1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb hetzelfde 'probleem' als Dr0kz....Paar maanden gespeeld, geweldige ervaring, maar andere games wil ik ook spelen.
    Het is een heerlijke game, speelt heerlijk weg....maar het is zo tijdrovend en er komt zoveel (tijdrovend) moois uit, zeker vanaf september. Plus de maandelijkse abo houd me tegen. Als het de helft was, dan sprong ik er graag nog een keer in zo nu en dan, maar 13 euro is me net wat teveel...

    Maar toch, het kriebelt wel zo nu en dan. Mocht ik er weer instappen, dan ga ik echter wel voor 1 van de nieuwe classes....summoner valt me toch wat tegen.
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Is dit nou een game die je ook '' alleen '' kan spelen? gewoon verhaallijn enzo?
    of is het toch echt teamwork en alles? heb momenteel niet de tijd om uren te spelen...
    Afentoe een uurtje tussendoor.. Maar ben met FF gek
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij kan je deze game prima in je eentje spelen. Er zit ook wel een verhaallijn in. Maar als je weinig tijd hebt, dan is een MMO spelen misschien niet de slimste keuze.

    Je kunt wel van FF houden, maar deze game voelt gewoon als een MMO en niet als een Final Fantasy.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je weinig tijd hebt kun je deze (en eigenlijk elke andere MMO) beter laten liggen. Kost gigantisch veel tijd en omdat je zo niks voor elkaar krijgt zal het enkel frustrerend werken. Het spel begint pas als je een tijdje op Max Level zit, en om daar te komen met af en toe een uurtje ben je echt maanden bezig...
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Even een vraagje hier. Ik speel nu al even weer ff xiv en ben weer lekker verslaafd. Nu is mijn vraag. In de agelopen "Power Unlimited" zat een promo kaartje voor ff xiv. Met 2 codes. Zijn er toevallig mensen die hem gehad hebben en de game niet spelen. Zo ja dan zou ik die heel graag willen hebben. 1 voor de punten. En het 2e item omdat dat limited is (sorry geen geld waard) en ik daar wel wat mensen heel blij mee kan maken. Dus mocht je dit lezen en je hebt de promo codes zou ik ze heel graag ontvangen. En als je ook weer bent gaan spelen of er weer zin in hebt. Join me dan op de cerberus server ^^
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wie speelt er nog meer op Moogle? :) Speel momenteel met een klein groepje maar wil uiteindelijk toch wel weer in een grote guild gaan.

    Zit nu sinds een paar dagen weer op FFXIV, begon toch wel weer heel erg te kriebelen... Net toegang tot Heavensward gekregen en moegt zeggen dat het toch wel heel erg verbeterd is allemaal.

    Eerst maar mn War naar 60 brengen en dan beginnen aan die Dark Knight epicness :thumbs:

    Komt ie nu mee, gisteren nog van Cerberus afgetransferred :+
     

Deel Deze Pagina