1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik gebruik 1 van de flippers in Battlefield als 'linker pookje indruk' om te rennen. Vind dat pookje indrukken altijd een kut beweging dus alleen daarom al is die Elite z'n geld waard :9 Heb 'B' ook nog op een flipper zitten zodat je niet je vinger van de aim hoeft te halen als je middenin een gevecht gaat liggen. Verder is het gewoon een chill ding. Beetje duur, maar wel chill.

    Enige reden om het af te raden is geld, of als je veel (paprika) chips eet. Dat is niet fijn voor het stofje namelijk. Maar verder is de controller hetzelfde als de normale als je de flippers eraf haalt, maar dan wel eentje die veel fijner in je handen ligt.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Welke sensitivy gebruiken jullie?
    Ik kan er echt niet aan wennen.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Volgens mij iets van 23 of 24, icm dat universal scoping (of hoe het dat ookalweer)?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd default 20
    80 zoom sensitivity
    Uniform soldier aiming aan. Zodat iedere sight/scope dezelfde sensitivity heeft.

    Werden gekilled door het frame van de zeppelin die daar nog lag. Als je er in de buurt kwam was je dood. Zelfs tanks lol.
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja? Verschrikkelijke map op operations. Verdedigers verschuilen zich in volgens mij B bij de 3e of 4e aanval in een bunker. Dan is er als aanvaller bijna niets meer aan te doen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Glitch met de airship. Val je gewoon dood neer als je op een plek loopt waar je lijkt te kunnen lopen, maar waar eigenlijk een stuk airship model moet zijn.
    RB ging nogal druk, dus die gebruik ik vooral met de Flipper. melee en crouch binnen handbereik is ook chill.
    65 en 50% zoom
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Misschien al 100 keer gevraagd maar welke wapens gebruik jij @Maddmonkey ? :+ Speel het meest als medic met de Selbstlader 1906 maar ben er nog niet over uit of dat ik nou echt een fijne gun vind :p

    Jammer dat er bij de wapens zo'n gat zit qua levels. Tussen 3 en 10 krijg je geen nieuwe guns? Wordt dat DLC?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik gebruik alles wel :) geen voorkeur voor klasse of een wapen. Overall/gemiddeld genomen zijn er wel een aantal beste wapens te noemen. Hellriegel voor assault, m1916 of mondragon voor medic, bar, madsen of mg15 (persoonlijk, maar lmg's moeten bij mij storm variant zijn. Rest werk ik niet mee) en scout is alles wel goed en gaat het meer om de sweetspot range. SMLE is wat dat betreft het makkelijkst.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hele hoop brand- en gasbommen naar binnen gooien, van twee kanten uit?
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel de map nu juist altijd als aanvaller. Vind de gevechten voor, of in die bepaalde bunkers wel gaaf en we zijn er tot nu toe nog altijd doorheen gekomen. Kun je tenminste eens echt waardevol zijn als medic en support. ;)

    Misschien heb ik gewoon een zwak voor de Italiaanse Alpen, maar qua gameplay biedt die map voor mij momenteel de meeste mogelijkheden die aansluiten op mijn skills en zaken die ik leuk vind om te doen. (Amiens vind ik bijvoorbeeld ook heel mooi maar daar kan ik nog vrij weinig betekenen voor mijn team, heb daar nooit genoeg overzicht en verlies zowat elk één-op-één gevecht als ik weer eens op een hoekje loop)

    Speel zoals verwacht nu eigenlijk ook niets anders meer dan de mode operations, in mijn ogen toch de meest logische en 'realistische' manier van oorlogsvoering. Rush vond ik al altijd goed, maar dit is voor mij de overtreffende trap. :thumbs:
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn er voordelen als je nu de premium pass koopt? De eerste DLC komt geloof ik pas in maart.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt nee.
     
  13. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Is er iets mis met de ranks op de One? Ik kan wel games spelen, maar ik heb geen rank en ik ben al m'n progress qua wapens ook kwijt...
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756



    In het echt zag deze er beter uit, hij werd helemaal weggeblazen.

     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2016
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Tips voor een beginnend BF1 speler online?
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wanneer roept iemand dan? Als je een request doet?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon random. Als iemand een kill maakt ofzo of een objective wordt ingenomen. Dan roepen characters vaak wat.
    Jouw character roept ook random dingen ook al hoor je het zelf niet. Zo vaak denk ik dat er iemand in een gebouw zit. Gooi ik een granaat en dan hoor je ze best vaak roepen van "grenade" of iets anders in een andere taal.
     
  19. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Hebben jullie ook op het einde van de game dat je bijna nooit kan zien waar je geëindigd bent en of je een battlepack hebt gekregen.
    Als ik zeg maar 10 potjes speel dan kan ik mss van 2 of 3 dit zien waar ik ben geëindigd.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee kan het altijd gewoon zien.
     

Deel Deze Pagina