1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmmm, las net dat skins weekly zijn, dus sparen en volgende week kistjes kopen!
     
    Korkss vindt dit leuk.
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik vind die maps wel gaaf alle twee. Vind de map met dat kasteel en de grassige heuvels de minste. Maar zelfs die is ok tot nu toe!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    US? Singapore lijkt me dan goedkoper.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Martini Henry is zooo gevaarlijk. Heerlijk!!
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Automatico M1918 Trench. Wtf. Die hipfire range. Je hoeft niet meer in te zoomen met dat ding. Damn wat ga ik daar baas mee.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die gebruik ik ook. Ik kom amper (geen denk ik zelfs?!) mensen tegen die het ook gebruiken. Wat een heerlijk wapen close range.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Dem wat een spel. zit soms met open mond te kijke er naar. genieten gewoon
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Interessante perk..
    [​IMG]

    De effecten van de oorlog in beeld.
    [​IMG]

    Suicide squad
    [​IMG]
     
    ExquisiteSteez, Mallakai en Remo NL vinden dit leuk.
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Iemand tips voor een beginnende Battlefield speler? Qua class setups?
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Om als beginner in de game te komen zou ik voor safe gaan en de assault class nemen. Met name de MP 18 Trench.
     
    Santino vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Battlefield draait allemaal om het uitvoeren van jouw class rol. Assault is de klasse om in de frontlinie te spelen. Constant de vlag veroveren, tanks slopen en flanken voor jouw team. Medic is degene die vaker wat meer achter teammates blijft, coverfire geeft en healt en revived. Support heeft als rol om het team te supporten door een gebied vast te houden, ammo te droppen en dmv mortars ook area denial te hebben. Scout is de spot class. spot flares veel op vlaggen gooien en als jij hogere grond hebt, spotten die enemies.

    De wapens zijn eigenlijk pas de tweede keuze daarin. Assault heeft shotguns en smg's, probeer ze lekker uit zou ik zeggen. Medic heeft single shot wapens, waarvan de eerste (Cei Rigotti) al een goede all rounder is. Support is denk ik het lastigst om te gebruiken, omdat de wapens erg inaccuraat zijn en pas na 5-6 kogels weer hun accuracy terug krijgen. Scouts hebben bolt action wapens met of zonder scope en elke sniper heeft een andere sweetspot.

    edit: en wil je weten wat de verschillende varianten doen, dan hoef ik daar geen woorden aan vuil te maken. Hier een filmpje:
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2016
    Don Juan, Santino en Alexknl vinden dit leuk.
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Hoe haal je veel punten op bijvoorbeeld domination? Ik haal 13 kills en capture veel en haal 3000 punten ofzo. En iemand met minder captures en kills heeft 6000 punten. Mis ik wat?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heey! Eindelijk :+ Alhoewel ik zelf die blauwe toch wat vetter vind. Dit is zo overdreven goud.

    Reviven, ammo geven, squad spawns, attack of defend orders uitvoeren en zo kan de lijst nog wel even doorgaan.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2016
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Bohhh dat operations is vet zeg. Dat hebben ze echt fantastisch neergezet! Net 2x gespeeld en 2x gewonnen, super intense battles. Merkte wel dat een party daar echt veel verschil kan maken. :cool:
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik dacht precies hetzelfde... maar ik denk dat het ook een kwestie is van de juiste wapen vinden.

    Heb BF3 en BF4 kapot gespeeld, Hardline geskipt. En in de tussentijd alleen een maandje Overwatch en een beetje Battlefront gespeeld.

    Dus was weer even inkomen.

    Ik had gisterochtend een KD ratio van 0,7 ofzo. Had ook zoiets van WTF ?

    Toen begon ik gistermiddag met de M1907 SL Sweeper te spelen. En wat een beast is dat in close quarters. Ben sowieso iemand die altijd in beweging is, dus het is echt een wapen die bij mijn speelstijl past.

    Nu is mijn KD ratio weer boven de 1 (ik let trouwens niet eens op mijn KD ratio. Maar was meer om een voorbeeld te geven).

    Ga over een paar dagen wel weer een ander wapen testen. Wil ze allemaal wel een beetje proberen te perfectioneren.

    Daarnaast is het ook belangrijk dat je de Maps leert kennen. Als je niet weet waar je moet lopen, wordt je vaak in je rug geschoten.. Dat gaat op een gegeven moment ook irriteren.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189


    Zo doen we dat met snipers :+
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  20. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Zijn dit beetje goede stats? Dit is mijn 2de Battlefield(Had 80 uur in Battlefield 4) Qua K/D Ratio weet ik ook wel dat het goed is, maar ik weet totaal niet wat goed is bij skill, score p/m etc.

    K/D Ratio: 1.57(585 kills & 372 deaths)
    Score p/m: 544.28
    Skill: 333.3

    Flags captured: 83
    Flags defended: 110

    Playing time: 10h(8,5~ uur infantry & 1,5~ uur met vehicles)
     

Deel Deze Pagina