1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik een wedstrijd wil doen zegt die Je beschikt niet over de juiste rechten in je profiel om deze functie te gebruiken.Kan dat misschien komen omdat ik pas een discussie met iemand had waar over en weer wat scheldwoorden vielen of kan er iets anders zijn?
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan idd zijn dat hij je gerapporteerd heeft. En je dus een tijdelijke ban hebt. Maar meestal krijg je daar een melding van.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb effe opgezocht idd,kan tot 20november geen online potjes meer spelen=(=( Is hier wat aan te doen of gewoon mn eigen schuld en pech hebben?
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Eigen schuld dikke bult. Voortaan iets minder trashtalken. ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Alleen als er een SBC komt waarvoor je movember kaarten moet inleveren...
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Stefanbrl

    Stefanbrl New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dat toch met online Draft dat ze leaven zodra ze voorstaan en dan alsnog de overwinning krijgen?
     
  7. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Is op de ps4 een glitch dat je dan gewoon de overwinning krijgt , maar EA is nu bezig met deze mensen een ban te verkopen :)
     
  8. Babi

    Babi Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja, voor de doorlopende liga NOS sbc waar je Jonas mee krijgt. Waardeloze speler... Maar aparte nationaliteit, en liga nos... dus zeldzaam en veel waard door die sbc
     
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Zijn er hier mensen die Paul Pogba in hun squad hebben? Zo ja, speelt hij lekker? Kan ke op hem bouwen? ik spaar nu voor hem en zou de absolute superster worden in mn squad samen met mn zoon Scream Lukaku en IF kanté. Yaya toure is een goed voorbeeld van wat ik van Pogba verwacht een kast van een vent die kan passen en een match kan winnen door af en toe een pegel af te vuren van afstand


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Stefanbrl

    Stefanbrl New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben je lekker mee, nu is heel me DNF naar de knoppen:mad: elke overwinning word telt nu 0,3
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Geen Auba, geen Bale. Maar kan nu wel Ronaldo kopen. Mooie versterking van mijn team. :)
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gruwelijk om zo'n team te hebben lijkt me.

    Ik heb deze maand de ps4 van m'n broer in huis. Vandaag voor het eerst gespeeld. Nu beginnen met FUT is alleen wel lastig. Hoge bedragen, goede teams om je heen, etc. Met de coin boosts heb ik nu een budget van 10k voor een simpel team. Het valt me op dat de Premier League redelijk gunstige prijzen heeft voor prima spelers. Dat is wel eens anders geweest (op de echte toppers na).

    Edit: verdomme, toernooi voor weekend League vereist liga bbva spelers. Ik twijfelde tussen BPL en Liga BBVA =(
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2016
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Wat een ballen weekend zeg voor Weekend League. Begon heel goed 17-1, verliespartij enigszins verdiend dus kon daar mee leven. Vervolgens een disconnect, winst, verliezen op penalties, een disconnect en nogmaals verliezen op penalties. Zo dom. Sta je ineens 18-5. Uiteindelijk 34-6 van gemaakt vandaag, ben bang dat ik net buiten top 100 val. Wel schade weer beperkt na die 18-5. Zonde nog van die 6e verlies, vrienden begonnen me te spammen op Xbox (party invites enz) dus ik pauzeren en appen om te stoppen omdat ze weten dat ik dat gewoon kut vind, gaan ze daarna 3x zo hard door. Kon de radar niet zien de hele pot, hele tijd die kut melding je afleidt (had ook geen pauzes meer over om dat uit te zetten of om formatie te veranderen). Had hem anders nog wel gepakt denk ik. Sta alsnog maar 3 potten achter op kwalificatie WK, dus komende 2 weken goed presteren hopelijk. Maar laat het deze week en vorige week wel flink afweten. Gewoon 38+ komende 2 weken anders is het klaar.
     
  16. Sjiengs92

    Sjiengs92 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannen ik zit met een diliemma of het waar is ofniet wie van jullie herkent mijn verhaal ik heb een goed team real Madrid alleen zonder bale en Ronaldo ik win alles wat er te winnen valt dan beland je bij het 4 de seizoen en dan gaat alles mis passen komen niet aan alle spelers rennen niet meer dat viel mij op omdat ik het bij alle teams nu heb gehad in het 4 de seizoen heb nu 18 keer op rij verloren .....

    Ik ben een divisie 1 speler in seizoenen dus aan me kwaliteit ligt het echt niet ik denk dat er een of andere trucje inzit dat je je team moet verkopen omdat het niet meer werkt ... en wij pakjes gaan kopen en hun verdienen dit zou oplichting zijn ik heb al contact opgenomen met diverse game programma's voor te te onderzoeken wij heeft het zelfde probleem en herkent mijn verhaal ?
     
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ... zit tussen je oren
     
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Nog minder dat twee en Black Friday is een feit, heb alles verkocht en bij uitgekomen op dit team. Let niet op chem, iedereen is op 10 chem maar ik wijzig mijn formatie in de wedstrijd. Heb Vidal, Renato Sanchez, Paarse Jensen en Giovinco SBC ook nog.

    [​IMG]
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Tja ik zie hierboven iemand zeggen dat het tussen je oren zit en voor een klein gedeelte kan dat wel. Maar.... het is zeker herkenbaar. Ik heb geregeld ook in Seasons in andere jaren gehad dat ik een reeks zeges in de schoot geworpen kreeg en zo een streak kon bouwen maar het kwam ook andersom voor. Het mindere of betere momentum wat je in wedsatrijden tegen komt (spelers komen steeds voor jou spelers, aannames worden minder, slechte passing en afronding) keert zich dan tegen je ook na volgende wedstrijden. Zo speelde ik vorig seizoen tegen een vriend waar het altijd 50/50 tegen is 8-2-8 na 18 wedstrijden om er vervolgens op de meest belachelijke wijze 12 op rij te verliezen. Voor een gedeelte ook aan mijzelf te wijzen omdat ik steeds meer geergerd aan het spelen was en agressie voelde bij de zoveelste tegenslag. Tegen mijn broer die ik normaal met 5-0+ scores afserveer verlies ik soms ook. Het lijkt dan ook of EA ruimte wil bieden aan de mindere spelers die dan zo ook een kans hebben. Zeker tegen spelers als ik die blijven vertrouwen in een vaste tactiek/speelstijl.

    Dat momentum met tegenslagjes of wind mee hebben komt in UT uitvergroot voor naar mijn idee. Zo heb ik ooit 1x 7 maal paal/lat geschoten in 1 wedstrijd terwijl ik dondersgoed weet hoe ik moet afronden.

    Desalnietemin en er zijn ook mensen die ondanks slecht momentum en tegenslag de boel staande kunnen houden en weten dat het altijd om te draaien is. Soms door wissels, verandering tactiek en vooral rustig te blijven. Als ik de berichten van Jwoeloe lees denk ik dat hij daar uitstekend mee om kan gaan en wellicht de beste tips hiervoor heeft. Die wint namelijk vaak 90% van zn potten.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ruudje!!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina