1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha thanx man,nooit geweten dat dat zo werkt.Welke spelers had je in packs dan?
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dafuq man!!

    Wat moet het lekker zijn zeg dit jaar. Als je echt goed bent wordt je gewoon ruim beloond.

    Gaat het alleen niet sneller vervelen straks? Aangezien je zoveel coins hebt/krijgt dat je al heel snel aan je "ultimate" team zit?
     
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Bij de mediamarkt krijg je je geld terug binnen 2 jaar als je de bon tenminste nog hebt.
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik kreeg SIF Sanchez, IF Gundogan en IF Bonucci als beste spelers. Dan ook daarnaast nog 200k + 4x 100k pack waar ik totaal 100k uit haalde.

    Voor veel spelers houdt het op als ze hun ultimate team hebben en maandelijks een keer in de top 100 hebben gestaan als ze geluk hebben. Ik probeer nog verder te gaan, dus speel veel toernooien voor echt geld, hoop me te kwalificeren voor de grootste LANs en dergelijken. Dus een beter team komt mij alleen maar van pas. :)
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat voor formatie en instructions speel je?En wat voor team zou je maken voor 800k?Ga gewoon jouw kopiëren,als het dan nog steeds kut gaat dan ben ik idd slecht haha.Zou mooi zijn als je gaaf team voor me wilt maken want zelf even geen inspiratie,verder geen eisen.Gewoon spelers die in jouw ogen heel goed zijn,wil wel mn meeste coins in de aanval hebben
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Heb je mee gedaan aan dat PSV toernooi? Kon je een contract mee winnen toch?
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gister uit de marqué matchupps een if speler helaas was het cv Sule. 12k. Daarna iets meer geluk met aubama van Dortmund....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Speel 4231 (1). Instructies zijn CDMs en LB/RB achter blijven. Weet niet wat voor team ik zou maken. Ligt er beetje aan of je in 4231 (1) wilt beginnen of je dat het niet erg vindt om elke wedstrijd even op pauze te drukken om de formatie goed te zetten. Spelers die nuttig kunnen zijn: Smalling, Walker, Kante, Matic.

    Heb meegedaan, maar ben bang dat PSV de plank mis heeft geslagen. Denken met een toernooi de beste spelers van Nederland eruit te kunnen halen. Dat kan simpelweg niet met 4 minuten per helft en bij een gelijkspel gelijk penalties. Veel te veel random zit er dan bij. En bij je eerste verliespartij lig je eruit. Ik heb de halve finale gehaald, tot die wedstriijd alles 4-0, 3-0 gewonnen en dus nog geen goal tegen gehad. Verlies je halve finale 1-0 omdat je vanaf 25 meter een afstandsschot binnen ziet vliegen en je 1 op 1 kansen mogen er verder niet in. Helaas dus. Maar was echt niet minder dan mijn tegenstander. Winnaar NK ook ronde 4 eruit zien gaan op een rare manier. PSV en Ajax zitten helaas vast aan spelers die helemaal niet goed zijn. Die van Ajax is vandaag flink door het ijs gezakt in een toernooi met buitenlandse spelers die ook bij een club hebben getekend. Heb wel begrepen dat er bij Feyenoord ook een speler aan zit te komen. Dat wordt wel een goede.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou iemand voor mij een mooie hybrid kunnen maken met Dybala en Griezmann?Heb ze beide een x met draft gehad en hun linkerpootjes zijn echt fenomenaal.Budget is 680k .Zit ook te twijfelen om team rond een sp legend te maken zoals Vieri,Solksjaer maar geen idee of die echt beter zijn dan bovengenoemde spitsen.Alvast bedankt
     
  10. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    @Jwoeloe wat pas je aan aan het begin van de wedstrijd dan?
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Verander opstelling van 4321 naar 4231 (1) zodat ik precies de spelers kan gebruiken die ik wil.

    ---
    Weekend League geeindigd op 36. Beetje gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant teleurstellend, want 2x verloren op penalties bijv en ook de overige 2 waren totaal onnodig. Was gewoon beter. Had weer een mooi weekend voor 40 kunnen zijn. Aan de andere kant enigszins tevreden. Al paar dagen ziek, dus kon me totaal niet concentreren en niet naar mijn kunnen spelen. Maar goed, toch gewoon spelen voor FIWC. Achterstand beperkt en nu komende weken vlammen en die top 12 regional halen.
     
    Siemenn, nawa en mutantemile vinden dit leuk.
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    @Arno24 Als ik jou was zou ik even twee weken wachten met je dure team maken, FUT United komt er aan net zoals Black Friday. Dus alles gaat halveren in prijs.

    Teampje: http://www.futbin.com/17/squad/268655

    Als je Dybala en Griezman samen wilt is dit niet de meest praktische formatie...
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok thanks,denk dat ik idd even wacht.Maar wil me graag een x kwalificeren voor de wl dus zoek een sterk team.Verder geloof ik ook niet dat de prijzen gaan halveren.Iedereen heeft veel coins door de wl dus dure spelers gaan denk ik niet heel veel zakken
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Tot nu toe elk jaar wel,... dus tja. Ik gok er toch maar op. ;)
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Je kunt op Futbin kijken naar spelers van FUT14/15/16 en daar kijken wat er in november met hun prijs gebeurde ;), tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar vrijwel alles halveert in prijs..
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dalen legends ook in prijs? Lijkt me wel cool om een oude held zoals Litmanen of Laudrup te hebben.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Verwachten jullie dat de OTW spelers ook gaan dalen als ze geen IF krijgen in november? Heb een team met OTW ben arfa en krychowiak met het idee dat die niet (veel) gaan dalen in November.
     
  18. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu twee keer een Movember Jedinak in een pack gehad. Denken jullie dat de prijzen van de Movember spelers nog stijgen als ze niet meer in packs voorkomen?
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Voorlopig iig niet. Zal waarschijnlijk wel iets aantrekken, maar kan me ook voorstellen dat het per speler verschilt. Bij sommige is de upgrade namelijk veel belangrijker zoals bij een CV.

    ps. Ik had er ook eentje (Gustavo) in het begin en gelijk weg gedaan en nog een nette 24k kunnen krijgen.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wie wilt er nou een Jedinak?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina