1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je active shield gebruikt, zou ik dat zeker doen. Dan moet je namelijk wel flink wat investeren in signs en dan is stamina regen super belangrijk. Ben je gefocust op pure melee of potions/sterke armor dan is stamina minder belangrijk. Undying is btw kut. Whirl en active shield zijn wel 2 van de beste perks.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meestal wel max van wat mogelijk was. Bij Whirl had ik hem helemaal vol. Want dat verbruik je minder stamina en kan je dus langer doorgaan.
    Resolve had ik ook op 5. Want dan was die 100% en verloor ik dus nooit adrenaline points ook al werd ik geraakt.
    Die eentjes gebruikte ik alleen echt voor de general skills.
     
  3. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Thanks voor jullie suggesties. Waarom vind je undying kut, Maddmonkey? Vind ik juist wel een goede op het moment dat ik active shield ga laten vallen (ik wil namelijk pure melee gaan met cat school gear).
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Leverde imo veels te weinig op. Pure melee kan, maar voor extra health en buffs deed ik aardig wat punten in alchemy. Ik kon zoveel decotions gebruiken, met allemaal gekke perks die synergy met elkaar hadden dat de DLC echt easy mode was.

    En, ik weet niet of het gepatcht is, maar ik had al geen oren meer naar de perk na dit soort berichten:

    https://www.reddit.com/r/witcher/comments/36v0o9/is_the_undying_skill_in_the_swords_tree_broken/
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen ik speelde was het idd al gepatched. Paar maanden geleden dus.
    Maar ik vond het ook niet zo interessante skill. Deed idd best weinig. En vooral heb ik liever een skill die me vaak helpt dan een skill die je pas gebruikt als je doodgaat eigenlijk.
    Ik spendeer liever dan skill points in iets wat er voor zorgt dat ik nooit dat punt bereik.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup en daar is alchemy dus echt goed in. Slaat eigenlijk nergens op hoeveel health regen je kan krijgen en hoeveel damage er gedebuffed kan worden op die manier :+ Ik liep eigenlijk constant rond met een hoofd alsof ik elk moment uit elkaar kon ploffen.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wat een spel:eek::eek::eek:
     
    Barbabravo en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  8. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds vorig weekend begonnen aan The Witcher 3, en dan nog wel de GOTY edition. God, oh god.

    Ik moest eerst even inkomen, maar gisteren na een uurtje of 8-9 speeltijd, ben ik weg uit White Orchard. In Velen heb ik slecht een minuutje of 15 doorgebracht, maar ik ben wel een beetje overweldigd. Ik denk dat ik nog heel wat weekenden kan spenderen met deze GOTY editie. Ik zit er helemaal in. Dit is echter wel zo een game waar ik me tijd voor moet en wil nemen, dus pas van het weekend gaat ie weer aan.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja dit spel moet je niet binnen twee weken uit willen spelen maar gewoon genieten van elk moment en van elk moment, elke quest, elk stukje verhaal etc. :) Ben best jaloers op je dat alles nog nieuw is voor jou..
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Nu ongeveer 60 uur in de game zitten en dit spelletje is zo ontzettend goed dat ik bang ben dat andere spelletjes niet zo veel meer voor me gaan betekenen. Nu ook in Skellige beland. Potverdomme wat is die omgeving mooi zeg. Begin nu ook keuzes te moeten maken rondom Triss / Yennefer

    heb besloten Triss niet op haar bek te pakken in dat dolhof. Denk toch dat Yennefer de ware is voor Geralt
    .
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Leuke dames zeg die Ladies of The Woods:oops:
     
  12. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu ook met die quest bezig, geen idee nog hoe die dames eruit zien alleen, haha.

    Man, ik moet wel zeggen, ik zit er helemaal in. Geweldige game. Heb ook het Gwent virus te pakken ondertussen, haha. Ik ga me hier nog wel wat weekenden mee vermaken. Heb nu zo een 24 uur op de klok en heb nog wel even te gaan. En dan heb ik ook nog de expansions :). Ik snap wel dat sommige mensen jaloers zijn dat ik dit nog allemaal te spelen heb voor de eerste keer.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zit er ook serieus over te denken om deze te halen. Maar keuzes.. er komt nog zoveel moois uit. Heb ooit eens een paar weken deze game op de xbox gespeeld. Schijfje geleend van een kennis. Maar na drie weken moest die weer terug. Nu misschien toch maar halen voor de ps4. Blijft een mooie game natuurlijk.
     
  14. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Deze game kost heel veel van je tijd, maar is de tijdsinvestering wel waard imo. Het is niet eens zo dat het verhaal zo briljant is, maar de character development is van een niveau dat ik nog niet eerder ben tegengekomen in een game. Daarnaast nog tig andere redenen te noemen om deze game te gaan spelen. Ik twijfelde eerst ook, maar heb het gewoon gedaan. Kan jou hetzelfde aanraden.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Even aanmelden voor de gwent beta dan! Veel beter dan in tw3 zit :D
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    MDMHJ-HWQ4H-932JR-YRRT4-R4G4Z

    Voor wie nog een Gwent Code wilt

    verstuurd via Tapatalk
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wou hem gebruiken maar is al door iemand anders ingevoerd. Altijd fijn als het niet gemeld wordt.

    Thanks anyway Xandorra
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Iemand die hier enkel meeleest zal zich nu wel in de handen aan het wrijven zijn.. :D
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jammer indd. Even een dank je wel zou netjes zjn.
     
  20. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Crap jammer inderdaad, het lijkt me een leuke beta. Ik heb een beta-code aangevraagd en hoop bij de volgende wave van codes te zitten.
     

Deel Deze Pagina