1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Sowieso een dikke 6 mans verdediging. Zoals iedereen speelt, zo gaat dat tegenwoordig heh... Filmpjes op youtube bekijken en dat maar overnemen.

    Verder, no hard feelings bruv.
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mensen die over de formatie van een ander gaan lopen janken... 8)

    Als je het spelletje onder de knie hebt, moet je ook van een park the bus squad kunnen winnen.
    Janken om een formatie van een ander = gebrek aan speelkwaliteit van jezelf.

    EDIT.. ik speel BTW 4-3-3 (4).. Dus de aanvallende variant.. Voordat iemand denkt dat ik met 5 atb speel.
     
    a3aan77 vindt dit leuk.
  3. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    6 man verdediging? Wanneer is een CDM of CM een verdediger? Dus in jou optiek moet iedereen met 3 achterin spelen maar ook geen cdm of cm?
     
  4. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Siemenn vindt dit leuk.
  5. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom heb jij altijd trieste opmerkingen? 4-1-2-1-2 (2) is helemaal geen verdedigende formatie. FIFA 17 stimuleert vooral weer om door het middenveld aan te vallen waardoor het een ideale formatie is. Het is juist een lekkere opstelling om te kunnen blijven tikken doordat je een goed bezet middenveld hebt en 2 spitsen. Hierdoor kan je je tegenstander slopen door veel driehoekjes te maken door shortpasses en je middenvelders aan te zetten tot runs etc.

    De beste FIFA spelers in de top 100 van het weekend league spelen niet voor niets vooral 4-1-2-1-2 (2) (en 4-3-2-1). Dit geeft aan dat het een goed gebalanceerde formatie is.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dat is apart. Ik speelde afgelopen weekend (6 max per league) met een AS Roma verdediging, Manolas en Peres, ook een strong link, maar Peres bleef steken op 8 chemistry.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mwah je kan 41212 ook een andere invulling geven. Door iets meer voetballende spelers op cm te zetten. Maar dat is ieder voor zich.

    Overigens, je hebt een paar geile spelers er tussen zitten hoor!!

    Edit, trouwens dope om Lalas te zien. Is hij een beetje goed?

    En hoe is if florenzi? Stats zien er bazig uit
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Toffe hybrid! Geen kwetsbaar middenveld zo met 1 spits en 2 aanvallende middenvelders?
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik vind de 41212 (2) niet ideaal, dus ja, ieder zo zijn eigen voorkeur. Kan er op zich prima mee uit de voeten, maar kan er de ene pot uitstekend mee spelen en andere pot helemaal niks mee bijvoorbeeld. Team ziet er ook netjes uit. Niet helemaal hoe ik het zou hebben ingevuld, maar ook dat is weer een kwestie van voorkeur denk ik. Morgen gaan we weer los voor die top 100. :)
     
  10. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Lalas is in mijn optiek één van de beste centrale verdedigers. Vond Hierro, Campbell, Nesta etc niet echt top. Lalas daarin tegen is fantastisch. Florenzi is de ideale back, heeft alles. Alle stats boven de 80, en dat merk je ook in-game.
     
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Nee heb Casemiro op de bank wissel wel eens in game naar 433( 3 )
    Ligt er net aan wat voor wedstrijd het is !
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Had 6 seizoenen gespeeld en 6 x promotie,nu ik in div 4 zit heb ik na 7 potjes 4 punten haha,dan twijfel je over alles.Ook gemiddeld 3 goals tegen per game en krijg bijna geen kansen meer.Speel 433(2) maar het gat tussen mijn laatse linie en middenveld is groot en spits vaak op een eiland.Met welke formatie staat je verdediging stabiel en heb je veel opties voorin?
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Mooi man!! Denk dat Lalas nog lang op zich laat wachten maar ga hem zeker een keer proberen te bemachtigen.

    Florenzi is volgens mij al redelijk aan het zakken. Ga hem zeker even uittesten.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4-3-3 (4) met aanvallende middenvelders tussen de linies of anders 4-3-2-1 (flankspeler wat meer naar achter als LF en RF).
     
  15. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoi allemaal
    the ultimate scream spelers ik heb nu douglas costa 85. Blijft hij na deze periode ook 85 of word de kaart dan weer de oude 84. Die ook op de markt zijn.
    groetjessss
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij blijft 85. Alleen tijdens genoemde dagen krijgt hij die boost. Ik heb m'n teams ook klaar voor de weekend league. Had nog wat coins over en had 1 15k pack gekocht waar ik de scream versie van Bellerin uit kreeg. Lucky, gelijk verkocht maar hij gaat nu alweer voor meer zag ik. Ben benieuwd wat deze spelers waard zijn als ze in hun boost periode zitten. Maar net wat de rijke gek er voor geeft denk ik. Wel onzin eigenlijk, halloween en voetbal.. zie de link niet.. anyway suc6 iedereen die zich gekwalificeerd heeft!
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is gewoon weer een slimme manier van ea om coins te verdienen. Bedoel met dat champions geven ze zoveel coins en pakjes weg. Moet ergens weer verdiend worden he. ;)
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Om je te kwalificeren voor het weekend moet je dus zo'n Cup winnen?
     
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja. Of de titel van divisie 1 winnen..
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hmmm, aangezien ik pas 6 divisie wedstrijden heb gespeeld en dus pas in div 9 zit gaat dat wel even duren :whistle:

    Vind het wel een gaaf concept maar ik heb daar echt de tijd niet meer voor.
     

Deel Deze Pagina