als je meerdere accounts op je PS4 hebt staan. Mijn vriendin heeft ook haar eigen account... en kan dus al mijn gekochte games spelen (omdat mijn EU en US accounts beide op primary staan).

    Wat betreft de website:
    Bij Select your country moet je even United States selecteren.

    Beide websites zijn betrouwbaar. Bij PCgamesupply kocht ik in de PS3 periode ook vaak US tegoed. De laatste paar maanden koop ik mijn tegoed echter op Ebay of playstation-plus-now.com

    www.offgamers.com schijnt ook een betrouwbare site te zijn, weet alleen niet of je hier ook een activation fee moet betalen.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2016

Deel Deze Pagina