1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat zou heel goed kunnen ja,kan wel offline spelen en handelen maar geen online potjes spelen,kun je dat nergens zien dan dat dat op is?
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Tjonge jonge net Xbox live kaart besteld en na 30minuten nog geen mail gehad met de code,daar gaat mijn weekend league
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ai.. heb je hem inmiddels wel dan?

    Hoe is jullie weekend league verlopen? Zelf geeindigd op 38 overwinningen. Heel tevreden. De jacht op die bijna onmogelijke 40 blijft voorlopig nog geopend haha.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inmiddels m'n eigen playstation 4 gekocht met FIFA. Eindelijk. Alhoewel ik niet wekelijks kan spelen, toch ontzettend blij met de aankoop.

    Speel je op de xbox of ps4? Indien laatstgenoemde, wat is je naam? Voeg ik je toe, kunnen we in de nabije toekomst wellicht eens een potje doen.
     
  5. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Poehh zeer moeizame weekend league voor mij dit keer hele tijd achter de feiten aangelopen maar in de laatste wedstrijd en in de 90ste minuut 0-1 winnen en goud 3 binnenhalen hartslag zat vrij hoog de laatste seconden.

    Gauw vergeten op naar de volgende :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik heb hem.binnen mijn postvak zat vol haha.Dit was de 1ste x dat ik me gekwalificeerd had en heb goud 2 behaald,erg tevreden mee.Ben ik nu automatisch geplaatst voor volgend weekend?Mooi 45k erbij en 2zeldzame megapakketten en 1zeldzaam goud pakket.Wat houd die zeldzaam goud pakket precies in?
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    12 spelers, allemaal goud, allemaal zeldzaam
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Speel op Xbox, dus dat potje zit er helaas niet in.

    Ja vanaf goud 3 ben je automatisch gekwalificeerd voor week erna.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet je dat zeker?Dat is toch zeldzaam spelerspakket?Dit is gewoon zeldzaam goud pakket.Zou wel te gek zijn dan
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Helaas maar tijd voor 11 potjes, 10-1 gespeeld.

    Heb jij je gekwalificeerd nu jwoeloe?
     
  11. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    @Jwoeloe Heb je 4231 formatie weer geprobeerd en nu klikt het gewoon. Begon de WL met 41212(2) en ging echt kut en ik speelde te snel omdat de formatie dat uitnodigt. Waardoor ik nooit echt domineer waardoor geluk een grotere rol speelt. Ging 11-9 en besloot al mijn spelers te verkopen omdat de formatie niet werkte en de prijzen waren ineens heel hoog. Heb alleen al 400k gepakt met het verkopen van Ronaldo, Blanc en Rui Costa, waanzin. Daarna een degelijk team gebouwd en 4231 weer uitgeprobeerd, en door de formatie ga je rustiger spelen en ik speelde fifa eindelijk met het gevoel dat ik in controle was en dat de formatie echt voor mij werkte. Ging uiteindelijk 15-3 met de formatie en de drie potjes die ik verloor was twee keer strafschoppen en ''en keer verlenging.

    Maar heb een vraag over workrates, M/M als workrate voor een LCAM of RCAM werkt niet toch? Je moet daar H/M of H/L hebben neem ik aan. Wil namelijk het volgende maken:

    Ronaldo
    Neymar - Gullit - Bale
    Petit - Vidal
    Alba - Lalas - Smalling - Walker
    Butland

    Maar ik zou graag Reus inpassen aan de zijkant, maar de vraag is of M/M echt zo'n probleem is?
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nee, heb week 2 te veel laten liggen. Was wel heel dichtbij, scheelde maar 4 overwinningen ofzo en dan te bedenken dat ik nog 2 disconnects heb gehad en ook al mn penalty reeks verloren. Als ik doorga zoals dit en vorig weekend kwalificeer ik me in januari dus daar maar mijn best voor doen.

    10-1 is niet slecht. Als je dat doortrekt en daarbij overweegt dat het wel iets moeilijker wordt is elite nog steeds gewoon haalbaar. :)

    Ik heb M/M liever niet op de zijkant, speler loopt er dan een beetje verloren bij. Was op CAM altijd wel ideaal vorig jaar, zeker toen ik Best had. In het team dat je postte, ik draai Bale en Neymar altijd van kant. Met sterke been achterste hoek schieten is veel effectiever dit jaar dan naar binnen komen. Mocht je Reus erin willen, dan zou ik Vidal eruit halen, Gullit naar CDM en dan Reus in het midden achter Ronaldo.

    Wissel je elke wedstrijd? Zie anders geen manier om deze spelers allemaal op volledige chem te krijgen haha.
     
    J HiL vindt dit leuk.
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Stond gister toevallig nog tegenover ruudje [​IMG]

    Echt een beest die gast niet normaal.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Saaslijer en Bidle vinden dit leuk.
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik begin 433(4) en wissel Vidal erin. Ronaldo begint op 7 chem als spits, voor de rest iedereen op full chem. Wat is je huidig team?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag weer eens verder met de single player divisie. Kwam enkel bij de eerste beker tegen Chili een bijzondere speler tegen,..... FakePlayer:
    http://xboxdvr.com/gamer/Bidle/screenshot/5272445

    Nu door met "Ligue 1 spelers". De eerste wedstrijden gehad en valt me op dat Ultimate eigenlijk makkelijker is. Spelen iets rustiger rond en geven meer vrijheid.... of het sluit gewoon beter aan bij mijn spel. ;)

    Daarbij er net ook achter dat er in FUT helemaal geen spelers verkrijgbaar zijn van "Liga do Brasil"! Iemand een idee waarom??
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ah jammer man! Wel weer top 100? Die 10-1 heb ik al eerder gehaald, helaas niet genoeg tijd om meer te spelen dus... Rond de kerst een keer proberen om elite te halen in een rustiger weekend
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En @Arno24 hoe bevalt de 4312?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Niet goed,was na 4potjes overgestapt naar 433(4)en dat bevalt stuk beter.Dan heb je altijd afspeel mogelijkheden.Met dit team goud 2 behaald

    Oblak
    Carvajal,Pepe if Martinez,Alba
    Modric. Rakitic
    James
    If Orellana Griezmann Carrasco

    Niet echt tevreden over de vleugels maar geen coins voor Neymar,Bale Misschien straks if Carrasco halen als zijn prijs daalt na de sbc Hazard
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja echt zonde, 4312 was echt een fijne formatie in 16. Maar dit jaar echt te narrow. Was 41212 wide niks dan? Twee spitsen en een cam met toch nog vleugels.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Neuer op doel, verdediging Walker Smalling Boateng Alaba. In 4231 (1) gebruik mn CDMs Pogba en Vieira, CAMs van rechts naar links Neymar, Griezmann, Bale en ook nog Ronaldo spits. In 41212 (2) zoals afgelopen weekend Vieira CDM, Pogba en Bale CMs, Neymar CAM, Ronaldo en Griezmann spitsen.

    Ja ik had 38, dus is weer goede klassering in top 100. Top 100 maandelijks ook, dus ik zie al uit naar die 44 IFs + legend, met een kans op Ronaldo, Bale, Neymar en heel veel andere bazenspelers.
     
    mutantemile en a3aan77 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina