1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat denken jullie van black friday. Zullen de spelers nog verder dalen in prijs?
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb dit team in gedachten om me te kwalificeren voor WL

    Buffon
    Florenzi,Barzagli,Smalling,Shaw
    Marchisio,Griezmann,Kante
    Sif Salah,Benzema,Coman

    Wat zijn jullie gedachten? Vind wel moeilijk om met de bepaalde eisen een team te maken
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo dankzij Weekend League? Ik dacht dat rewards untradeable waren?? Wel echt sick man. Heel tof dat pro's beloond worden.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Gisteren toch even zelf team gecreëerd,en met overmacht voor de 1ste x gekwalificeerd voor Wl 433(4)

    Buffon
    Florenzi Movember Barzagli Smalling Shaw
    Marchisio Ben Arfa Kante
    Sif Salah Griezmann If Depay

    Team speelt erg fijn met Griezmann en Arfa als uitblinkers,als de bal voor hun linkerpoot ligt is het vaak raak.Nog 130k over,zie op dit moment geen verbeterpunten,of misschien Sanchez,Hazard?
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou nog even wachten met je cash te splashen. Vrijdag is het black friday he. ;)

    Enne als de Movember barzagli veel duurder is als de normale, zou ik hem ook dumpen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Edit;

    If bolasie ipv depay misschien? Stats zijn behoorlijk lekker.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Movember Barzagli was maar 28k,weet dat Bf eraan komt maar niemand weet zeker of de prijzen nog verder gaan zakken
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou ben redelijk klaar voor Black Friday. Denk dat ik donderdag sowieso de helft van de coins ga investeren want dan zijn de prijzen, na alle waarschijnlijkheid, weer het laagst. Vrijdag tig pakketten kopen, want blijft gewoon leuk. Had vorige week weer twee Walk-outs en heeft toch wel iets. :)
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ga deze week ook mijn team definitief maken, en dan alleen nog traden/sparen om eventueel TOTY/TOTS spelers te kopen

    Mijn team gaat worden:
    4-3-2-1, iedereen op 10 chem en dan nog 500K over.

    POTM Hazard - SIF Icardi - IF Brozovic
    Fabregas - Kante OTW - Naingollan
    Alaba - Boateng - IF Manolas - IF Florenzi
    Neuer

    En dan in game switchen naar 4-1-2-1-2 (2) of 4312

    Brozovic op CAM met een maestro kaart is een beest, 99 shotpower, 99 long shots, 94 dribbling, 96 short passing en dat voor 10K.
    Kan hem altijd wisselen nog voor IF Bonaventura met soortgelijke stats. En dan heb ik nog POTM Son & Sterling op de bank voor wat extra snelheid
    en SBC Jonas als supersub.
     
    nawa vindt dit leuk.
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Alles is tradeable behalve maandelijkse reward. Dus elke wekelijkse reward is wel tradeable.

    Gisteren weer eens een Gfinity cup gewonnen. Kan dus weer €120 euro bijgeschreven op mijn rekening. Dit kan een heel leuk jaartje FIFA worden als het zo door gaat haha.
     
    nawa vindt dit leuk.
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Waarop baseer je de keus tussen 4-1-2-1-2 (2) of 4312? Je tegenstander?
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ja, ligt aan de tegenstander. Soms laat ik het op 4321 staan maar als ik merk dat de tegenstander veel via de flanken speelt dan heb ik aan de zijkanten meer power nodig waardoor ik 41212 (2) ga spelen met de LCM en RCM op "stay back". De 4312 werkt erg goed tegen formaties die smal zijn zoals de 4321. Meestal heb ik al snel door hoe een speler gaat spelen, als je een tegenstander hebt die met Martial en Rashford speelt in een 4321 formatie dan weet je al dat je iemand gaat krijgen die op de counter gaat spelen. Dan vind ik het belangrijker om 3 CM's te hebben die een tegenaanval kunnen stoppen (4312) dan 1 CDM die overlopen gaat worden (41212-2).

    Daarnaast pas ik aan hoe ver mijn team uit elkaar moet spelen in custom tactics.
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Toch weer heel mn team verkocht 433(4) was het net niet voor mij,vind wel fijn dat je vleugelspelers het spel breed houden waardoor je veel afspeel mogelijkheden hebt maar hebben weinig rendement vind ik.Neig nu opnieuw na 4312 vind met een cam spelen erg fijn.Nadeel van deze formatie is dat alles door het midden gaat.Heb 600k,wat is een topspitsen duo?
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Heeft iemand al met Balotelli in een team gespeeld gespeeld?
     
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dybala - Suarez
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    @Jwoeloe .. Welke custom tactics gebruik jij voor 4231.. Ik ben uitgespeeld met 433 en 41212/4312..
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha ja dat is mooi maar dan houd ik maar 100k over voor rest van mn team dus zoek nog wat anders
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik vind Gameiro (85) en Aduriz (86) erg prettig. Aduriz is overigens qua stats de allerbeste kopper in het spel. Ook zijn spring stats zijn top 3.
     
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Heb nu het volgende team maar nog iets meer dan één miljoen aan coins. Griezmann moet ik nog even halen en hopelijk rond TOTY kan ik Vieira, Vidal, Neuer en Walker IF halen. Wat ongeveer 1.5 - 1.6 miljoen is.

    [​IMG]
     
    nawa en Don Juan vinden dit leuk.
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pffff teampje hoor. Die if back van porto zou er nog mooi tussen passen trouwens


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Daar zat ik al naar te kijken inderdaad, Layun IF. Maar ik heb ook Felipe Luis IF en die speelt prima. Ik kan in principe elke linksback kiezen dus hopen op een mooie inform aankomende weken. Misschien dat ik voor Brehme ga als hij zakt onder de 300k.
     

Deel Deze Pagina