1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsvraag: Titanfall 2

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoi XBW-ers, community members en lurkers, ik roep u allen!

    Wij hebben twee gave prijzenpakketten voor Titanfall 2: de game, een officiële branded controller en een t-shirt. En iedereen maakt kans om zo'n pakket te winnen. Althans, als je meespeelt in onze wedstrijd.

    Om deel te nemen moet je het volgende doen: post hier jouw beste game-ervaring in een mech game. Dit kan zijn Mechassault op de oude Xbox, of bijvoorbeeld recentelijk Hawken. Maar het kan ook een speciaal 'vehicle level' uit een shooter zijn bijvoorbeeld.

    Check hier onze review van de game die Casper met een solide 8 beloont en de opvallende leuke campaign én multiplayer beschrijft.

    De winnaars worden op maandag 19 december 2016 bekend gemaakt. Meer informatie lees je hier: http://www.xboxworld.nl/artikelen/nieuws/prijsvraag-titanfall-2/
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Komt uit het originele Titanfall, toen ik iemand doodde met de impact (dus niet de ontploffing) van een granaat.

     
    Willem en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Willem en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Mijn beste ervaring moet nog komen... hoop met de controller in me handen en 't shirt aan O-)
     
    Willem en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. rickvv

    rickvv Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn beste game ervaring in een mech game, dat is zeker wel gegroeid en veranderd.
    Maar er zijn heel wat leuke momenten geweest!

    ik weet nog goed dat mijn eerste mech game; ghost in the shell was op de ps1. Ik denk dat daar wel mijn mech interesse is begonnen.
    Dit is wel al heel veel jaren geleden natuurlijk en heb (gelukkig) de overstap gemaakt naar de (allereerste) xbox (veel beter trouwens haha).
    vandaar natuurlijk naar de 360 en de one gegaan en heb ook hier heel wat mech games gespeeld (althans game modes die dit hadden).
    Zo heb ik heel wat uren gespeeld in halo multiplayer met de mechs. Dit was echt een geweldige ervaring. Met vrienden samen tegen elkaar knallen.
    Daar heb ik heel wat kills mee gemaakt, al mag ik zeker niet vergeten dat ik in de mechs ook heel vaak mijn einde heb gevonden ;P
    Dit heeft de liefde ervoor alleen maar laten toenemen.
    Voertuigen zijn erna alleen maar meer bij mij in trek geweest. hoe groter en meer vuurkracht des te beter.
    Zo heb ook ook heel wat uren besteed in vehicle levels (campain) van bijvoorbeeld gears of war. Halo (ook met de jeeps/tanks tegen elkaar rijden etc), battlefield (lekker alles kapot knallen in de map. super ervaring!), call of duty en noem maar op.
    Voertuigen in vorm van tanks en mechs zijn gewoon top!

    Als ik alles bekijk, dan kies ik voor halo, met de beste ingame mech ervaring voor mij.
    Nu zal de vraag zeker zijn waarom, aangezien dit maar een klein onderdeel van de multiplayer maps was.
    maar dit was voor mij wel anders haha.
    Via forge werden heel wat uren gestoken in het crieeren van speciale mech maps.
    Zo veel mogelijk mechs werden er geplaatst en de maps zo uitdagend mogelijk gemaakt om samen met vrienden los te gaan hiermee.
    Er zijn heel wat uren in de bouw van de maps, maar vooral in de gevechten erna, gaan zitten.
    De raketten vlogen om de oren, maar vaak genoeg ook raak :p
    Ik kan dan ook niet zeggen dat er 1 beste moment was in die games, nee het was de fun elke keer weer om elkaar te bestoken met raketten in de meest leuk gebouwde maps.
    Ondanks dat de liefde voor mechs er al eerder was, is deze in halo groot geworden.
    Een top ervaring/herinnering!

    Deze game zou ik dan ook graag willen winnen.
    Want dan kan ik weer als oudsher met vrienden, heel wat plezier beleven aan deze geweldige voertuigen ;)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. cardwizard

    cardwizard New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij is dat zonder twijfel het gevecht met Metal Gear Rex in Metal Gear Solid

    Wat een epische afsluiter was dat voor MGS... prachtig<3
     
    Willem vindt dit leuk.
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dit is zonder twijfel Mechassault op de oude Xbox met de uit de kluiten gewassen controller. Geen specifiek moment maar gewoon de online gameplay in het algemeen. Paar Xboxen naast elkaar en gaan!
     
    Willem vindt dit leuk.
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Een mech-game bedoel je? Mech.....Metal.....Metal Mark.....:eek: It's all in the name! Maar zonder gekheid, een mech-game. Dat kan er eigenlijk maar één zijn, het epische Steel Battalion! Helaas heb ik de game nooit mogen spelen, maar de controller heb ik daarentegen wel mogen bezichtigen in een vitrinekast in een stoffe gamewinkel. Iets met kijken kijken en niet kopen. Helaas! Maar de ervaring met mech-games is maar mondjesmaat, Metal Gear Solid natuurlijk, maar de beest der beesten bevindt zich ook in Halo! *Zet epische Halo-muziek op (Halo Theme - Mjolnir Mix)*. En dan niet met zijn allen met de handjes in de broek voor Cortana, maar we hebben het over de Hrunting/Yggdrasil Mark (mooie naam) IX Mantis. Bam! Wat zijn daar heerlijk games mee gemaakt. Is het niet een rocket op je smoel, is het wel een shitload aan lood in je bakkes. Maar ook aan dat Halo-geweld komt een einde, een nieuwe deel laat nog op zich wachten. Kortom, laat de nieuwe Titanfall 2 in mijn handjes droppen (wel vanuit de hemel dan he) en laat mij ervaren hoe het is om het epische gevecht aan te gaan met andere titans!

