1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tip van Reddit voor jullie :)
    [​IMG]
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Dat wist ik inderdaad niet. Ook mooi trouwens als je de "go go go" order geeft dat je dan keihard op een fluitje gaat blazen. Ik moest echt hardop lachen de eerste keer :D
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geïnstalleerd en wel :+ LL400? Nee. Wacht op een invite :'-(
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Echt, blijf het strond vervelend vinden dat de medical mensen (meestal drie in een squad van vier of de rest van het slagveld) je niet healen. Ja, als je, zoals hier al eerder werd aangegeven, midden in de vuurlinie ligt. Ik kreeg vanmiddag, na de update, wel ineens twee trophies (medical en assault). Nu nog Support en Scout al ben ik daar erg slecht in.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oeh, hopelijk dan de laatste 2 achievements binnen :D
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Mensen die beetje casual willen spelen op de xbox one? Vroeger veel battlefield 3/4 gespeeld. Nu al tijdje weinig shooters gespeeld dus moet wel weer behoorlijk inkomen, maar vroeger waren er veel mensen met headsets online waardoor je altijd wel een beetje random kon kletsen. Nu echt nog niemand gehoord dus dan wordt het wel een beetje saai als je alleen maar potjes alleen speelt.

    Tag: Chaplander
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    De partychat heeft dat een beetje verneukt.

    Ik mis 't ook dat niemand m'n moeder meer uitscheld voor hoer. Was toch leuker in de gouwe ouwe tijd.
     
    Rossi46, Don Juan en Korkss vinden dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Enige dat je nu hoort in de gamechat is geluiden uit de woonkamer of iemand heeft muziek op. Ik ga dan maar direct in een lege party desnoods.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb gelijk VOIP uitgezet, praat wel met vrienden via Skype :+
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit al zowat vanaf de release met het probleem dat ik echt 99/100 keren pas heel laat kan spawnen bij het begin van een nieuwe ronde. Elke keer zijn mijn teammaten al bezig met de eerste vlag te capturen als ik pas uberhaupt kan spawnen. Speel ik met een party dan kan iedereen al spelen terwijl er bij mij nog 10 - 20 seconden 'Loading game' staat. Echt schijt irritant en ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen? Heb gewoon bedraad glasvezel internet, dus daar kan het ook niet aan liggen lijkt mij?
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat had ik ook heel vaak met de beta. Lijkt wel alsof ze het scoreboard etc overslaan en gelijk in het nieuwe spel zitten.

    Hoop ook echt dat die 10/15 seconde respawn tijd weggaat. Neemt echt tempo weg uit het spel.
     
  12. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik ben ook maar overgestapt naar the Dark Side na jaren COD te hebben gespeeld
    Gisteravond wat SP gedaan omdat MP nog aan het installeren was,maar wat ziet deze game er goed uit zeg.

    verstuurd via Tapatalk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem, schijtirritant.

    Dat zal niet gebeuren denk ik.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    In de beta had ik hier elk potje last van terwijl ik nu in de full game bijna altijd de eerste ben in een potje (kan bijna altijd een tank kiezen mocht ik dat willen aan het begin van een ronde).Dacht dus dat het een beta bug was maar blijkbaar niet dus
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Same. Ik had gisteren ook meer last leek het van de rubberbanding in de server. Had er nog een clipje van gemaakt. Maar daarnaast dus ook constant later in het potje. Voertuigen weg en al gelijk iets van 700 punten achterstand. Game al op de harde schijf gezet, maar dat haalde ook niks uit. Het zou heel misschien een poort oid zijn. Dat is mijn enige gok.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  16. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Vraag voor de pc gamers onder ons. Met wat voor videokaart spelen jullie?? Zelf heb ik nog een oudje de GeForce gtx580 1,5 gb. Kan ik het spel hiermee nog spelen?
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    www.canyourunit.com
     
    B Tender vindt dit leuk.
  18. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    GTX1070.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik heb hem op mijn Macbook Retina 15" met Intel Iris Pro graphics werkend gekregen :+.
    Wel op 1280x720 en alles op het laagste. Toen had ik ong steady 60 fps, maar de game zag er wel uit als een PS3 game.
     

Deel Deze Pagina