1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha tof. Tot release ff gratis MW:R spelen :D
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kan ook spelen. Deze game modes zitten erin:
    Normal:
    TDM
    Mercenary TDM
    Free-for-all
    Kill Confirmed
    Domination
    Ground War
    Sabotage
    Headquarters
    Search and Destroy
    Team Tactical
    Cage Match

    Hardcore:
    TDM
    Mercenary TDM
    Kill Confirmed
    Search and Destroy
    Headquarters

    Oldschool:
    TDM
    Free-for-all
    Kill Confirmed

    Een hoop dus, inclusief nieuwere zoals Kill Confirmed.
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren avond de MP even kunnen spelen op PS4.

    - Oogt toch wel gedateerd evengoed. Je ziet echt dat het een oude game is die ze hebben opgepoetst. Kleuren die ze gebruiken ben ik niet zo'n fan van. omgeving heel fel, andere dingen weer heel flets.
    - Geen indicatoren van de kwaliteit van de verbinding.... Als ik vroeger volle groene balken had dan wist ik dat ik vol vertrouwen de battle in kon gaan.
    - wisselvallig gevoel hit registratie (misschien werd ik gematched met alleen maar Amerikanen)
    - Vet veel UAV in de lucht. Gevoelsmatig meer dan in het origineel.

    - veel popups in beeld van dingen die je vrijspeelt etc. Best leuk, maar soms ook erg afleidend. Dacht ergens te hebben gelezen dat dat uitgezet kan worden.
    - Na een paar potjes kwam toch wel het verslavende gevoel weer boven. Bij een slechte ronde moest het worden rechtgezet en een goede smaakte naar meer.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vroeger waren er ookal super veel UAV's
    En die gare perks of course.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, misschien is het omdat mensen gisteren vaker doodgingen en daardoor de kans op een UAV bij 3 kills groter was. Dat is de enige logische verklaring die ik kan geven.
    Niemand blonk echt uit gisteren.

    Sowieso krijg je nu ook XPpunten voor UAV assists. dat was niet het geval in het origineel meen ik.

    Perks als juggernaut, 3 x Frag en Martyrdom zijn nooit een probleem geweest voor mij persoonlijk.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als je de Legacy Edition met voucher hebt gekocht kan je volgens mij de Infinite Warfare code wel doorverkopen. Daarom verkoopt iedereen zijn IW code op marktplaats.

    Het antwoord is ook vaagjes in hun eigen FAQ te vinden. Digitaal hoef je beide spellen niet op je PS4 te hebben staan.

    Ik heb in ieder geval een code voor MW1 gekocht bij Game-outlet.nl. Kwam een beetje grappig tot stand.

    Ze verkopen alleen download codes van IW+ MW1. Heb toen gevraagd of ze MW1 codes los verkopen. Toen kreeg ik te horen dat ze die wel hadden, maar dat ze niet zeker wisten of het spel nog speelbaar was na 3 nov...

    Had toen even een linkje doorgestuurd naar de FAQ van de COD website, en die verkoper vond het ook vreemd dat iedereen op marktplaats zijn IW code verkocht. Vervolgens heeft hij MW1 toch maar als losse download op de website geplaatst.

    http://www.game-outlet.nl/ps4-call-of-duty-modern-warfare-remastered-downloa.html

    €40 is ook de max wat ik er voor wou betalen. Als ik vooraf had geweten dat je die IW code kon verkopen. Had ik hem wel bij Nedgame aangeschaft voor €55. Dan had ik IW voor €30 kunnen doorverkopen.

    Ach ja...
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor 40 haal ik em direct, maar wil wel zekerheid anders 40 euro weg. Straks blokkeren ze die shit ofzo haha. Fucking activision
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Waarom is die shit nu weer offline? Echt geen touw aan vast te knopen :+.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geniale marketing zet die MW:R als bundel gebruiken natuurlijk.
    Alleen lachwekkend dat mensen hun MW:R key gebruiken en die van IW verkopen :+
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Code net ontvangen...

    Netjes dat je het spel niet helemaal opnieuw hoef te downloaden.
     
  11. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit dus, kan me niet voorstellen dat Activision dit ok gaat vinden ;)
    Andere kant, hoe gaan ze dit achterhalen...
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb activision voor de grap via twitter gevraagd hoe het zit.

    Had een smoesje verzonnen dat ik niet genoeg ruimte had op mijn PS4 om beide games te installeren, en of ik dus alleen Modern Warfare Remastered kon installeren en spelen.

    Kreeg ik dit als antwoord:
    Hey there, here is an article with more information: http://bit.ly/2fAQ1S1 . Please refer to #10. ^Ex

    Bij 10 staat dus dit:
    Terwijl ik expliciet had aangegeven dat het om een digitale voucher ging en niet de versie waar een disc bij zit. Maar goed, of ze kunnen niet lezen... of ze krijgen 100 van dezelfde vragen en balen gewoon dat niemand IW wil spelen.

    Maar goed, op dezelfde pagina staat ook dit
    Nu is de hamvraag natuurlijk of Activision een voucher met 2 download codes ook ziet als een Digital Legacy Edition. Ik denk van wel... aangezien je geen disc heb. :+

    Die code die je koopt is sowieso onderdeel van de digitale Legacy Edition. Want op amazon kan je ook een Legacy Edition kopen waarbij je 2 codes krijgt.

    Toen ik die code had ingevoerd kreeg ik trouwens dit te zien:
    Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik na 3 nov zonder IW lekker MW1 R kan spelen.

    100% zekerheid heb je niet... maar ik kan me niet voorstellen dat Activision hier wat tegen kan doen. Moeten ze maar geen voucher uitbrengen waar beide codes opstaan.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fuck it. Heb 'em ook gehaald en code inmiddels ontvangen
     
    PrutserNL vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... eeeeeeeeeeeeeeeeen spek die kas maar weer joh :+ Slap! /s

    Als MW:R officieel "los" verkocht gaat worden ga ik ook overstag. Ga het risico niet lopen dat ze straks mensen zonder IW hun toegang blokkeren. Activision kennende.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Gister trouwens eerste potje dat ik speelde Shipment wat een tering map is dat, waarom zit die erin :+.
    Ook al meteen weer kapot geërgerd aan Juggernaut haha...

    En mocht het waar zijn dat je IW niet persé hoeft te hebben, dan baal ik wel ontzettend dat ik die van mij van Nedgame niet heb doorverkocht :mad:.
    Ook al krijg ik er €20 voor, dan had ik MWR voor €35..
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zag net iemand uit mijn lijst domination spelen. Wou joinen, maar toen ik MW1 opstartte moest ik eerst de nieuwe patch (1.04) downloaden 8).

    Dus zo maar weer even checken

    Vanaf wanneer kan je eigenlijk officieel online spelen, 3 of 4 nov ?

    4 nov is de release van infinite warfare. Maar vanaf 3 nov kunnen mensen met een early access code niet meer spelen.
     
  17. OnzinGaming

    OnzinGaming Onzin Gaming Youtube kanaal!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    16
    Morgen weer knallen. Had de beta van IW gedaan op de xbox en dat was niet best.
    Toen wilde ik eigenlijk helemaal geen COD kopen maar na dat BF1 binnen 1.5 week alweer saai was toch maar wel gedaan maar dan voornamelijk voor COD4.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Servers zijn als het goed is online op de ps4
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De gameplay is zoveel fijner om te kijken dan de laatste COD games.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Had dan Titanfall 2 gehaald.
    Op die COD ben je ook zo uitgekeken denk ik of je moet hem voorheen vrijwel niet gespeeld hebben.
     

Deel Deze Pagina