1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Wat een achterlijk mooi spel is dit. Ben nog het meeste onder de indruk van het geluid. Dat is écht heel goed. De buren zullen wel denken...

    Enig minpunten tot nog toe zijn de laggy menu's en de lange laadtijden. Was mooi geweest als je jouw wapens en character kon aanpassen zoals in Battlefront tijdens het switchen van maps. Raar dat dat niet kan.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een game inderdaad. Iemand enig idee tot hoelaat de servers down zijn? Ik heb nog drie uurtjes om te knallen voor werk, jammer :mad:.

    Speel nu voornamelijk assault, dit omdat er weinig mensen trek hebben om de tanks neer te halen naar mijn idee. Heerlijk gevoel als je zo'n landship neerhaalt met vier mensen erin. Enige minpunt is dat bijna niemand spot, het maakt het allemaal zoveel makkelijker om te zien waar mensen heen gaan wanneer ze gespot zijn.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Enige minpunt? Ik kan nog heel wat meer dingen opnoemen die teammates wat meer mogen gaan doen..
     
    Raafie en Korkss vinden dit leuk.
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind het wel jammer dat je wordt beperkt in het aankleden van de wapens. Ik speel nu even scout met een Gewehr 95, dat is best tof maar ik zou er graag een scope op willen zetten. Voor een dergelijke setting moet ik helaas doorspelen voor de marksman of sniper versie van de Gewehr 98. Wat meer flexibilteit zou wel tof zijn.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok, misschien loop ik te suffen en is er een optie die ik gewoon niet zie en ben ik gewoon dom (kan heel goed overigens dat het dat is).
    Maar waarom is het weer(!) dat ik mijn layout alleen in/voor een match kan veranderen?
     
  7. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat wel inderdaad, de medics lopen over mijn kop heen. En zelf als ik medic ben, waag ik mijn leven zo ongeveer om iemand te healen en dan drukken ze op skip...
    Super irritant, als je net bij hem bent en dan met lege handen staat + dan ook nog eens kapot geknald wordt.

    Moet zeggen, dat het ook niet heel duidelijk is dat er een medic in de buurt is (Links onder in beeld wel). Of dat je met iets kan aangeven dat je hem gaat healen ofzo..
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat meer uitleg over de basis zou geen kwaad kunnen inderdaad. Spotten blijft ook een zeldzaamheid. Als je gaat healen en spotten dan doe je het al vrij snel goed.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Denk dat je op spotten en reviven doelt. Dat ligt vooral aan de spelers, niet aan het spel imo. Speel zelf meestal met vrienden in een Squad en dan gaat dat al een stuk beter natuurlijk!

    Het spel 'beloont' spotten en reviven al meer dan genoeg bovendien. Met beide dingen valt zowel direct alsook indirect (kans dat je 'wint' groeit) veel punten te verdienen als je dat braaf doet.

    Mijn wapenklasses resetten nog regelmatig naar default heb ik de indruk. Tikje storend maar verwacht dat dat tzt wel met een update wordt opgelost.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb het dan ook over teammates en niet de game ;) Battlefield is altijd een spel geweest dat draait om teamwork. Ik ben vaak verbaasd als ik wel ammo of Health krijg.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aaah, dan begrijp ik het weer :)
     
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik had het meer over de game zelf. Jouw problemen lossen zichzelf op als je met vrienden in een squad gaat. De laggy menu's helaas niet. Sowieso is alles wat trager/minder intuïtief vergeleken met Battlefront.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik reageerde ook niet op jou, maar op Zero :)
     
    Dex vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Dat doen ze later erin geloof ik zodat de game beter zou draaien.
    Is hier volgens mij voorbij gekomen.
    Trouwens mensen die snipen moeten die trench periscope gebruiken heb ik gisteren lange tijd heerlijk mee liggen spotten.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hahaha die teammates, zo herkenbaar dat er nooit healthpacks of ammo te vinden is. Reviven of gerevived worden is ook drama idd, iedereen skipped of loopt langs je heen.
    Als ik ammo packs of health packs kan gooien lijk ik net zwarte piet. Blijf strooien met die dingen :cool:
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Op de PC vind ik dat wel meevallen, word erg vaak gewoon gerevived. Ammo kan wel wat beter.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat heb ik ook nooit begrepen. Heel erg irritant.
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game doet me zo erg aan Wolfenstein: Enemy Territory denken trouwens. Iemand anders ook? Die game echt helemaal kapot gespeeld. Ik geniet ook zo van deze game!
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Meer mensen al weer last van de reload bug gehad. Hadden ze hem uiteindelijk naar jaren eindelijk uit BF4 gekregen heb ik er hier nu al weer een aantal keer last van gehad :mad:
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    What the hell :+
     
    Alexknl, Remo NL, inoway en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina