1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok thanx,had 4321 al eerder geprobeerd maar niet echt overtuigd,ga nog maar eens proberen dan.Welke middenvelders blijven achter dan en laten jullie de backs opkomen ofniet?Verder iemand nog ideen voor een bazenteam voor slechts 150k?Competitie maakt niks uit verlies toch alles hehe
     
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Speel ook 4321. Laat de middelste CM achterblijven. Kies daar altijd een verdedigende/ lange gast. Gebruik zelf de Rossi en Medel. Prima stofzuigers. Had eerst Khedira maar die kwam me toch te veel op nog met z'n high/high workrates. Buitenste CM's moeten beetje allround zijn met iig passing 80+. Backs laat ik ook achterblijven.
    1e pot gewonnen nu. Nog 39 te gaan.. pff

    Aangepaste tactieken heb ik veranderd naar: druk 40 / aggressive 70 / breedte 55 / afdekken. Dan counteren ze een stuk minder snel door je verdediging dan bij de standaard settings.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2016
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    @Arno24 kijk ff op YouTube bij Ovvy. Heeft dacht ik gister een tut geplaatst over de 4321.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand hier die 4312 speelt? In het begin van 16 liep dat wel erg lekker voor me. Daarna naar 41212(2) geswitched. Maar in 17 heb ik vaak dat m'n cdm erg makkelijk wordt uitgespeeld. Dat wil zeggen dat hij dan naar de zijkant gaat en dan de bal door het midden wordt gespeeld en m'n verdedigers 1 op 1 staan.

    Dus dacht ga 4312 weer eens proberen.
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Er is een SBC met Feyenoord - Ajax. Ik had al een vermoeden en heb 125 spelers. Heerlijke profit...
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice J Hil!

    Net tegen een NL gast in de weekend league gespeeld met een dikke hybrid met Lewandowski enz.. hoop goede spelers met ook nog eens allemaal boost kaartjes.. Hij zat me maar onderuit te schoppen, kwam met een Lucky kopbal op 1-0, ik maakte in 88e min 1-1. Na verlenging en penalties gewonnen. Ik stuur niet snel berichten meer maar deze trieste gast moest ik gewoon ff wat sturen haha..
    [​IMG]
    [​IMG]
    Niet toevallig iemand die op dit forum zit..? :+

    Ze mogen de scheidsrechters ook wel eens wat strenger maken in een patch. Hoevaak ik wel niet (doorgebroken) van achter onderuit word geschopt en ze er met geel mee weg komen..
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2016
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Mensen die scheldberichtjes gaan sturen n.a.v. een FIFA-potje... :rolleyes:
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja ik doe het normaal ook nooit en negeer berichten van anderen ook maar deze gast was zo enorm aan het trappen in game dat ik hem na z'n verlies ook even wou natrappen.. Liet me even gaan..
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien is het wel een jongetje van 16 naar wie je het stuurt. Het blijft een spelletje he ;)
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wil een BPL 4-3-3 (4) team maken en heb een budget van ongeveer 110.000. Wil de volgende spelers er o.a. in hebben: Vertonghen, Alderweireld (of Williams), Dembele, Eriksen, Son, Lukaku & Mane.

    Heb dus nog een keeper nodig, 2 backs & 1 CM, hebben jullie suggesties? Of andere aanraders voor bepaalde posities?
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Fernandinho op cm. Clyne op rb, shaw op Lb. Weet niet hoeveel je dan nog over hebt maar de rest in je doelman.

    Overigens is Herrera op cm ook wel een aanrader.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien jullie al langer bekend maar ik merk als ik ga dribbelen en de LT knop vasthoud de speler veel soepeler zn acties maakt
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dat heb je goed gemerkt.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren weer even online draft gespeeld. Helaas verloor ik de 4e wedstrijd... Kreeg slechts 2 gold premium player packs. Dus 6 rares en een hoop troep. Slechts 1 kaart boven de 80 en ook maar net, 81 Carrick.
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik had em gisteren tot mn eigen verbazing 2x op rij gewonnen,1ste x 15,35,50k pack in de 50k pack was fucking allemaal discard toen de megapack en daar zaten Alderweireld,Kante en Inaki Williams in.2de x winst 35,25k pack en ook allemaal troep
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Draft is dus bijna nooit winstgevend, als ik het goed begrijp? Zonde, want de modus vind ik erg tof. Ik betrap me er zelfs op dat ik laatst een aantal keer drafts heb gespeeld op Futwatch/Wefut, puur om het team te maken.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ken de prijzen niet, maar ik zou gaan voor: Kanté of Fernandinho als CM vanwege hun goede all-round stats en M/H workrates. Dan Walker en Rose als backs.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Win net FUT Draft, 1x gold pack en een all rare pack waar Carrasco IF in zit ter waarde van ~80k.. Denk dat ik 'm verkoop. Ook al speel ik amper FUT, hiermee kan ik wel m'n BPL team mee upgraden.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Met de Weekend League op 35 overwinningen gekomen voor deze week. Moet een goede top 50 klassering opleveren. Helaas wel aantal potten dom weggegeven, moet daar veel meer consistent in worden dat ik potten die ik domineer ook echt over de streep trek.

    Sta ook gewoon top 30 van de wereld voor de hele maand oktober nu. Als ik dit nog 5 weekenden kan doortrekken waarschijnlijk kwalificeren voor de Ultimate Team Championship Series van de FIFA Interactive World Cup. Gratis reisje naar een grote stad en daar op locatie mooi toernooi spelen en dan hopelijk nog een stap verder naar het hoofdtoernooi. Maar dat zal er wel niet inzitten haha.
     

Deel Deze Pagina