1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Spaar dan meteen even door voor roberto jonguh!!

    Maar idd ideaal met die legends, kan je gewoon iedereen neerzetten met behoud van chem.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Ik zelf heb me dit jaar twee doelen gesteld, 1 jari Litmanen en 2 patje kluivert. Duurt eventjes, waarschijnlijk begin FIFA 18 maar maakt niet uit.....
     
    Santino vindt dit leuk.
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb Kluivert in Fifa 15 en Fifa 16 gehad. Echt een eindbaas!
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zit hele dag al te zoeken naar leuke spelers en twijfel heel erg welke competitie ik zal nemen.Neig toch weer naar Premier League en twijfel of ik dan Aguero zal nemen.Lijkt me erg vet om met hem te spelen maar kost me wel 320k van mijn 560.Maar kan ook allround team maken maar weet niet zo goed welke Premier league spitsen goed zijn,of ik moet met Alexis in de spits gaan spelen maar zulke lichtgewichten worden wel continu aan de kant gebeukt
     
  4. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Wat voor formatie wil je gaan spelen?
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    4312
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    4312? Vind het erg narrow dit jaar. Vorig speelde ik eerst 4312 en daarna 41212 narrow. Maar dit jaar zijn de flanken naar mijn menig errug belangrijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar wat heb ik aan buitenspelers terwijl ik niet de skills heb om een man te passeren?Alles al geprobeerd en denk dat dit mij het beste past.Je speelt in principe met 4 middenvelders dus kun je wel aardig domineren.Nu nog tips voor 2 goeie Bpl spitsen;)
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Sorry niet gezien dat je BPl spitsen zocht. Vind Costa nog steeds erg sterk.


    Momenteel is dit mijn eerste team en wil eigenlijk nog Hagi toevoegen en wellicht Blanc ipv Hierro. Blanc is toch een stukje sterker in mijn beleving.

    [​IMG]


    Verder geniet ik er van om telkens nieuwe teams samen te stellen, speel ook regelmatig met dit Argentijnse team.

    [​IMG]
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ooohw mijn god. Dat 1e team. Schijt je toch je broek onder als je dat ineens op je scherm ziet!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok thanx,is if Costa stuk beter dan zijn nif? Miss Costa Vardy proberen met de Bruyne erachter en daar achter Toure,Matic,Kante of if Eriksen.Is dat te statisch of zou je sowieso ander team maken voor 550k?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb met beide kunnen spelen en vaak vind ik het niet heel veel uitmaken, maar dit keer is het een aardig groot verschil. Hij is een stuk balvaster en had het idee dat hij vaker op de juiste plek stond. Daarbij gezegd hebbende dat zijn standaard kaartje ook al erg goed is.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb if Costa een keer in de draft mogen gebruiken. Is echt een beest. Niet van de bal te krijgen zo sterk. Hunter kaartje er op en gaan!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Thanx boys,Costa was ik eigenlijk nooit zelf opgekomen door zijn pace maar ga hem gewoon uitesten in de Weekend league.Vardy ernaast zetten of Sturridge of andere opties?
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zou hem wel als False 9 neerzetten bij de instructies. Dan komt die het meest tot zijn recht,... althans vind ik. ;-)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wel mooi concept dat Weekend League. Kreeg voor zilver 20k, mega pack en nog een andere grote pack. Wel typisch: mega pack had 18 rares, 2 spelers daarvan en die waren beiden 76.
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Eerste 100k pack: Walk-out Lloris & Movember Gustavo
    Tweede 100k pack: discard
    Derde 100k pack: Walk-out Jordi Alba & Dybala
    Ultimate TOTW pack: IF Insigne, IF Sokratis, IF Kane + 8 discard IFs

    100k packs waren dus heel goed voor een keer. TOTW packs even slecht als altijd. :D Helaas geen Yaya Toure of Ronaldo.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik twijfel tussen 4 driehoeken,welke zouden n jullie nemen?

    De Bruyne
    Vardy if Costa

    Draxler
    Auba. Reus

    Dybale
    If Insigne Higuin

    James
    Griezmann Benzema

    Mijn dank is groot:p
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Kijk eens naar de driehoek

    IF Bonaventura
    Dybala - SIF Icardi

    of

    IF Bonaventura
    Dybala - SIF Immobile

    Qua relevante stats zijn SIF Icardi en Higuain hetzelfde alleen vind ik Icardi minder statisch spelen (zeker met een hunter kaart).
    Insigne is een renpaard met maar 47 strenght, kan je beter SIF Immobile kiezen (is ook goedkoper e heeft veel betere stats).
    Kijk ook eens naar de sats van IF Bonaventura , dat is zo'n goede CAM met een Maestro kaart. Dybala moet je als spits spelen, niet als spelverdeler.

    Deze driehoeken zijn goed en goedkoper dan de rest
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Snap er geen reet van,als ik online wil spelen zegt die weer(je beschikt niet over de juiste rechten) Betekent dat WEER een ban?Heb geen bericht gehad en ook niemand uitgescholden
     
  20. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Kan zijn dat je Xbox live op is ;)
     

Deel Deze Pagina