1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kweenie of IGN snel hoge cijfers geeft aan films maar zij zeggen over Rogue One

    9.0 - amazing
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fuck ING.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2016
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Empire geeft ook een 4/5.
    Genoeg spektakel. Prima film dus
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Sounds good to me. Volgende week erheen.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga morgen avond om 19:00u! Ben benieuwd. :D
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben echt totaal niet enthousiast. Wéér een Death Star film, nieuwe personages waar niemand een band mee heeft, waarschijnlijk twee minuten Vader in beeld. En dan willen ze nu een Han Solo en Boba Fett film maken.. Ik wil weer lightsabers zien.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eensch. Ben die-hard Star Wars fan, maar vind het hele spin-off concept tot nu toe erg lame. Áls je dan per se spin-offs doet, doe dan iets cools zoals KotOR!

    Enige waar ik écht warm voor lop is de (mogelijke) tie-ins met Star Wars Rebels.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is afwachten. Misschien ervaren wij het wel heel anders dan die reviewers.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Omdat jij niet krijgt wat je wilt is het per definitie al kut? :+

    Ik heb na 3 films met Darth Vader, 7 met Han Solo en 2 met Boba-Fett (3 als je die Special Edition van A New Hope erbij telt dan) wel genoeg gezien. 7 films met lightsabers is ook prima ... vooral als je weet dat je er nog 2 gaat krijgen.

    Nieuw hoeft het allemaal niet te zijn ... goed wel en dat lijkt Rogue One te leveren.

    @Willem
    Leuk een film over KOTOR ... maar dan moet je vanaf 0 beginnen. Dus echt vanaf het begin. Oftewel, een nieuwe trilogy. Lijkt me geweldig om te zien maar in essentie heb je dat al met The Phantom Menace. KOTOR vertoont (imo) veel gelijkenissen met de OT/PT/ST die we nu hebben. Verhaal blijft hetzelfde.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Welke gelijkenissen zie je dan? Ik denk namelijk precies het tegenovergestelde. KotOR vind ik een super creatief en origineel verhaal. TOR op de PC moet je dan even vergeten.

    Maar ook andere settings zou ik leuk vinden: allereerste Jedi Academy bijvoorbeeld (niet de game, maar gewoon het concept), iets over Darth Bane/Rule of Two, of nog meer out-of-the-box: iets met Mandalorians bijvoorbeeld, of écht een verhaal zonder force users dat zich afspeelt in een heel andere periode (niet wéér Death Star bijvoorbeeld).
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb altijd een film willen hebben over hoe de Rebels nu echt aan de plannen zijn gekomen. Rogue One is wat mij betreft dan wel welkom. Ga d'r pas vrijdag heen en daarna "vel" ik m'n oordel wel.

    Disney speelt het met Rogue One op safe. Begrijpelijk. Stel je voor dat je eerste spin-off film over KOTOR had gegaan ... of een "onbekend" karakter. Als deze had geflopt is de hype voor eventuele andere spin-offs ook weg. KOTOR en de SW-saga gaat ten allen tijde over de val-en-opkomst van de Sith/Jedi. Rule of Two etc word in The Clone Wars en Rebels ook vaak genoeg besproken...

    Iets nieuws? Sure ... maar wat is nieuw? The Force Awakens werd ook op safe gespeeld. Met uitzondering van de dood van Han Solo natuurlijk :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is gewoon het toffe aan deze spin offs. Het stelen van de plannen is eigenlijk best huge. Maar we komen er pas in nadat het gebeurd is.
    Het is gewoon een perfect verhaal om te vertellen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    QUOTE ME NOU EENS GODVER. DAN WEET IK DAT JE REAGEERT :+

    Maar het is een ideale start. Met de komende Han Solo film in 2019 en waarschijnlijk nog een Obi-Wan spinoff worden we wel zoet gehouden.

    Verwacht echter pas na Episode IX dat we echt "andere" type SW films gaan krijgen. Vind het prima. Zolang de kwaliteit gewaarborgd word :)
     
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gast... spoilers...
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Schaam je.
     
    Reckuuza, bulletproof010 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wait wut Tom Hardy?

    SOLD
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Toch mooi dat ze een film hebben kunnen ontwikkelen waar zowel @Tiberius als @Reckuuza een harde piemel van krijgen.
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    The event that shaped the world.


    Wait what.
     

Deel Deze Pagina