1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe is die remastered dan? Beetje vet en oldskool?
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Wat ik er van lees en zie is de gameplay eigenlijk ongewijzigd alleen is het geheel wat moderner gemaakt (er zijn nu weapen stats, meer weapen camos etc)
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Het is als sex met je ex. Nice, maar zodra je gekomen bent denk je van nooit meer.
     
    heuft en Stefandaman vinden dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Fak. COD is echt geen game voor PC. Normaal prefereer ik keyboard&muis voor shooters, maar dit speelt veel lekkerder met controller.
    Game lagged als de pest. Framedrops all over. Zelfde geldt voor IW. Dit moeten ze wel gaan fixen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2016
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    CoD op de PC is al jaren geen succes meer.Weet niet of het bij IW nog zo is maar je sensitiviteit van je muis is gekoppeld aan het aantal frames per seconde:lol:
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik kan hier op PC erg lastig players/servers vinden met IW. Bij MW:R gaat dat een stuk sneller :+
    Ben al de hele tijd de controller aan het gebruiken. Die vibratie in die controller, auto aim en de hele feel hoort gewoon bij COD. Fak moet ik nou toch weer een console gaan aanschaffen 8) Mis dit wel hoor.

    Ik had misschien toch liever een MW2 remaster gehad ipv MW1, omdat ik die veel meer gespeeld heb vroeger. Toch herken ik de maps wel en geeft het gewoon een old school cod gevoel.
    In MW:R is trouwens de TTK wel echt hardcoremode laag zeg. Damnn wat ga je snel neer. Nauwelijks tijd om te reageren. Heb het gevoel dat dat bij IW wat beter is.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    TTK was in het origineel natuurlijk net zo laag maar door de slechtere verbindingen van toen zal het wel minder zijn opgevallen

    Las op Twitter hier al meer klachten over
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Vind het wel meevallen zeker omdat 90% juggernaut perk gebruikt.
     
  9. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoveel campers en snipers heb ik nog nooit gezien in CoD 4. Misschien ligt het aan mensen hoe ze nu spelen, maar in 2007 was het toch anders... meer knallen dan kampen.
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Is er nog een site die de Remastered los verkoopt?
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Volgens mij niet.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    eBay staat al vol met de game zonder de Remastered. 8)
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    MW:R zit zo vol met campers niet normaal. Om chagrijnig van te worden. Vooral in combi met die korte ttk. Mensen zijn dit niet gewend denk ik, ze willen per se voor die 7 kill streak gaan terwijl het gewoon een simpele oldschool shooter is om van te genieten, en niet te try-harden..
     
    sssilly en inasi69 vinden dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Die 7 streak is echt te easy om te krijgen met run and gun ook :+.
    Krijg er gemiddeld ook maar 1 kill mee, dus niet echt de moeite waard om voor te campen.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou dit hoef ik dus ook al niet te kopen dus :+
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jep, maar er is een verschil tussen ons en die 12 jarige exosuit kiddies die deze manier van spelen niet gewend zijn..

    Die ttk verneukt ook gewoon die hele kleine map genaamd Shipment. Nauwelijks tijd om te reageren, echt puur geluk hebben daar. En heel veel rage :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Waar kan ik nog een remaster code krijgen? Is toch mooi man, 12 jarige online afknallen in een echte COD! :+
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Remaster is (nog) niet los verkrijgbaar.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Weet ik, maar ging me vooral om die opmerking over die 12 jarigen. Prachtig als ze eindelijk een schop onder de kont krijgen van volwassenen, gezien hun ouders het denk ik niet doen. :+
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Waar staat TTK eigenlijk voor?

    Zucht.. Ik ben er toch weer ingetrapt. Lag compensation hebben ze helaas ook hieraan toegevoegd. Wanneer leren ze het nou een keer?
    Schoot gister op iemand 2 bursts met een M16, en kreeg het juggernaut teken te zien. Vervolgens schiet hij doodleuk terug met zijn MP5 en killt mij. Dus ik kijk de killcam terug zie ik mezelf niet eens schieten! WTF?! Zo kun je toch geen shooter spelen...
     

Deel Deze Pagina