1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Start je game gewoon op. Ga naar de directory (map met alle planeten etc).

    Ga naar Rise of Iron icoontje (volgens mij), klik erop, je krijgt een kort trailer en aan het eind krijg je een knop dacht ik te zien om de expansie Rise of Iron te kopen.
     
    TopRowhide vindt dit leuk.
  3. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Top bedankt!! :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gewerkt?

    Ik kan me alleen zoiets vaags herinneren.

    Weet niet of het nog werkt.
     
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    https://www.bungie.net/en/News/Article/45459/7_This-Week-at-Bungie--11172016

    Pfff TWAB is normaal al vol met bullshit, maar die van vandaag..... Wat een dikke middelvinger van bungie naar de playerbase over de matchmaking issues.
    Wat hun zeggen en wat ik en de meeste mensen ervaren in de crucible staat haaks op elkaar.


    Hopelijk vanaaf wel weer trials op de "normale" manier:p
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2016
    Remo NL en Rampage vinden dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is toch niks nieuws? Zolang die flapdrop van een Derrek het PVP gedeelte doet zal er ook geen verandering komen. "We hebben Private Matches geintroduceerd zodat mensen rustig kunnen spelen. Kan je dat niet? Dan rot je maar op". Ja Bungie/DeeJ ... leuk. Maar in Private Matches dropt er geen flikker. In een loot gedreven game mensen verwijzen naar Private Matches ... natuurlijk :+

    Zeg, heb je nog 'n plekkie vanavond in ToO? Wil na 3 weken wel weer eens een poging wagen :)
     
  7. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Naja moet de naturel versie nog aanschaffen :x
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ho-ly ... shit op een stokje.

    Wat is Trials dit weekend een zweet festijn :mad:

    Je start je eerste game ... en word met 5-0 van de map af gespeeld. Goed, dat kan ... potje duurde in totaal nog geen 5 minuten. Zie je dat het enemy team bestaat uit 2 Guardians met een ELO van 1700+ en eentje van 2000. Hoe dan. Matchmaking? You workin' bruh? Toch wel hier-en-daar prima plays gehad met @bulletproof010, @Avalon Scorpion en @CrazY
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Die kunnen toch ook gewoon net begonnen zijn? Pech hebben dus.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Destiny werkt met Skillbased Matchmaking. Dus, eigenlijk ... nee. Dat kan niet. Dat het pech is is duidelijk. Maar als jij je 1e game opstart en je tegenstander na de 1e game "the Ultimate Victory" claimed klopt er iets niet he? Zolang die Derrek aan het roer blijft van het PvP gedeelte zal er ook geen moer veranderen ... want hij vind dat het zo moet ... ondanks het geklaag van iedereen en z'n moeder.

    Connectie boven skill a.u.b. Of een aparte poule waar de Red-Bar Warriors in tekeer kunnen gaan. De toename aan rare error codes of disconnects tijdens ToO is ook zorgwekkend. Maargoed, Bungie zegt dat we Private Matches moeten gaan spelen als je lol wilt hebben in PvP :+
     
    nawa en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Het nadeel van Trials is dat de matchmaking geheel willekeurig is en dat er slechts gekeken wordt naar de stand van zaken op je kaartje.
    Je zal zoveel mogelijk gematched worden aan mensen die net zo ver op hun kaartje zijn als jij op jouw kaartje.

    ELO's doen er niet toe en of je try hards of noobs krijgt is completly random.

    Toch valt het wel op dat dit weekend enorm veel mensen hun try hards pants aan hebben getrokken.
    De lag daarentegen viel mij 100% mee. Ik heb sporadisch een potje met lag gehad.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat was inderdaad wat ik bedoelde.
     
    Maddmonkey en bulletproof010 vinden dit leuk.
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    @Rampage ; Indd trials heeft geen sbmm of cbmm ze kijken puur naar de wins op je passage... Dus met andere woorden puur RNG based wie je gematched krijgt.
    En tuurlijk is t irritant als je gelijk tryhards of high elo players in het begin tegenkomt.. Maar liever dat dan mensen die laggen. Wat ik meestal weinig tegenkomt in trials ivm normale crucible..
    Wat is die matchmaking daar pure aids en amper meer leuk om ff in je eentje paar potjes te spelen.

    @CrazY Heb gnoeg rare dingen gezien helaas dit weekend...





    Vind ook dat high call.rounds de crucible nou niet echt een leukere plek heeft gemaakt.
    Wie schiet wie het eerst lijkt het wel weer.....en iedereen en zn moeder heeft die perk op zn gun zitten:mad:

    Jammer dat t geen headshot was :p
     
    CrazY vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @bulletproof010

    Echt waar ja? :eek: Wist ik niet eens. Verklaart dan nog niet helemaal waarom je je 1e game een "bijna-Flawless" team tegenkomt :mad: Destiny ... man man :+

    Ik heb overigens @CrazY kapot zien gaan door een 10 meter dikke muur. Was volkomen normaal. Of een Titan met een Warlock Melee
     
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Welk team dan? Dat team wat jij beschreef van 2 x 1700 en 1 x 2000 elo kan ik niet terug vinden op guardian.gg :confused:

    Maargoed t werkt ook niet altijd perfect.
    Zo ben ik een x op 5 wins tegen een bekende gematched die op 3 wins zat.

    Maar zelf zie ik liever een fix of verandering in de normale crucible matchmaking...
    Elke x als k even in mn eentje paar potjes wil knallen kom ik toch in onzin potjes.
    Hele lobby met red en yellow bars.. Kogels die niet registreren.. Man man man echt een kansloos zooitje helaas.
    Ben zeker geen goede speler maar na zulke potjes denk ik soms echt wtf heus kan ik niemand raken / doden... En alsk dan weer een private match start met bekende of normale crucible met mensen die weinig tog niet spelen heb ik daar totaaaal geen last van. Dan schiet zelfs mn TLW elke kogel raak.......

    Wat bungie ook beweerd over die MM t werkt in mijn ogen totaal niet zoals ze beweren.
    En ben bang dat dat niet meer gaat veranderen in deze destiny.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2016
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Weet niet meer welk potje dat was. Was geloof ik zelfs op het eerste kaartje. Is ook niet de eerste keer dat ik mensen Flawless zie gaan terwijl je als team nog amper begonnen bent.

    Matchmaking werkt niet zoals het moet. Geef a.u.b connectie boven skill. Af en toe een stel zweters tegen je is niet erg ... maar het mag wel wat "leuker" gemaakt worden. Het aantal spelers neemt ook af ...
     
  17. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Tja.. Vind niet erg die zweterige potjes, vallen en opstaan en opnieuw proberen, maar dan moet je wel genoeg coins kunnen krijgen zonder dom te wipen continu.

    Vind gewoon jammer dat snipers generfed zijn en dan nu met HCR pulserifles je amper meer wat kan doen met snipe of handcannons.
    Je word bijna gedwongen door bungie om bepaalde wapens te gebruiken, want anders ben je al benadeeld.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Elke week hetzelfde verhaal hier :+ komt allen lekker Battlefield spelen. Daar heb je alleen rare bugs soms :+
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zoals ... het niet kunnen bedwingen van een normale trap? :+
     
  20. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik ga wel t gokje wagen en de game van de week halen.
    Ben alleen benieuwd hoelang ik het leuk vind :+
     

Deel Deze Pagina