1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Pff zo'n gekkenhuis dat pc gamen. Komt ook omdat ik 0 verstand heb van die onderdelen en specs. Maar als ik die videokaarten bekijk, zijn dat geen malse prijzen. Wat kost dan zo'n hele kast wel niet. Vooral nu met de "nieuwe" games. Als je BF1 steady en op max wilt spelen, mag je vgns mij wel €1400 uit een oude sok toveren. Voor mij is dat veeeel te veel geld om te gamen :eek:
    Maargoed moet zeggen dat heb je ook wel sicke graphics etc, maar alsnog veeeel te duur. Zeker omdat er na een paar jaar weer geinvesteerd "moet" worden 8)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Na een paar jaar is bullshit. Als je een goed systeem hebt kan je daar echt wel 6/7 jaar mee verder. Misschien zelfs wel langer. En een beetje slim inkopen heb je voor 1000 euro een prima PC.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Man, wat vind ik dit een geweldig spel. Moment na moment na moment is gewoon vet. Heerlijk om na een intensief potje objectives veroveren en verdedigen en dan net de overwinning te behalen!
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik vind ze eigenlijk soms net te lang duren , 800 tickets zou prima zijn.
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Dit is de eerste BF die ik eigenlijk weer veel speel sinds BF4. Wat is een degelijke SPM voor iemand die niet in tanks etc zit die vooral Operations speelt? Heb 493 SPM maar geen idee of dit goed is...
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog mensen die samen willen spelen op de xbox one? voeg me dan even toe: Chaplander
     
  7. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb je net toegevoegd. Join onze party maar gewoon hoor. Altijd gezellig een beetje ouwehoeren :)
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik zit nauwelijks in tanks, gebruik ze eigenlijk alleen als spawn point :+.
    Ik heb zelf dit:
    [​IMG]
    Ik denk dat een SPM van 1500 echt goed is en rond de 1000 redelijk?
     
  9. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ow, mijn gamertag is trouwens DBB Dranx :p.
     
  10. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    @NuclearGoat Jij speelt veel meer voor objective of heal je veel bijvoorbeeld, tips voor meer SPM? Want mijn K/D is bijvoorbeeld 2, dus ik speel anders blijkbaar.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zit zelf rond de 1000 en ben meestal wel bij de eerste 3 van een potje. Denk dat je 1500 niet zo heel makkelijk zult halen over een groot aantal gespeelde uren
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik speel alleen CQ en ga alleen voor de objective. K/D kijk ik niet naar bij BF.
    Voor de rest speel ik alle classes wel, zijn allemaal goede scores mee te halen als je ze speelt zoals het hoort :+.
    Ook een eigen squad maken helpt en orders (zelfde als spotten alleen dan op de objective) zetten krijg je ook nog +100 score extra per objective.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind plezier echt 1000 maal belangrijker dan spm of kd. Stelletje cijferhoertjes hier zeg. Ik vlieg soms 20 minuten in een vliegtuig, krijg amper score, maar heb wel plezier en ben alsnog belangrijk voor het team door het geven van informatie zoals tank C, paard op G, 5 snipers op de richel.

    Conquest als assault of medic geeft het meest constant hoge scores, maar doe mij ook maar gewoon operation, war pigeons, gaan voor een medal of een een leuke uitdaging of rol aannemen. Of gewoon @Hybrid plagen met 100 gas granaten :+ ik zat echt te gniffelen als een klein meisje gisteren.
     
    Xandorra, Korkss, Don Juan en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Precies! Ik heb precies hetzelfde met K/D ratio. Ben ik zeker op afgeknapt toen dat zo'n hype was in COD MW. Ik speel voor de lol. En als ik dan met amper kills ook nog eens 3e of 4e sta ben ik al lang tevreden :)
     
    Korkss en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik kijk ook totaal niet naar mijn stats maar ik haal wel mijn plezier uit PTFO en dat gaat nu eenmaal samen met een redelijke SPM.

    Net trouwens in een potje de melee medal gehaald. Was nog best even aanpoten want naast de initiele 10 melee kills moet je dan ook nog eens 5 extra melee kills in een ronde maken (had gehoopt dat die meteen unlockde omdat ik dus al 10 kills in die ronde had gemaakt) en dan daarna nog een keer een 3 killstreak maken met melee. Vind het trouwens nu wel tof dat je maar 5 random medals in een week kunt halen want zo ga je ook eens met wapens etc spelen die je anders niet zo snel zou gebruiken
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk, maar puur een hoge spm zegt niks. Ik gaf 1 voorbeeld, maar er zijn nog 300 andere manieren waarop je objective based speelt en jouw team helpt zonder hoge score.

    Vorige week die ook gehaald. Dat is ook een beetje mijn punt. Ik knife bijna nooit. Toen voelde ik mij echt een guerrilla fighter. Sneaky achter de tegenstander komen en proberen die killstreak te halen en geleerd dat ik mijn knife button wel bij de hand wil hebben en dus reload veranderd hebt naar kniven op de elite controller.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zijn er ook mensen die op de ps4 spelen? En s'avonds zin hebben in een beetje gamen en slap ouwehoeren add me!

    Smok3y_jay85
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vanmiddag m'n 1e pot gedaan. 64 man op 1 lvl. Wat een chaos!! Denk rustig dekking te zoeken, wordt het hele gebouw weggeblazen!!! Heb alleen (nog) geen headset. Zat niet bij m'n Xbox s BF.... Ff snel bestellen dus.
     
  19. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    1400 euro is echt niet nodig hoor, ik speel met een 800 euro PC BF1 op high 60fps+. Ik kan wss ook steady op ultra spelen maar ik speel op high voor de zekerheid(Natuurlijk wel op 1080P)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940

Deel Deze Pagina