    P.s. "Ghost of Reach - Martin O'Donnell, Micheal Salvatori" blijft toch wel koningsnummertje hoor
     
    Willem vindt dit leuk.
  9. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mijn beste game ervaring is toch wel Titanfall 1 geweest.

    Ik ben, nadat ik Chromehounds op de 360 een keer gespeeld heb, afgehaakt van het Mech gebeuren.
    Deze game was namelijk niet echt mijn ding en heeft mij een overstap naar andere genres doen maken.

    Toen ik de Xbox One in Duitsland ging halen, zat Titanfall 1 in de bundel er bij..
    Gratis erbij = proberen en daar heb ik absoluut geen spijt van.

    De game liep super slick en de mogelijkheden waren verfrissend. Alles bij elkaar heeft mij teruggebracht naar het mech/shoot genre.

    Titanfall 2 mag dus eigenlijk niet ontbreken in de collectie. Fingers crossed op een verrassing van XBW :+
     
    Willem vindt dit leuk.
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mijn beste ervaring is zeker met Titanfall 1 geweest.
    Ben helemaal niet van het futuristische Genre maar titanfall had mij echt verrast. Ik had hem gekocht in eerste instantie op de PC, erg lang gedaan tot ik een Xbox One kocht. En uiteraard daar nogmaals Titanfall 1 voor gekocht!

    Uiteraard ook de special edition Titanfall controller aangeschafd. Bleek deze na 2 weken niet op te laden! Terug moeten sturen naar bol.com om vervolgens te horen te krijgen dat hij niet meer te bestellen is!!! Super teleurgesteld. Helaas was hij nergens meer te verkrijgen of voor een super hoge prijs.

    Wat ik het mooiste vind aan Titanfall is de snelle en lekker aanvoelende gameplay. Het gevoel dat je in je uppie 2 andere Titans verslaat is gewoon heerlijk!

    Maat van mij is mij nu aan het overhalen Titanfall 2 ook te kopen, en zit erg te twijfelen! Zou mooi zijn om deze te kunnen winnen!
     
    Willem vindt dit leuk.
  11. wpak

    wpak Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn eerste ervaring met een Mech game was 'MechWarrior 2: 31st Century Combat' het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat het me zo speciaal leek om zo'n ding te kunnen besturen met zo'n grote slagkracht ten strijde trekken. Daarna is de focus veranderd op andere zaken, maar via Titanfall 1 weer terug en wat is het in al die tijd veranderd, Titanfall 1 was wat mij betreft een vernieuwing in het shooter genre, wat echt nodig was. Vele uren plezier gehad met die game, ben er niet heel erg goed in, dus mijn beste herinnering was het behalen van MVP in een match.
     
    Willem vindt dit leuk.
  12. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn beste ervaring moet wel de keer zijn geweest dat ik met een stel maten een jaar of 15 geleden een Halo LAN-party heb gehouden in een kroeg.
    Toen halverwege de dag iemand binnen kwam lopen met Steel Battalion inclusief de asociaal dikke controller, wow wat was dat een brute ervaring. De eerste paar uur was ik er niet achteruit te slaan. Misschien dat Titanfall 2 mij een dergelijke ervaring weer kan brengen.
     
    Willem en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn beste game-ervaringen met een mech kan ik het beste omschrijven in twee woorden: ''Nerf this!", in mijn favoriete game van het jaar Overwatch op de One. Met de originele Titanfall heb ik geen ervaring, maar ik ben benieuwd of Titanfall 2 net zo lekker wegspeelt als de mech van D.Va in deze game.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2016
    Willem vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mijn beste ervaring met een mech game is toch echt wel: Titanfall

    Al vanaf de eerste beelden van de E3 was ik als ps4 bezitter jaloers dat het een Xbox Exclusive was.

    Daar ik pas vorige jaar een Xbox One Elite heb gekocht, kon ik toendertijd voor 5 euro Titanfall digitaal kopen en dat deed ik dus ook.

    Eindelijk kon in genieten van de game waar ik als ps4 gamer jaloers op was.

    Wat mij meteen opviel was de vloeiend gameplay en het feit dat de Controls gewoon kloppen.

    Zelfs een jaar na release kwam ik in volle lobbies terecht waar ik met plezier in speelde.

    Linksom of rechtsom, Titanfall 2 komt er zeker.
     
    OniRyo en Willem vinden dit leuk.
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hey mensen, game clips delen, screenshots, of zelfs foto's van LAN-parties van vroeger, alles mag!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Willem ik heb echt pas al mijn filmpjes van mijn Xbox one opgeschoond :+ van mij dus helaas geen filmpje mogelijk haha
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    "Nerf This" winkey face
     
    OniRyo, Korkss, CrazY en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mechassault, wat een game was dat. Leek me helemaal niks, had ook niets met mech games maar op een stoffige zondag toch maar eens gespeeld met een vriendje. Compleet verslaafd. Weet nog steeds niet wat het was, maar die game had gewoon iets. Mooiste vond ik toch wel als je dan als mech tegen de infantry mocht, lekker die kleintjes alle kanten op knallen. Mis het stiekem wel, wellicht dat Titanfall dat gat kan vullen.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dude je hebt geeneens een Xbox One dus GTFO..
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je bent een gierige Nederlander of je bent het niet.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina