Poule winnaars winnen games en de winnaar wint een limited edition Xbox! inmiddels hebben we crazytaxi mogen verwelkomen in het domein.
ok, dan neem ik morgen mijn grote broer mee /edit: kun je ook gewoon ff komen kijken zonder te betalen?
hmmmm...the gamers story of xbox omniversum WAS COOL! toch nog derde geworden(meer dan verwacht, minder dan gehoopt was goed geregeld gasten!!! (SOUL CALIBER 2 RULEZ VET!!!!!!!) jammer alleen dat ik Mirik's kont niet meer kon schoppen na het toernooi omdat ik eerder weg moest...ik had je ge-owned in halo, hahahahaha snel weeer zoiets plannen, ben ik zeker weer van de partij! word up for the xbw crew! ---NNEX---
Joepie!!! 2e geworden achter Vinkie! Was wel spannend. Had bij Halo en MM3 geen punten. Maar bij MGP2 was ik eerste ( 3 ) en bij Soul Calibur 2 2e (2) dus 5 punten. En Nnex had 2 punten, maar hij moest de halo finale nog spelen. Als hij gewonnen had stonden we gelijk. Maar gelukkig had ik een engeltje op mijn schouder. Nnex werd 2e, vlak achter Chuck. Chuck had 25 kills en Nnex 24... superspannend dus. Maar was wel geweldig. Op naar zondag! TJAKKAAAA!!!
Ik hoorde vandaag op school van richard dat ie mischien geband is? Is dat zo?Want ik zit namelijk bij hem op school.(ik bedoel dus rich11224)
Ik heb wat rondgekeken, maar het kan niet meer , naja dit komt toch wel vaker? Want dit soort dingen zijn bes wel relaxt...