1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

  1. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    geïnstalleerd, 3 potjes gespeeld en toen weer verwijderd.

    COD, how low can you go?
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Godverdomme koop ik dadelijk alsnog CoD :mad:
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha erg he,

    Ik kreeg een mailtje van ze gisteren en ik dacht eerst dat het een fout was aangezien het opmerkelijk goedkoop is.

    Voor dat bedrag wil ik de remaster wel hebben. Dat had eigenlijk de deal vanaf het begin al moeten wezen.
    Heel even door de intro heen gespeeld. Ziet er wel goed uit al boeit die hele SP mij niet zo meer eigenlijk.
     
  6. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Oh hell no.
    Leuk als ie in de budget bak ligt met de Remastered ed.

    verstuurd via Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    €55 voor een game die nog niet uit is en normaal €90 kost is al een aardige budgetprijs. Mochten ze de remaster niet los verkopen denk ik niet dat je hem snel echt ergens goedkoper zult vinden
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Why zo cheap? Vallen de pre-orders tegen? Muhaha!
     
    inasi69 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Daar dacht ik ook aan inderdaad. Het gekke is dat nedgame de enige winkel is met die aanbieding.
     
  10. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom hebben ze hem alleen voor de PS4 en niet voor de Xbox One voor 55 Euro? Niet dat ik hem ga halen.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Lijkt wel een foutje, aangezien die voor de rest overal €89,99 is.
    €55 is wel extreem goedkoop dan voor een game die nog niet eens uit is.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als je na gaat dat je forst betaald voor de remaster wel ja. Als je nagaat dat oudere COD games nog veel te duur zijn, COD 2 kost ook nog steeds 19,99, dan is het helemaal goedkoop. Gewoon laten doodbloeden die handel. :)
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Gaat niet gebeuren zolang er tieners leven! :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zolang er ouders zijn die niet weten wat hun kinderen kopen van hun creditcard bedoel je. :+

    We need to create al little more awareness. :D
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bij Nedgame kan je de Legacy Edition voor €55 kopen

    Betreft een digitale code

    Een hele nette prijs voor 2 spellen... maar ik wil alleen de remastered spelen (al helemaal na het spelen van die schijt BETA).

    Dus ik ga gewoon wachten in de hoop dat hij over een aantal maandjes toch los verkocht gaat worden.

    EDIT: Zie dat Emileu het al gepost had.....

    [​IMG]
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    COD microtransactions keep getting worse - IW gives stat boosts to guns

    The one part of the Infinite Warfare MP beta that got some attention (but not enough) is the supply drop and crafting system that allows you to add extra features to weapons, which will also give you an advantage over other players.

    [​IMG]

    This is the crafting screen - in the screenshot's example you can use it to add a killstreak and reduce the recoil of an NV4 (assault rifle). Of course, that's the Legendary tier so you need to first craft all the lesser rarities. Unlike Advanced Warfare's variants, there are no stat reductions in another stat so the example Legendary NV4 is just flat out better than a normal NV4 and gives you an advantage over those that don't have a "variant" of their favorite gun.

    The problem here is that you need to collect a currency called "Salvage" to craft. From my beta playtime I got around 7-10 salvage per game. To craft the best (Epic) version of a gun, you need 5840 salvage (200, then 540, then 1600, then 3500). Assuming you get 10 salvage every game (and that's probably not happening), you need to play 584 games. A COD match takes anywhere between 7-15 minutes to complete - assuming 10 minutes per game, that's 97 hours to complete one gun.

    Because that takes some dedication, there is an alternative! You can give Activision a thousand dollars and hope that the Supply Drop RNG loot boxes give you the goods! Supply drops were already horrible in Black Ops 3, because all new guns were put into them, but now they are giving you better versions of guns that are already there. This game also has map pack DLC, so they are getting greedier than ever.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zit het nu eigenlijk precies met het account sharing en de mogelijkheid om zo de digitale Modern Warfare te delen bij deze COD? Want ik lees verschillende berichten, dat je bijvoorbeeld de IW cd in je X1/PS4 moet hebben anders kun je MW niet spelen. En dan lees ik weer dat je zoals normaal MW kunt delen. :+
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471


    Wow, dit zegt toch wel alles over het niveau.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus..
    Waar is de tijd dat COD zichzelf nog serieus nam? :mad:

    Dit is gewoon een blije kut shooter geworden.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    En in de reclame folders die gisteren in de brievenbus lagen word dit weer als DE game van 2016 geadverteerd..
    Rara hoe kan het toch steeds dat deze game zo goed verkoopt, juist puur door de overdreven hoeveelheid misleidende marketing!
     

Deel Deze Pagina