1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kutzooi. Blijkbaar is de transactie toch doorgegaan. Ik heb twee mails van paypal dat de betaling binnenkort wordt afgeschreven. Maar ik heb geen mails van microsoft met redeem codes. Net even snel met de Amerikaanse support gechat, maar hij adviseert om te bellen en geeft me een Amerikaans nummer. Kan ik morgen ook bellen met de Nederlandse microsoft denken jullie? Gaan ze moeilijk doen over het Amerikaanse adres in mijn account? Het gaat om giftcards van 85 dollar.=(
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Net gebeld en ik krijg een refund volgens de Vlaamse medewerkster. :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die zwarte Xbox One S ziet er stuk beter uit! :D

    [​IMG]

    Hm, ze leveren ook een army groene versie...

    [​IMG]
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Leger groen is limited edition. Zwart is in het echt een grijze. Komt ook een mat blauwe. Maar zijn beide dacht ik Amerika exclusive.

    Grijs en blauw bedoel ik dan.

    De army green is nu te krijgen in Nederland.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Grijs indd, erg tof. Die witte is veel te besmettelijk! :p
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die grijs/zwarte ziet me er wel een partij sexy uit zeg :cool:. Het is dat ik de normale (wel een coole Day One edition) nog goed genoeg vind mede omdat mijn huidige tv (720p Panasonic plasma van even geleden) waarschijnlijk toch niks van dat HDR gebeuren etc kan laten zien maar anders zou deze wel hoog op mijn verlanglijstje staan.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik vind 'm ook erg sexy. Maar ik heb hier ook de oude versie staan en ik vind het verder prima zo... ga dan liever voor de volgende Xbox. Die witte S had ik sowieso nooit gekocht.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Scorpio idd. Alhoewel het wel jeukt, het verlies voor mij is te groot voor een kleine bump qua specs. Heb niet eens 4k tv.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nee ik ook niet. Ik heb een big ass Sony Android TV die ik vorig jaar heb gekocht, maar ik ben niet echt van plan die in te ruilen voor een 4K model. :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook niet. Zelfs niet voor het beeldkwaliteit.

    Vind de input lag gewoon te hoog en heb het helemaal niet nodig.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup! Speelt nu heerlijk zo... Laat ze nog maar even verder ontwikkelen zodat je wat minder inputlag heb.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja m'n meisje kwam met een witte en FIFA aanzetten. Terug gebracht want die had ik al. Nu de army green ophalen.
     
    Insane/Erret en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb vorige week donderdag mijn Elite Controller opgestuurd vanwege defecte RB knop.Is vrijdagmorgen daar aangekomen in Duitsland,ik kreeg maandag bericht dat een vervangend product het Service Center had verlaten.Maar er staat dat het wel tot maximaal 28 dagen kan duren voordat ik hem in bezit heb wtf.Zijn er hier die ook zolang hebben moeten wachten toen ze de Elite Controller hadden opgestuurd?
     
  14. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dat is een standaard bericht.

    Zal onder normale omstandigheden begin volgende week wel terug zijn.
     
  15. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik hoop het.
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    De Samsung ks8000 heeft 21 ms aan input lag met HDR, valt dus met die tv reuze mee, en hij is "maar" rond de 1500€
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Even een waarschuwing voor iedereen. Mocht je ooit een Skype account hebben gelinkt aan je Microsoft account, controleer dan of je (oude) Skype login gegevens niet per ongeluk werken op je Microsoft account op deze pagina: https://account.microsoft.com/about

    Blijkbaar kunnen deze login gegevens gebruikt worden om op je Xbox zonder 2 stap authenticatie in te loggen: https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/5b4o6m/psa_new_login_method_bypassing_two_step/

    Om je oude Skype login gegevens uit te schakelen moet je de linking met je account opnieuw laten voltooien. Dit kun je als volgt doen:

    1. Log uit bij zowel je Skype account als je Microsoft account
    2. Ga naar skype.com
    3. Login met je Skype login gegevens. Dus je Skype ID en je Skype wachtwoord. NIET je MS account.
    4. Ga naar https://account.microsoft.com/about en klik op aanmelden.
    5. Als het goed is doet de site nu net alsof je voor het eerst je MS account linkt aan je Skype account.
    6. Vul alle gegevens in. Als het goed is werkt nu nog alleen je Microsoft wachtwoord op je Skype account.
    7. Om extra zeker te zijn, kun je ook nog je Skype ID uitschakelen als login alias op deze pagina: https://account.live.com/SignInPreferences?amru=names/Manage
    Microsoft heeft intussen op die Reddit thread gereageerd dat ze het aan het onderzoeken zijn. Blijkbaar zijn oude Skype logins zelfs na het linken actief gebleven en wordt de login server van Skype vertrouwd door Microsoft. Daardoor ben je met je Skype account automatisch ingelogd bij je MS account, ook al hoort alleen je MS wachtwoord te werken. Oude Skype logins hebben geen 2 stap authenticatie en aangezien Skype niet meer zoveel gebruikt wordt, hebben mensen daar vaak oude wachtwoorden op die misschien gelekt zijn.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Joh een jaartje sparen en er komt uiteindelijk een veel interessanter aparaat uit met de Scorpio. Waarom zou je S halen als je al een one hebt. Ik kan echt weinig redenen verzinnen met de scorpio op komst
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het jeukt altijd bij een nieuwe console ongeacht wat je hebt. ;-)

    Heb nog een elite, ik wacht ook lekker op de Scorpio.

    Maar iedereen kan eigen redenen hebben om te upgraden. Al is het de design, de basis hdd, de 4k ondersteuning, de 4k Blu-ray speler.

    Genoeg redenen dus.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij mij niet hoor. Ik zit wel goed met een fucking ps4 die ik eerst mag stofzuigen voordat ik überhaupt hem op ga starten en de xbox.

    Ik zei ook specifiek redenen met de scorpio op komst. Tuurlijk, je kan de reden hebben dat je puur een br speler wilt voor relatief weinig money, maar verder is alleen het design een keuze die buiten de "met de scorpio op komst" categorie valt. ik zeg er dan ook gelijk bij dat ik iedereen die een console voor het design haalt een mafketel vind :+ mogen mensen het mee eens zijn of niet, maar imo hoort de keuze van een Entertainment apparaat alles behalve de reden hoe mooi het in jouw kamer staat. Het is geen kunst.

    Maargoed, ik beweer nergens dat er geen redenen zijn, maar dat ik zelf geen (legitieme) redenen zie als er een console op komst is die alles al doet, maar beter.
     

Deel Deze Pagina