1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Je kan de eindtijd zien van de huidige sbc (dat tenue). Enkele dagen daarna zal er een nieuwe volgen.
     
  2. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    kan het alleen zien bij onvoltooide challenges. Ik heb de challenge voltooid en dan staat er niet bij hoeveel dagen. of uren hij nog duurt.
     
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    bij mij staat op dit moment: LOOPT AF IN 23 DAGEN
     
    donfatos en Bidle vinden dit leuk.
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik had mij goed voorbereidt op de POTM SBC want het was wel duidelijk dat Costa ging winnen en wilde hem toch hebben vanwege de goede link met POTM Hazard (al twijfelde ik erg na het zien van de criteria). Krijg ik 2x een prime players pack voor het voltooien van de eerste challenge, open ik een pakje en zit daar SIF Costa in! Nu twijfel ik heel erg tussen het houden van deze SIF Costa (kan em dan altijd later verkopen), deze verkopen en daarvan de POTM SBC doen en SIF Benteke kopen. Keuzes, keuzes.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2016
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou vandaag de Bundesliga beker van de eerste divisie afgemaakt. Laatste wedstrijd nog even spannend,.. stond achter en gelukkig gelijkspel. Had gelukkig verder nog niks weggegeven.
    Ondertussen goed veel coins en bijna Del Pierro gekocht, maar besloten toch nog even te wachten. Twijfel te veel, de 'nieuwe' Messi is best een aardige verbetering. Nu de Premier league beker binnen hengelen, maar eerst op reis.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2016
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat speel jij dan? Tegen AI?
     
  7. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Dit jaar is het heel anders icm de Weekend League, verwacht dat er geen grote crash komt, was ook niet met Black Friday, de prijzen gingen alleen maar omhoog. Dus reken er niet al teveel op. Maar speel lekker met je teams waar je mee wilt spelen ipv om je coins te sparen en te hopen dat er een crash komt.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar kwam door die sbc's die er waren. Daarom was de crash veel minder groot.

    Gaat de Toty nu komen met de FIFA award? En dus niet meer met de ballon d'or?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik beb nu gewoon angstig om te investeren in Sbc challenges,op ea forum zijn er aantal mensen vanwaar de coins zijn afgepakt omdat ze dit ook deden.Ronduit belachelijk en schandalig
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Bullshit natuurlijk. Dus je wilt zeggen dat er mensen gestraft zijn omdat ze een hoop spelers inkopen die wellicht gebruikt gaan worden in een sbc? Lijkt me een broodje aap verhaal.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan zou ik als ik jou was even naar het ea forum gaan of op YouTube Zoeken na account locked
     
  12. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Vandaag ongeveer 40k geinvesteerd in de hele eredivisie. Alle teams gekocht en wat extra spelers. Als die League SBC komt dan ben ik iig ready. Hoop echt op een SBC Dirk Kuyt. Zou perfect passen in mn feyenoord fun team. Als het iemand anders is dan kan ik de challenge nog steeds doen en de free packs krijgen of alles verkopen en flink wat coins verdienen. Either way win-win.

    Ziyech zie ik ook wel als eventuele SBC voor de eredivisie. Beide goede spelers en ambassadeurs voor de competitite. Wie denken jullie dat het word?



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Haha... Onder welke steen heb jij geleefd? Check Futbin nog maar even goed dan zie je duidelijk wanneer de crash was. En het feit dat jij denkt dat dit op BF was laat zien dat je het nog niet echt helemaal door hebt. Speltip 23: kijk eens naar de dinsdag en woensdag 15/16 november.

    Er komt een crash, vele malen groter dan die tijdens BF. Dit zal gebeuren op de maandag/dinsdag voor de uitreiking, of een week eerder. Quote dit bericht maar als het niet gebeurd, maar ik zet er mijn account met 4.000.000 coins op in dus shush :+

    De League SBC is de topscorer van afgelopen seizoen. Aangezien V. Janssen naar de BPL is zal Luuk de Jong worden gebruikt als er een SBC komt. Helaas... maybe een mooie tots, maar dan moet hij wel weer gaan spelen natuurlijk ;)
     
  14. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Even een korte vraag, ik wil mijn team versterken met Iniesta en James Rodriguez. Waarde van beide is nu op zijn goedkoopst ongeveer 120.000. Dus ik wacht het liefst even op een marketcrash. Wanneer verwachten jullie dat de volgende is? Is dat eind dit jaar of begin volgend jaar pas, met het oog op de aankomende kerst acties?
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je nu wilt spelen zou ik ze gewoon kopen... Verkoop ze zaterdag avond voor een klein beetje winst, en koop ze dan maadag/dinsdag weer goedkoper terug... repeat.. Waarde van Iniesta verwacht ik in januari te zien zakken tot 25k of minder...
     
