Moet zeggen. Game oogt geweldig. Geluid is top. Alleen dit (Destiny dus) tyfus spel blijft me bezig houden Dat .. en ik ben bang dat @Maddmonkey echt in m'n oor gaat blaffen als ik hem niet revive. Een ekte boor-Sergeant.
Ik wil @Maddmonkey wel eens een potje FIFA zien/horen doen... En dan het liefst tegen mij.. Zodat ik kan horen hoe hij op dat moment gestemd is...
Eh, als je in de party zit kan ik dat toch gewoon tegen je zeggen? Ik irriteer mij aan de mensen die geen med kit neergooien terwijl je met 5 health de vlammenwerper hebt en vervolgens 200 keer "I NEED HEALING" ingame naar diegene aan het schreeuwen bent. In de party wordt er altijd gevraagd voor heals, revives en ammo maargoed dat weet jij zelf denk ik ook wel. @CrazY Nee. Nee, dat wil je niet. Geloof mij.
Hahaha ... tuurlijk mag je dat zeggen koekert Ik doe m'n taak als Medic t.o.v randoms wel. "Revive everyone!" Samenspel is het vetste in Battlefield vind ik ...
Gisteren een vies zweet weekend Trials afgesloten met een hele mooie team wipe. Na een avondje trials hadden mijn twee teammates het wel gezien en verlieten in rondje 4 (bij een 4-0 achterstand) het zinkende schip. Hierdoor kwam ik, vanzelfsprekend, 1 vs 3 te staan. Tijd om m'n try hard pants aan te doen en te gaan voor een team wipe.. En zo geschiede.. Stormcaller? Oké, doei!
Sunbreaker? Oké, doei! Dit weekend ToO (en ik speel niet vaak) is echt de meeste zweterige die ik heb gehad. Wat een vreselijke close-games. Hier en daar een paar hele mooie plays gezien en goede communicatie.
Ik join je. Voor $40 dollar in de US store is het een koopje. Sergeant @Maddmonkey, Private Nawa reporting for duty. Zelf heb ik een klein beetje bad company gespeeld dus ik ga als een vette noob deze game in. On topic. f*** destiny's matchmaking Sent from my iPhone using Tapatalk
Gisteren had ik echt een loop zuivere @nawa Flashback ... sodeju. Titan Defender. Een melee op je smoel en over-shield. Zoef! Naar de tegenstander. Body-shot tanken, shield weg, melee ... overshield. Bubbel over de heavy. DE FUCK. FUCK OFF HOER!
Voor de mensen die niet begrijpen wat @Rampage bedoeld. Hierbij een demonstratie: Bij minuut 6:00 begint de pret Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.bungie.net/en/News/Article/45466/ de TWAB is een dagje vroeger ivm Thanksgiving in de VS. Ben toch wel heel blij dat ik nu eindelijk weet waar iedereen bij Bungie dankbaar voor is... En het enige beetje intressante nieuws wat er instaat : "The cadence of new content in Destiny is about to speed up again". Gaat dit over SRL in december?? Of...een maandelijks SRL event of ??????? Easymode/stormslayer/holddownRT :
Waarschijnlijk wel, maar of t maandelijks word betwijvel ik al zou ik t wel tof vinden. 1 week iron banner , 1 week niks , 1 week SRL, 1 week niks.
Ach, kan zomaar zijn dat ze nog wat echte nieuwe content in de pijpleiding hebben zitten hoor. Wie weet? Betwijfel het ten zeerste maar vooruit. Vind SRL niet echt "new" content? JIj wel dan?
Nieuwe racebanen zijn voor mij "nieuwe content".....Maar als ze t een maandelijks event van gaan maken.. Dan mogen ze wel wat baantjes hebben, want anders word t wel heel snel saai
De discversie van Destiny the collection bevat volgens mij downloadcodes. Kan iemand dat bevestigen? Twijfel tussen bol.com of op de store, maar voor die 3 euro kan ik hem mss beter op de store kopen. Dan ben ik niet aan het sukkelen met die disc (die zonder de codes toch enkel het "waardeloze" basicgame is)
Shotgun advies please? Ben totaal geen shotgunner namelijk. Matador 64 Linear comp, cqb ball, soft ball - performance bonus - hammer forged, rifled barrel, hand laid stock - final round OF Matador 64 Linear comp, accuriz ball, aggressive ball - full auto - hammer forged, quickdraw, hand laid stock - crowd control Welke is beter? Weet het echt niet qua rolls met shotties
Een rifled of reinforced barrel icm met agg balistics. Tenzij er wat veranderd is de afgelopen tijd. In dit geval is de eerste ietswat beter, maar beide Rolls zijn slecht
Thx. Heb ze allebei maar opgegeten (infused) Ben toch echt geen shotgunner. Paar potjes geprobeerd en het ging direct heel slecht. Ander speelstijl natuurlijk.