Ik heb deze game al een paar maand maar welke nederlander speelt deze game ook online??? ik kom nooit een Nederlandse player tegen. Dus wie het spel ook heeft wil die please ook een keer live spele...
He kerel voeg me maar toe op je friends list zal wel alvast zeggen dat ik zuig in dit spel maar dat moet de pret niet drukken
Ik heb live en mech assault nu 3 dagen en ik heb al 3 nederlanders gevonden. Maar voeg me maar ook toe speel ik wel eens met of tegen je.
k Hoe laat zullen we dan spelen???? Vanavond rond de 8 uur. zo ja zeg het eve mijn msn is Lars@dewraldpoarte.nl. laterrrr
eve als je mech aussault altijd speelt voeg me dan eve toe mijn e-mail staat wel bij het volgende bericht...
ik speelde het een tijdje geleden heel vaak, maar nu is het echt minder, maar misschien kom ik vanavond wel online om 8 uur, ik stond in de top 300(zonder bluf) eerst met team death match en later meej ctf, maar het word zo entonig na een tijdje en dat is jammer
Iedereen die om 8 uur speelt mech assault CTF en dan bij mijn naam k??? zie je daar... Als je speelt en je heb msn wil je mij dan eve toevoegen lars@dewraldpoarte.nl . K laterrr
Ik ben zeer veel online met Mechassault, soms zelfs met 2 gamertags meestal CTF mode.. Gamertag 1: FreaX Gamertag 2: ErroX (word meer gebruikt)
Kzal kijken of ik het niet vergeet vanaaf, niet dat ik goed ben, maar blaten met nederlanders is altijd leuk Xtinction NL dus
Om 8 uur CTF op mijn naam (SERVER) TheNightbringer. En als je msn heb voeg me dan eve toe mijn e-mail staat hier wel op de forum. Ik noteer al jullie namen en laat alleen maar nederlanders toe. Als je iet wilt weten voeg me bij jouw msn toe. Ik zie jullie rond 8 uur wel.
Nou mensen waar blijven jullie met je grote praatjes? Nightbringer ik heb besloten maar ff wat anders te gaan doen, het leek mij met veel NL-ers erg leuk, maar dat gaat toch niet lukken vrees ik.. Iig erg leuk om met je gepraat te hebben, kzieje vast nog wel eens online mzzls Xt
Nederlands Mech Asssault spelers opgelet We hebben de vorige keer Mech Assault met nederlanders geplant. Maar jammer genoeg kwam er maar èèn opdagen. (Xtinction NL) Maar dit is voor alle nederlandse Mech Assault spelers kom een keer spelen. Heb je msn voeg me dan eve toe of praat verder op de Forum. Om een datum vast te stellen. Dus als je Nederlands bent en je vindt Mech Assault ook tof. Ga dan met een groep nederlanders Mech Assaulten online met allemaal nederlandse player. Eve als je het weet ik en Xtinction NL zagen er naar uit om met een groep nederlanders een potje Mech Aussault te spelen. En ik denk dat iedereen bijna iedereen het vet kicken vind om met een groep nederlanders live te spelen dus als je kan doe dan mee... Als je mee wild doen praat hier verder of voeg mij toe op jouw msn. Mijn Msn is: Lars@dewraldpoarte.nl Nou laterrr
jij komt niet op msn, en ik zit nu te internetten en kan ff (op dit moment) die 2 dingen doen (xboxxen en internet aansluiting gaat niet samen) mijn Msn: Frea****@hotmail.com dan zie je me wel.. edit: Got Ya..
Wij hebben al een datum afgesproken op MSN. Wij doen CTF. Map: Midtown nog wat Tijd: 15 min Score: X Deze game begint: rond 8 uur Ik ben de Host TheNighbringer. Wij houden in deze forum wel bezig al er nog zo`n game komt. Dus check deze forum vaaker. Vragen voeg mij toe bij jouw msn: lars@dewraldpoarte.nl
Hier ook wij zijn donderdag avond ook online. Wij zijn vanplan dat wij ALLEEN met nederlanders spele. Dus kom rond 8 uur bij CTF en zoek mijn naam.(TheNighbringer) Vragen voeg me toe bij jouw msn: Lars@dewraldpoarte.nl Laterrrr
Jep, helaas kon ik om die tijd niet, gelukkig konden we gister rond 10 uur nog ff, maar inderdaad: Donderdag 21 augustus om 10:00 - The Nightbringer