1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb meteen verkocht omdat het verschil qua winst niet zo groot is. Overigens kan ik merken dat meer mensen nu investeren in SBC vergeleken vorige week. Daarnaast kan ik dan meteen voor volgende week gaan inkopen want dat is ook alweer gestegen en dat merk je wel na elke dag.

    Dzagoev is een aparte speler omdat het een CM (meestal) is en een russische speler is. Aangezien één van de eisen 7 russische spelers is komen mensen meestal al snel bij hem uit omdat er zoals gezegd weinig verschillende spelers voor die positie zijn. Eremenko is niet russisch daarom verkoopt hij vele male minder. Gister genoeg keren Dzagoev via bids gekocht en via BIN weer verkocht omdat mensen alleen via BIN kochten.

    Eigenlijk hetzelfde als met je Ziyech van vorige week. Eén van de eisen was min. 6 nationaliteiten geloof ik. Aangezien er weinig gold spelers in de eredivisie zitten die aan die eisen voldoen is de prijs al snel hoog. Hierdoor kopen mensen sneller een Kashia (ging voor 4k ofzo) dan een klaassen (ging voor 1.5k ofzo) om aan die specifieke eis te kunnen voldoen. Je kan dus de specifieke spelers langer aanhouden omdat er meer vraag dan aanbod is.

    Overigens zou ik niet teveel op in de bekendste wedstrijden investeren want ik merk wel dat iedereen op Dortmund - Schalke zat en bijv. Veel minder mensen op CKA - Spartak Moskou.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat merk ik ook,Arsenal-Spurs sla ik over.Heb nu 20spelers van Olympiakos en Panathinaikos gesniped voor 400-700.Die spelers zijn nu al zeldzaam
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nee, dit heet andere spelers naaien. Mensen die niet de tijd hebben om 5+ uur per dag aan Fut te spenderen. Price fixers halen het plezier van de SBC's bij mij weg. De prijzen stijgen zo erg dat het niet eens meer de moeite waard is.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat loopt iedereen toch huilie huilie te doen.In 5minuten kun je een hele vracht Dortmund spelers halen en winst maken,dat anderen niet weten hoe het werkt of er geen zin in hebben is niet onze fout
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Haha, zegt de grootste huilie huilie van dit forum.
     
  6. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Je kon vorige week gewoon 100 spelers halen voor 500 coins die er al een tijd opstonden. Dus kwartiertje van je tijd misschien. Dus als je coins wil verdienen moet je nu kopen.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En waar baseer je dat op? Als wij het niet doen doet een ander het wel,gewoon een manier om winst te maken
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja de eeuwige discussie tussen fixers en casual spelers. Voor beide kanten valt wat te zeggen. Player of the month is voor de normale sterveling amper te behalen.....
     
  9. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Je moet trouwens elke week eerder zijn. Had een speler of 50 gekocht voor discard van Olympiacos en Panathinakos maar die zijn nu al over de 800 minimaal. Je moet dus echt twee weken vooruit kijken.
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Bullshit.

    Ik heb gisteravond tussen 10 en 11 die sbc Son bij elkaar geharkt. Alles heeft me ca. 35 tot 40k gekost.

    Als een casual dat al niet meer bij elkaar kan krijgen dan kan je Fifa beter verkopen als je jezelf die casual vindt.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Zo dan is de boel flink gedaald. Maar een sterling had je 1,5/2 ton voor nodig. Barry was ook amper te doen.

    Overigens is 35/40 k voor iemand die totaal niet handelt of weinig speelt en niks investeert best gortig hoor.
     
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Weinig spelen en niet handelen.. Dan moet je fut eigenlijk gewoon links laten liggen toch?

    Dat zijn de basics van deze game mode.
     
    xerofox vindt dit leuk.
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wellicht omdat die challenge gisteren tegen het einde liep (ik dacht trouwens dat deze challenge al afgelopen was), dat de prijzen toen daalden. In het begin was je zeker een ton kwijt voor Son, tenzij je natuurlijk al veel bruikbare spelers had.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dus je mag fut alleen spelen als je veel speelt? Zijn genoeg mensen die maar een paar potjes per week kunnen spelen. En per overwinning hark je wat, 700 coins binnen?

    Handelen gaat helemaal veel tijd inzitten, wil je dit goed doen natuurlijk.
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    FUT is niet zomaar een speeltype, het is een keiharde business met meer pro spelers dan alle andere speeltypes in FIFA. Net als elk ander spel waar je een beetje bij wilt blijven moet je veel spelen, je komt niet weg met het excuus dat andere mensen de markt verpesten als je zelf maar een paar potjes per week speelt. Je kan echt wel wat coins verdienen als je er voor open staat. Hoe meer mensen gaan handelen, des te sneller de prijzen zullen dalen. Nu heb je een groep van mensen/bots die de meeste spelers opkopen en daarna door verkopen, het zou juist voordelig zijn als er een grotere verspreiding komt van de handelaren.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Traden geeft je natuurlijk een voordeel maar ik doe het zelf niet en kan erg makkelijk meekomen. Speel redelijk veel, maar traden vind ik gewoon te saai om te doen. De coins boosts en Weekend League leveren ook al flink wat coins op. Ben met onderstaande twee teams toch redelijk simpel naar divisie 2 gegaan, meeste keren gewoon in één keer gepromoveerd en/of titel behaald. Nu richting div 1 :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dat is verder geheel aan jou, maar je kan niet verwachten dat je met 3 potjes per week spelen over 2 maanden messi bij elkaar gespeeld hebt.
     
  18. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had de Halloween versie van Mertesacker in een pakje. Ik wil hem verkopen maar weet niet zo goed of ik dat nu moet doen of moet wachten.
    Hij heeft pace 28. Ik kan me zo voorstellen dat hij daarom niet heel geliefd zal zijn. Met die Temporary Boost in het weekend is zn pace echter zeer respectabel.
    Kan ik hem daarom het beste zsm verkopen?
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hahaha doe mij maar Ronaldo dan. ;)

    Maar gelukkig is m'n verwachtingspatroon een stuk realistischer.

    Ik ben overigens ook niet geheel tegen pricefixing hoor, hell als ik de coins en de tijd heb zou ik het ook zo doen.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Heb er ook twee te koop staan (Aduriz en Sneijder). Gewoon ni erop zetten met een hogere prijs. Gaat vanzelf weg en als die zaterdagmiddag mog niet weg is, pas je alsnog de prijs aan.

    Zie wel dat de prijs juist nu weer even gezakt is. Had Sneijder al een keer verkocht voor 72k en nu kun je hem kopen voor 55k. Dus de laatste die ik te koop heb nu staat gewoon voor 72k/78k
     

Deel Deze Pagina