1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Straks begint Barca en zoals verwacht met Umtiti in de basis..... gaat goed worden voor mijn mooie zwarte kaartjes. Helemaal goed. :)
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Butland
    Trippier Kabasele Ogbonna Moreno
    Can Firmino Dembele
    Mane Musa Depay
    Dat is mijn opstelling,6seizoenen gespeeld en 6x promotie gemaakt
     
  3. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    CL wedstrijden hebben geen invloed op OTW cards.
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Normaal zou ik je afkraken wegens je onwetendheid maar je hebt geluk want ik ben in een goede bui.

    Zie onderstaand filmpje om te kijken hoe het werkt met het kunnen zien welke kant de penalty gaat.

    Ik heb het nog niet kunnen testen maar ik ben ervan overtuigd dat je juist hierdoor de tegenstander kan verneuken door (bijv) in het begin van de aanloop naar links te aimen(tegenstander kan dat zien) om vervolgens op het laatste moment van kant te wisselen.

    Het schieten van penalty's ga ik niet uitleggen dat leer je in 1 skillgame of 1 YT filmpje van 3 minuten.

     
  5. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    De penalties zijn echt kut inderdaad. Ik aim nooit aan het begin van mijn aanloop, maar echt veeeel van mijn penalties worden gestopt...
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zuig ook echt in pingels nemen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik me er ook niet heeeel erg in verdiept hebt het hoe en wat.
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb je ook een keer iets positiefs te melden over (Fut) Fifa 17? :+
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vind de penalty's awesome. Ik doe eerst stukje altijd een snelle aanloop door (RT) in te drukken en dan op het laatst inhouden door (LT) in te drukken. Schiet altijd redelijk zacht in en kan dan op het allerlaatst beslissen in welke hoek ik schiet. Vaak is de keeper al een beweging naar een kant aan het maken op het moment dat ik in mijn aanloop wat inhoud.
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Er is een update geweest als ik de pop-up in game mag geloven. Weet niet of het er iets mee te maken had maar speelde een pot waarin ik 6x het houtwerk in 1 wedstrijd raakte in FUT. Echt te belachelijk. Het bleef maar 1-1 maar in laatste minuten steeds meer zekerheid genomen met aflegballetjes want hij wilde er niet in, toch nog 4-1 gewonnen.
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Penalties stukken beter! :)

    Mn FUT Champions packs gehad. In totaal 650-700k aan overgehouden van dit weekend. Helaas niet IF Dybala :mad:
     
    Siemenn en J HiL vinden dit leuk.
  11. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Nee eigenlijk niet, snap niet waarom ik het speel eigenlijk...

    Haha nee, ik heb gewoon mijn irritaties. Verder vind ik het heerlijk. Gisteren weer tegen een vriend, dan is het ook zeer vermakelijk.
    Stukken beter dan FIFA 16.[/QUOTE]
     
    Santino vindt dit leuk.
  12. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik had 2x 100K pack en geen enkele speler die wat waard was. 2200 voor Mertensacker was de duurste. En dat uit 48 rare gold players.

    Daarna wel Naingollan uit een SBC :)
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat word ik toch doodmoe van dat eeuwige gepass en 1/2tjes van sommige spelers.Bij mij lukken die 1/2tjes bijna nooit en de tegenstanders lopen er op die manier elke x doorheen,1/2tje maken is toch lb vasthouden en de passknop?.Moet toegeven dat ik ook heel vaak instap omdat ik de bal wil veroveren
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Jij hebt liever dat ze alleen maar de lange bal spelen? Ja, dat snap ik. Dat is veel makkelijker te verdedigen. In voetbal heb je nou eenmaal niet 100% balbezit. Soms moet je de tegenstander even een tijdje aan de bal laten. Als je er maar voor zorgt dat je mannetjes goed staan en proberen de passes te onderscheppen. Niet gefrustreerd raken. Instappen is inderdaad dodelijk als je verkeerd timed.
     
  15. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Mijn team voor het weekend is klaar. @Jwoeloe ik probeerde de 4231 vaak uit maar de formatie is niet echt voor mij bestemd. De 41212 narrow past beter bij mijn spel.

    [​IMG]

    Ik heb de coins om Griezmann te vervangen voor Ronaldo maar 1.5 miljoen is in mijn optiek teveel op dit moment. Denk dat hij over een maand onder de 1.1 zit. En Effenberg ruil ik om voor Petit als ik een goede deal voorbij zie komen.
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    jezus wat een team. Kom ik aan met mn Baumann op doel en Arnold in het middenveld
     
  17. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Echt een pussy opstelling. Weet precies wat voor speler jij bent. Iets met een bus...

    /Mod Ieder zijn eigen ding. Hoeven mensen niet gelijk pussy te noemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2016
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Wat een grapjas ben jij. Ik speel alleen park the buss in laatste paar minuten als iemand all out attack speelt. Als je de hele wedstrijd park the buss speelt verlies je veel vaker omdat je dat niet 90 minuten kan volhouden. En waarom zou ik verdedigen met toppers voorin. Met dit team zit ik nu in divisie 1 en over het algemeen kom ik gelijkwaardige teams tegen.
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dit weekend zijn er toch geen voorwaarden verbonden aan het team dat je mag opstellen? Waarom dan de rechterkant van je verdediging met niet ideale chemistry? Rechtsback is max 8 chem toch na loyalty bonus?
     
  20. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Nee hoor, elk team is welkom. Florenzi heeft strong link met Manolas dus gewoon op volledige chemistry.
     

Deel Deze Pagina