  16. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8

    Op BF was, zoals je zelf ook schrijft, de crash ingezet voor BF en rond 20 november op zijn hoogtepunt; dus enkele dagen voor BF, lagen de prijzen het laagst. Daarna gingen de prijzen in korte tijd echt flink omhoog. Als je dit doortrekt naar TOTY, moet je inderdaad enkele dagen voor deze uitkomt, je slag gaan slaan.
    Ook omdat EA de marktcrash lijkt tegen te willen gaan. Tijdens BF warener dan ook allerlei sbc waarmee echt een gigantisch aantal (gouden) spelers is ingeruild door mensen. Het gevolg hiervan is dat er (veel) minder spelers in omloop zijn hetgeen daling van de prijzen (dus ook een marktcrash) tegengaat. Het kan zomaar zijn dat EA ook in het vervolg dit soort maatregelen zal nemen.

    Kortom, enkele dagen voordat iets groots komt (bijv. TOTY) lijkt het het beste moment om toe te slaan.

    Het blijft echter uiteindelijk een gok. Ook bij BF werd op EA forum door de meesten ervan uitgegaan dat er wel een flinke crash zou komen. Enkelen waarschuwden dat dit wel eens flink kon tegenvallen; deze laatsten kregen gelijk. Ik denk persoonlijk ook dat het wel eens zou kunnen meevallen met de marktcrash waarvan bijna iedereen uitgaat. Ook de WL heeft natuurlijk een grote impact op de markt. Ik hoop echter dat er wel een flinke crash komt, want ik wil een paar (dure) spelers zo goedkoop mogelijk gaan oppikken.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heren heb nu dit team: [​IMG]

    Wil alleen de boel wat verbeteren. Voornamelijk de twee cm's. Nou kan ik serie a marchisio en naingolo doen. Maar zat hier aan te denken;

    [​IMG]

    Kan dan meteen een betere rw pakken.

    Of deze maar is een stukkie duurder:

    [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik ben echt nep in FIFA he dus neem mijn woord niet al te zwaar maar ik vind Di Maria echt de nepste RW ever in deze game. Heb hem in 10 games in de WL gebruikt. Die stumper leed alleen maar balverlies en heeft geen goal gescoord, kon geen man passeren. Ben niet snel negatief over spelers en vind Di Maria IRL een gruwlijke speler, in FIFA17 alleen niet zo.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Di Maria is een "net niet" speler in deze FIFA, linksbenige speler op rechts met een 2* weak foot die je echt wel gaat merken omdat er geen goede voorzet van zijn rechter af zal komen, zijn strenght is te laag om het spel vast te houden en zijn snelheid en dribbling vond ik erg tegen vallen. Een Robben is een soortgelijke speler maar door de hogere dribbling/balance wel een fijnere speler om op rechts te hebben maar met Lahm op de RA positie ga je overlopen worden door de Martials, Hazards en Ronaldo's.

    Ik weet niet wat je budget is maar Brozovic gaat mogelijk een 2e IF krijgen als CM, heeft nu al geweldige stats als een RM en zal een prima CAM zijn. SIF Bonaventura is ook een geweldige CAM, Marchisio vond ik maar matig spelen voor zijn rating. Blonk echt nergens in uit en was te vaak onzichtbaar. Als je 433-4 gaat spelen heb je 2 goede B2B CM's nodig met veel stamina en H/H workrates. Nainggolan is zo'n speler en zelfs Medel zou niet misstaan (ook al heeft hij L/H workrates).

    Alles ligt natuurlijk aan jouw speelstijl, speel je op de counter dan is snelheid belangrijk voor jouw voorste 3, ga je voor de voorzetten dan heb je een combi nodig van snelheid en crossing. IK zou als ik jou was serieus nadenken of je Suker wel in jouw team wilt hebben, levert nu aardig wat coins op en van dat geld kan je Dybala (veel betere speler dan zijn stats doen zeggen), Handanovic, Nainggollan, SIF Bonaventura en Marchisio kopen.

    Nog een tip, ga voor Florenzi op RA met een anchor kaartje of Bruno Peres met Backbone/Sentinel.
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks. Ik had al zo m'n vermoedens over di Maria. Keren dat ik tegenover hem stond was hij redelijk onzichtbaar.

    Het is jammer dat lahm zo'n lage pace heeft. Zelfs met shadow. Ik ga het dan maar hier bij houden. En straks na de sbc van Buffon naingolan halen. En doorsparen voor salah sif. Brozovic heeft idd goeie stats. Ga zeker straks naar z'n sif kijken.

    Ik snap wat je bedoelt over Suker. Maar die doe ik voorlopig nog niet weg. Bevalt me erg goed. En het is leuk om een legend in m'n team te hebben.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina