1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo had vanochtend 30spelers gekocht van Olympiakos-Panathinaikos voor 400-650,ben er al 8kwijt voor 3k.Snap niet waarom deze zo zeldzaam is
     
  2. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Heb eindelijk een redelijk teampje bij elkaar kunnen spelen. Om de traditie hoog te houden zijn m'n SUPERBLAKKAS weer terug! Muv Couthino die moest ik van vrienden erin zetten. Ben ik blij dat ik heb geluisterd voor een keer.

    [​IMG]

    Voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league. Heb er zin in alleen klinkt 40 games wel vies veel.

    Debuutgoal van Couthino in de openingswedstrijd van FUT champs. <3

     
    CrazY vindt dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoppa en gelijk nog een mooi doelpunt ook!
     
    nawa vindt dit leuk.
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Momenteel 19-1 in de Weekend League, had 20-0 moeten zijn maar mocht die ene pot niet scoren helaas en het ene moment dat ik niet volwassen speel helaas gelijk de goal tegen.

    Gisteren ook bij het eSports event van PSV geweest (op PS4, terwijl ik zelf Xbox speel). Helaas kwartfinale eruit op de 384 deelnemers. Zonde. Had het hele toernooi geen goal tegen gehad en dan het potje waarin ik niet mag scoren gaat hij erin vanaf 25 meter met een longshot. Zonde.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Nice nice. Weekend League is helaas voor mij een aantal jaar te laat. Als ik 4 potjes in de week speel is het al veel, laat staan 40 in een weekend. Heb sinds het spel uit is pas 30 potjes FUT gespeeld zie ik net :lol:. 19-4-7 sta ik nu, kan het dus nog wel! Heb ook voor het eerst geen hybrid maar een lekker saai BPL team. Fitness gaat dit jaar bizar hard dus met hybrids is het bijna niet bij te houden.

    Dit is nu mijn team:
    [​IMG]

    Heb voor alle posities wel een back up, moet alleen voor de RB iemand halen want Bellerín heeft nog maar 7 wedstrijden over op zijn loan card.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wanneer word de Bpl spelers van de maand bekend gemaakt en wie maakt de grootste kans?Hazard,Sanchez,Walcott,Costa? Zou het nu dus al slim zijn om in Arsenal,Chelsea spelers te investeren of zullen ze een 83 rated Bpl team willen voor de Sbc?Mijn gevoel zegt Sanchez maar wil toch niet de gok nemen met alleen maar Chili spelers,maar als het wel Sanchez word dan kun je superveel winst maken
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja kan toch gewoon naar het punten klassement van de FA kijken? Het is namelijk niet van FIFA maar gewoon iets van de officiële competitie.
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    38-2 it is. Aan de ene kant ben ik heel tevreden met 38 (33, 33, 35, 38 ) en dus met de progressie die ik doormaak in FUT Champions. Aan de andere kant toch jammer. Had beide verliespartijen moeten winnen, was veel beter maar het voelde gewoon alsof ik niet mocht winnen. Alle 50/50 ballen vielen naar mijn tegenstander, spelers reageerden niet, spelers wisselen ging telkens naar de verkeerde, schoten die normaal zaten waren nu voor de keeper en heb ontiegelijk vaak de paal en lat geraakt in die 2 potten. Is niet anders, maar had het van mezelf wel een stunt gevonden, 40-0. Neemt niet weg dat ik met 38-2 tevreden moet zijn.
     
    Don Juan en J HiL vinden dit leuk.
  9. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Lekker hoor. Nog steeds dezelfde formatie neem ik aan? Weet jij wat de rewards zijn voor de maand?
     
    nawa vindt dit leuk.
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Weekend league verlegnd met 24 u ivm met network issues

    Due to network instability last night the FUT Champions Weekend League has been extended by 24 hours


