Same here! Genoten van deel 1, speel hem nog steeds veel met m'n maken over systemlink e.d. SP vond ik niet zo, dat was een zware domper voor mij iig. Het verhaal maakte daarentegen veel goed. the predator, speel de game over systemlink. Je hebt het spel gewoon geen kans gegeven. Haal een paar van je maten bij elkaar en speel de game gewoon, dan kun je niet meer stoppen. Tenminste ik niet Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je de game écht niet leuk vindt, lijkt me stug maarja Dus ik ga deel 2 ook zeker (gelijk) kopen. Pre-order or what, maakt me niet uit, hebbe hebbe! Grtz Brother Bear
Ik heb al eerder gezegd, ik vond de sfeer van halo niet leuk, dus zal halo 2 (tot die tijd heb ik denk ik weer een xbox aangeschaft) ook nie top mijn PRE lijstje komen.....
Ga Halo 2 kopen op de dag dat ie uitkomt, als het mogelijk is. Om me vervolgens vrolijk een dagje ziek te melden.
Ik twijfel nog een beetje, ik wil al zo veel spellen kopen en heb niet zo veel geld om elke maand een game te kopen. (Ik heb het geld niet maar vind het zonde van mijn geld) Ach ik zie het wel, denk wel dat ik hem pre-order bij gc-shop (of bij xbw, als die goedkoper is..)
Ik reserveer hem bij Bart Smit of Free Record Shop. Geen gedoe met slaapzakken, maar wel kunnen spelen op de releasedag.
Ik koop hem zodra die binnenkomt. Mattie van mio heeft een gamestore, dus die houdt hem voor mio apart nog lekker in het plastic!!! Heb er wel zin in!!!
misschien weet iemand dit hier, laatst zag ik op de site van dixons een stukkie over halo 2, iemand op xbw had me die link gegeven , maar nu kan ik nergens meer iets vinden van halo2 op de site van dixons, en op de site van frs staat ook nix