1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Patch heeft de game verpest? In welk opzicht? Want volgens mij is er niet zo extreem veel veranderd toch?
     
  2. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    De patch heeft inderdaad nauwelijks wat veranderd.
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je wat slimmer inkoopt ten eerste zou je ze allemaal voor 400 hebben ;)..

    Ik verkocht Ajax en Feyenoord spelers dit weekend voor minimaal 1900 (alle gekocht voor 350/400). Ik verwacht hetzelfde aankomend weekend, zo niet meer, omdat deze manier van handelen ook steeds meer gehyped wordt.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja snap wat je bedoeld maar voor 400 heb je op dit moment geen spelers van Schalke of Dortmund.Ik heb er nu ongeveer 25 maar aan de ene kant vind ik het zonde omdat mn tradepile dan vol is maar aan de andere kant kun je wel lekker cashen tijdens weekend
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    M'n tradepile zit vol. Nu maar hopen dat ze Schalke spelers nodig hebben....
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Allemaal gebaseerd op die predictions op EA fora? Mmm, ik duim voor jullie haha.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb aardig wat spelers van Dortmund-Schalke en Cska-Spartak Moskou.Meer ga ik ook niet halen want wil eerst even bekijken hoe dat werkt en of ik uberhaupt winst maak en zoja hoeveel.Word het een succes dan ga ik het zeker wekelijks doen
     
  8. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Het zig-zag rennen is weer terug, verschrikkelijk.
     
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Zigge zagge zigge zagge Hey hey Hey! !
     
  10. Stefanbrl

    Stefanbrl New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedemiddag mannen,

    Ben van plan vandaag eenmalig 2200 fifa coins te kopen voor 20 euro.. Waar kan ik die het beste aan uitgeven? Online Draft of pakjes kopen? Zoja, welke pakjes? Heb nog geen team samengesteld..

    Bedankt alvast
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dit is toch wel een WTF momentje van afgelopen zaterdag. Maar gelijk een nieuw team maken hoewel mn oude al best in orde was.
     
    Barbabravo, TobiasBB, mutantemile en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekker hoor! Ik wacht al jaren op zo'n WTF momentje. Beste ooit is TOTY Mata 3 jaar geleden.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is echt sneu,..... heb echt elk jaar wel een paar keer prijs met superspelers.
    Ik zeg dit jaar ga je gewoon een paar Legends krijgen ter compensatie. O-)
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn jullie ook zo 'Fifa-moe' na de weekend league? Ik heb nu twee keer meegedaan, maar steeds de dagen daarna totaal geen zin om Fifa te spelen. Volgend weekend sla ik over.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ... Ik handel al 3 weken op deze manier, patroon is duidelijk. Daarnaast Schalke BVB overduidelijk als Duitse derby, duimen niet nodig, maar bedankt

    Probeer sochtends vroeg en zaterdag/zondag voor volgende week, daarna geen omkijken meer naar.
     
  16. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik kies elk weekend één wedstrijd die er zeker ingaat komen en daar investeer ik het meeste in. Heb Dortmund - Schalke voor dit weekend plus twee mogelijke wedstrijden.
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Er is teveel animo voor Schalke - Dortmund, daarnaast zie je gewoon nu al aan de prijzen dat mensen verwachten dat CSKA - Spartak en Birmingham - Aston Villa in de SBC zitten. Ik heb daarnaast mijn vizier op Tigres - Monterrey gezet. Bij Schalke - BVB verwacht ik dat het gaat tegenvallen met de winst. Ik had 50x Ziyech gekocht vorige week en allemaal zijn ze voor 2500 - 3000 coins weg gegaan. Daarnaast veel coins gemaakt met Genoa spelers.

    Met een volle trade pile ruim 200K winst gemaakt in een weekend en dit is niet het eerste weekend dat ik dit doe. Ik vind het traden leuker dan het spelen tegen de PTB lui.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Kon hier wel om lachen, helaas de wedstrijd niet zo gespeeld... Dat was helemaal leuk geweest! :+
    [​IMG]
     
  19. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik heb nu 70 spelers van Dortmund en Schalke voor 450 of minder. Ze zijn nu al 750-800. Dus nu ben je te laat inderdaad. CSKA en Spartak heb ik nu een speler of 50 voor 450 of lager. Dus al stijgen ze slechts tot 1300 dan heb ik zowat mijn investering verdrievoudigd. Trouwens Brimingham - Villa en Tigres - Monterrey verwacht ik niet. Denk dat Al Hilal - Al Ititad een grotere kans maakt. Het is niet voor niks die Saudi El Clasico.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vaak is een rare speler ook verplicht toch? Dus is het dan niet onverstandig om in non rare te investeren?
     

Deel Deze Pagina