1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Watch Dogs 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2016.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon een standaard Ubisoft game, tof concept maar beperkt uitgewerkt waardoor het na een tijdje saai wordt.
     
    Zumpelvelder en Korkss vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ja volgens mij is het idd een standaard Ubi game
     
    Korkss vindt dit leuk.
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens elke game heeft dat, ik begrijp eerlijk gezegd niet echt als mensen een game vervelend vinden op een gegeven moment dat ze er toch mee door gaan.
    Stop er lekker mee, verkoop die game of gooi hem uit het raam.

    Heb het met zoveel grote games gehad dat ik er op een gegeven moment geen zin meer in had.. Quantum Break, Gears of War 4, Deus Ex en Destiny...
    Verkocht of van mijn HDD gegooid.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Een game van Ubischoft... tja, wat verwacht je.
     
    NuclearGoat en Mallakai vinden dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Rayman Legends, Child of Light en Valiant Hearts zijn wel lit as fuck!!

    En WD 2 is ook gewoon nice. Niet zeiken en door gamen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou gelukkig kan ik nu ook zeggen dat ik me nu al een paar uurtjes goed vermaak met WD2. Ik denk dat ik ongeveer op de helft van het verhaal zit en het wordt gewoon overduidelijk echt boeiender en leuker. Qua verhaal en missies, zelfs de paint job side mission vond ik tof. Je moest voor bepaalde plekken echt uitzoeken hoe je er moest komen en dan komen die jumper en drone goed van pas.

    maar ik blijf erbij dat ik de eerste helft verre van heel boeiend vond. Ik hoef denk ik niet te zeggen dat het natuurlijk onzin is dat ik zou willen dat ik geen plezier met de game had, waarom zou ik het anders gekocht hebben? :)

    De punten die ik opnoemde zijn gewoon dingen waar ik me echt aan kan storen. Gelukkig is het rijden in auto's al een heel stuk beter met cockpit view echter. Daarnaast noemde ik ook hele positieve dingen op, zoals het gedrag van burgers en wederom moet ik Ubi daar echt kudos voor geven. Vandaag ook weer een hele variatie aan verschillende burgers gezien die allemaal toffe dingen aan het doen waren. Zo zag ik een dude die helemaal klaar was met zijn auto en flink met een knuppel op de auto sloeg, een man en vrouw die op straat ruzie aan het maken waren, iemand die gitaar aan het spelen was, een andere burger bespeelde weer een Aziatisch instrument, algemene gesprekken tussen burgers, man het houdt niet op. Ik vind dat echt heel erg goed gedaan. Dit geeft je echt het gevoel dat deze game wereld 'leeft'. Ik hoop dan ook echt dat andere developers hier naar gaan kijken. You too Rockstar, hehe.

    Oh en mocht het nog niet bekend zijn, ik volg het nieuws niet zo erg maar het zou maar zo kunnen dat de nieuwe AC Osiris gaat heten. Ze hadden het net over Unity, toen Syndicate en toen Osiris. Lachen.

    Oh en dat Nudle...

    wat natuurlijk gewoon Google is. Dat hele gebouw is precies wat je in die film The Internship ziet. Volgens mij heet die film zo. Precies dat Google gebouw. Leuk gedaan allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2016
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik vind het wel leuk tot nu toe :D
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kan een boel lol beleven door politie of burgers te sarren door hun auto te hacken. Hier mijn video :)

     
  9. OnzinGaming

    OnzinGaming Onzin Gaming Youtube kanaal!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    16


    Ik heb voor jullie nog een video waarin ik de wereld van WD2 laat zien.
    Zelf vind ik het echt wel een toffe game.
     
    Nol vindt dit leuk.
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weer behoorlijk bezig geweest met allemaal collectables vinden. Dit soort dingen zijn nu gewoon echt leuk danzkij de Jumper en Drone. Je moet soms ook echt dingen als een hijskraan of heftruck gebruiken om bepaalde objecten te verplaatsen zodat je hacking voertuigjes erdoorheen kunnen. Plenty aan content in die singleplayer hoor en ik blijf er maar side missies bij krijgen. Echt blij ermee dat ik de game zeer ben gaan waarderen.
     
    WorkingTitle en Nol vinden dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gekke shit hoor.

    Ik liep wat rond en zie een gast vechten met een andere dude en allemaal omstanders eromheen. Zegt ineens iemand van die lui ''Bath salts. Oh look people the walking dead.'' :)

    Ik blijf mij verbazen over hoe ik elke dag weer nieuw gedrag zie van burgers. Bizar vet.

     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2016
    Xandorra vindt dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    hoe pak je items die onder shit ligt?
     
  14. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Met je bestuurbare auto
    Wel die shit weg halen of via andere weg er heen
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    oké ik zag geen gaatje waar ik paste, maar zal aan mij liggen want daar heb ik wel vaker last van
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik moest die perk voor heftruck hacken nog kopen
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Afwisselend met AC II vermaak ik me prima met deze game!
    Dit had eigenlijk wel Watch_dogs 1 moeten zijn, al hoewel de eerste ook wel redelijk te pruimen was heeft deel 2 eigenlijk alles.
    Erg veel te doen in de game, verschillende missies, en het leeft behoorlijk in de wereld.

    Random mensen die je photobommen als je een selfie maakt, of andere vinden het niet leuk en beginnen ruzie te maken met je.
    En de gadgets etc die je kunt gebruiken voor missies, het is echt letterlijk zitten en de missie uitspelen zonder een stap te zetten, tof dat dit tot de mogelijkheden behoort.
     
    Olijke Poffer en fredfenster vinden dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Is het een beetje te vergelijken met GTA V? Qua sfeer en hoeveel te doen etc? Zover ik kan zien wel in ieder geval.. maar zien is wat anders dan zelf spelen / beleven natuurlijk.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik vind de game even sfeervol, maar dan met een hackers thema. En wat Mallakai zegt, veel verschillende soorten missies, geen dom gefetch. En het ziet er prachtig uit.

    Had 'm voor iets van 40 eu bij ING rentepuntenshop.
     
    Olijke Poffer en Mallakai vinden dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks. Gaat op de lijst voor onder de kerstboom. :D
     
    fredfenster en Mallakai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina