1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is het mogelijk om de leaderboards ingame te zien te krijgen zoals in de beta? Op de PS4 was het de touch button. Fucking menu is traaaaaaag
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Option knop lang indrukken
     
    B Tender, Dex en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    PS4 update is 2.4 gig groot.
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Serieus?
    Dat klinkt als een mega groot compliment!

    Helaas kan ik pas morgen spelen.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Battlefield 1 is off to a strong sales start: in the UK it outsold the combined week one sales of Battlefield 4 and Hardline.

    According to Chart-Track, which deals with physical sales only, Battlefield 1 week one sales came in just under those of Ubisoft's The Division.

    Battlefield 1 is on Origin on the PC, so we don't have official concurrent player numbers, but according to bfstats.com, the shooter is extremely popular. At the time of publication 196,687 people are playing the game, but the 24 hour peaks hit a combined 800,000 across PC, PlayStation 4 and Xbox One.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    De vergelijking met BF4 (PS4 launch game) en Hardline (geen dice battlefield game) vind ik niet zo boeiend. Zie liever wat die heeft verkocht in vergelijking met Battlefront en (straks) Infinite Warfare
     
  7. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb ET helemaal kapot gespeeld. Maar te vergelijken met dit? dat vind ik niet...

    Maar geniet wel van de game verder :)
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    BF servers lopen voor geen meter synchroom. In game ben ik rank 10 medic en op de rest rond 3. Op de app ben ik de ene keer rank 6 medic, andere keer weer 3 etc. Dan in game bij Soldier ben ik rank 7 Medic maar in game dan weer 10? Allemaal wazig.

    Vind de wapens teveel van hetzelfde. Eigenlijk weinig reden om te switchen ze zijn allemaal net zo sterk op de shotguns na. Laatste gun voor Medic vind ik slechter als de Sweeper.... Dus het ranke is vrij nutteloos in mijn ogen. Beetje jammer.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Doet mij dan meer aan MoH: Allied Assault, CoD 1/2 of Battlefield 1942 denken.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik hoop dat dit het geval is. Load-outs zouden gewoon in het Soldier scherm mogelijk moeten zijn.

    Ik zal het spel er niet minder om spelen, maar irritant is het zeker. Vooral omdat je min of meer het team benadeeld als je met de load-out bezig bent. Het kost toch tijd tenslotte.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    DICE insinueerde dat het op termijn wel mogelijk wordt om op je gemakje in het hoofdmenu je classes te customizen, maar dat ze dit nog niet stabiel hadden bij de release vd game.

    EDIT:
    Dit dus:
    https://www.vg247.com/2016/10/19/ba...cant-customise-weapon-loadouts-from-the-menu/
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Je kan je loadout wel veranderen in je companion app op je phone ;).
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En vervolgens reset alles door een bug daarmee. No thanks
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Here are the details of the Battlefield 1 Update 10242016. Unless specifically noted, these updates apply to all platforms.

    General

    Fix for one common and one uncommon client crash.
    Fixed a potential soft freeze in single player campaign connected to AI.
    Fixed an issue where players experienced getting stuck in the globe screen when cancelling matchmaking.
    Fixed an issue when trying to join multiple servers.
    Fixed an issue where players experienced weapon skins not being removed when scrapping items.
    Fixed an issue where players were missing “The Insider” Dog Tag.
    Tweaked calculations of values in End of Round.
    PC: Fixed an occasional crash when a user shutdown the game.
    PC: Fixed an issue where players experienced troubles with A and X button functionality on PC while using an Xbox One controller.
    PC: Fixed an issue where players experienced crashing while closing the client during streaming installation.
    Xbox One: Fix for the "Trench Raider" Dog Tag not unlocking on Xbox One.

    UI
    Fixed two issues in the “Through Mud and Blood” War Story where no new objectives would appear.
    Fixed an issue where players experienced wrong info in loading screen.
    Fixed an issue where players were missing the Dog Tag counter.
    Fixed an issue where English text would appear for players in non-English regions.
    Fixed an issue where players experienced a placeholder image when opening the Operations menu for the first time.
    PC: Fixed an issue where players were missing an option to display controller button prompts.
    Fixed an issue where players experienced End of Round screen not loading.

    Graphics

    Fixed a crash related to soldier animation.
    Fixed a graphical glitch when exiting a War Story and going to the main menu.
    Fixed an issue where players experienced player icon overlapping while matchmaking on console.
    PC: Temporal anti-aliasing is now the default anti-aliasing mode on medium graphics quality.
    PC: Fix for a graphical issue causing artifacts in shadows.

    The Teams at EA/DICE
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jup... daar ben ik ingetrapt... M'n classes resetten regelmatig naar Default.
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hehe, Dice en EA steken maar collectief die app in een plek waar de zon niet schijnt. Dit is een basis functionaliteit in een spel als dit die er gewoon vanaf het begin in kan zitten. Hoe is het mogelijk dat 99% van de ontwikkelaars zoiets simpels wel goed krijgt in het begin maar Dice niet.

    Nou ja, het komt er dus in ieder geval wel in. Verder ronduit belachelijk dat ze een dergelijke simpele functionaliteit niet stabiel krijgen. Laat ook meteen weer zien dat early addopters min of meer beta testers zijn.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Een simpele functionaliteit * 1 miljoen gebruikers (ongeveer?) wordt al snel geen simpele functionaliteit meer...

    In algemene zin bezien heb ik zelf echt niet het gevoel een veredelde beta-tester te zijn na deze game te hebben gepreorderd. Positief verrast hoe soepel en lekker het overgrote merendeel vd game loopt.
     
    Dex vindt dit leuk.
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Veel gebruikt betekent niet perse ingewikkeld. Het is een visuele interface van iets wat je nu ook al kan doen. Alleen dan in een ander gedeelte van het spel. Nummertjes in een database. Meer niet.

    Nou ja, dit moet ik Dice en EA wel nageven, de servers zijn een stuk stabieler in de release week(en) dan bij BF3, BF4, BF Hardline en Battlefront ;)
    Maar nog steeds zitten er wel problemen in die gewoon niet bij een AAA full price release horen. En dat bedoel ik met beta tester.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Problemen zul je altijd houden in AAA games. Dat is nou eenmaal zo. BF4 was onspeelbaar in het begin. COD:MW2 was kapot van de glitches, GTA 5 kon niet eens verbinden. Allemaal dingen die je "misschien" had kunnen testen. Sure. Maar een test-team van 10~20 man of de game lanceren en het laten testen door 100.000 man is toch effectiever.
    Zo zit de boel nu eenmaal in elkaar. Je kan niet elk probleem op voorhand de kop indrukken. Wees blij dat je de game kan spelen :p
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb jij de game nou al eens? Of wil je eerst ll400 worden?
     

Deel Deze Pagina