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zelfde formatie inderdaad. Ik heb het e.e.a. gelezen wat betreft maandelijkse rewards, maar officieel is er nog niks bekend. Zeer waarschijnlijk is dat je rood/witte kaartjes krijgt van een X aantal informs (op basis van je maandelijkse rang) van IFs die in de maand oktober in packs zijn geweest. Voor top 100 is dit 44 (+ legend op Xbox), dit is de Ultimate Champions Pack. Mensen weten niet zeker of die legend alleen voor plek 1 is of dat hij voor de volledige top 100 is, omdat er nog een zelfde pack bestaat zonder legend. Ik verwacht dat dat laatste te maken heeft met de playstation en dat volledige top 100 die legend krijgt, maar dat is allemaal gespeculeer. Je hebt ook de Premium Champions Pack. Hierin zitten als het goed is 12 van die rood/witte IFs van de afgelopen maand. Alles daar onder durf ik niet te zeggen. Heb ik eerlijk gezegd geen aandacht aan besteed.
     
    J HiL vindt dit leuk.
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Welke rank heb jij nu? 38-2 vind ik vrij ziek, zou graag een keer tegen je spelen! (Je wint dan haha, maar ben wel benieuwd wat jij anders doet)
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Beter!! Heb van het weekend maar drie potjes kunnen spelen....
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Stond gisterenavond 5e voor deze week, maar zal vast nog wel ingehaald zijn. Alles top 25 zou ik prima vinden. Gaat me er meer om dat ik top 100 sta dan waar in top 100. Vier weken op rij top 100 en dus ook de maandelijkse top 100 verzekerd. :)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444


    FUT Draft Chemistry Glitch. Glitch om spelers "zelf chemistry styles te geven".
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Door die SBC waardoor je classic Overmars krijgt (20 wedstrijden), is er een te grote run op Willem II en Go Ahead spelers. Deze gaan vaak weg voor het max bedrag van 10k.
    Deze SBC geldt een maand lang.

    Zullen genoemde spelers komende week/maand dalen in waarde? Of blijven die waardes gedurende de gehele maand zo hoog? Weet iemand dit (bijv. op grond van eerdere ervaringen
    )?
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja brons en zilver is iets rares. Dus ja normaliter gaan ze dalen. Alleen er worden bijna alleen maar gouden pakjes geopend, dus de prijs zal hoog blijven.
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heel veel mensen doen nu de SBC omdat hij nieuw is. Maar als je dat vergelijkt na 28 dagen, er is nog steeds hetzelfde aanbod van GAE en Willem II spelers uit packs maar er is een hoop minder vraag naar omdat mensen de SBC al eerder hebben uitgevoerd. Dat heeft tot resultaat dat de prijzen dalen.
     
  19. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik snap echt niks meer van fifa. Ik heb afgelopen week een beetje zitten te switchen en testen tussen 433(2) en 4231(1 en 2). Normaal gesproken heb ik altijd een 4231 variant die ik standaard gebruik. Ik wilde dus iets nieuws proberen en met 433(2) ging het vrijwel net zo goed (misschien zelfs beter) als de 4231.
    Uiteindelijk heb ik dus een (vind ik) mooi teampje gemaakt en hiermee FUT Champions gespeeld.
    [​IMG]
    Ik speelde hier dus een dag mee en het speelde zo fijn en soepel. De volgende 2 dagen doe ik precies hetzelfde en het gaat echt zo ziek slecht en stroef. Het ging vaak gewoon dubbel zo goed met mijn Koreaantjes 4231(2) in FUT Champions.
    Ik denk dat ik maar gewoon weer terug moet naar mijn vertrouwde 4231... Helaas zit ik nog wel echt in zo'n 'ik wil alles uitproberen in fifa' fase, dus ga ik binnenkort eerst nog een 451 testen.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2016
  20. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Precies wat ik ook al jaren ervaar. 10 a 15 potjes gaat t heerlijk met een nieuw team, verlies je ook weleens, maar dan echt door eigen fouten of de klasse van de tegenstander. Daar kan ik prima tegen.

    Maaar als ik dag later weer speel en geen pass komt aan, verdedigers die rare capriolen uithalen etc etc, ja dan is het plezier snel weg.

    Vervolgens maak je paar dagen later een nieuw team en het gaat weer 1 of 2 dagen lekker en vervolgens heb je weer hetzelfde gezeik.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina