Deel 2 van de game waar ik niet doorheen kwam en geen ene fuck aan vond. ;-) Ben waarschijnlijk de enige ter wereld.
Godver, kippenvel en bijna een traantje gelaten toen die announcement van TLOU2 kwam. Mother-fucking hyped.
Ik vond het wel een goed game, maar lang niet zo tof als sommigen het de hemel in prijzen. Heb echt 100 keer liever Uncharted. Maar ik heb ook echt niks met Zombie games/films/etc..... Het verhaal op zich was best tof, vooral het einde, maar het had van mij ook in een uurtje-game gemogen, zelfde impact, minder saai tussendoor.
Vind zombiefilms wel leuk, maar deze game deed het gewoon niet voor mij. Na 4 levels ergerde ik me dood aan die clickers en dat begon de overhand te nemen waardoor ik het spel verkocht. Ook ik heb liever Uncharted. We zullen wel zien, kan het een kans geven, maar deel 1 ga ik echt niet nog een keer oppakken. Edit: Shut up D. ;-) @Mallakai
Hier wel hoor. Voordat deel 2 komt ga ik zeker weten nog een keer deel 1 spelen. Wat een geweldige ervaring was dat. Ik weet nog wel toen die uit was dat ik echt met een leeg gevoel zat.