1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Wanneer je deze beseft

    [​IMG]

    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom is die keeper paars?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    @xerofox

    [​IMG]

    Brozovic z'n kaartje ziet er errug goed uit!!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    xerofox vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Lahm vind ik eigenlijk juist wel goed. Di Maria valt idd erg tegen!!

    Zojuist Gullit maar toegevoegd aan mijn sterrenteam, was een 'redelijk' koopje. Moet zeggen dat hij idd wel heel erg goed is, maar of die nu echt de coins waard is,...... enfin vind het wel erg gaaf dat die nu een keer in mijn team zit. :)
     
    nawa, Alpine en Don Juan vinden dit leuk.
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Denk dat het bezitten van Gullit voor iedere fut speler wel een droom is! Hoe ziet je sterrenteam er nu uit?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    nawa vindt dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Is het ook,... zou eigenlijk tig smileys moeten neerzetten!!!
    Heb best aardig wat goede extra spelers in de club. Iniesta moet nagenoeg altijd wel gewisseld worden door zijn 'lage' stamina en mede door mijn speelstijl. Meestal komt standaard Veron erin, maar als het op het einde loopt vaak ook Renato. Ook Boateng kan vaak een verschil maken. Mede omdat die ook letterlijk groot is. Kortom dit jaar ben ik weer helemaal in mij blij, maar het handelen is dan ook, in mijn beleving, tig x makkelijker/sneller. Vorig jaar had ik voornamelijk veel geluk met de pakjes.

    [​IMG]
     
    Don Juan en nawa vinden dit leuk.
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Heb het gezien, gewoon stats die veel beter zijn dan bv de Bruyne en daarbij 92! stamina. Hij ziet eruit als een ideale CM speler of eigenlijk de perfecte CAM.
    Nu hopen dat ie onder de 100K gaat eindigen, weet niet of ik 150K uit wil geven aan hem ivm matige links op CM met de spelers in mijn team.
    Hij heeft wel een goede link met SIF Icardi maar ik speel geen 433 varianten.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Gisteren kampioen geworden in div3

    Ruffier
    Aurier Zouma Umtiti Kurzawa
    Mov Matuidi Arfa
    Benzema
    Di Maria Mov Lacazette Martial

    Ik ben wel erg te spreken over Di Maria,enig nadeel is idd zn rechterbeen maar verder goeie pace en dribbling.Maar toch misschien wat anders,Lucas,blauwe Dembele op rb?

    Of alles weer verkopeb en mn pijleb richten op Sif Brozovic,96shotpower en. Longshots.Holy shit
     
  9. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Bruh.....

    Nou ehhh ik heb tenminste een IF Jørgensen weten te bemachtigen van 10,5k

    Ik ga dit weekend voor de tweede keer meedoen met de WL. De eerste keer haalde ik goud 1. 40 matches is wel bizar man. We zien wel met mn 60k team


    IF brozovic schijnt wel beast te zijn idd
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha wat een team zeg. Niet normaal man. Alleen zou ik Petit en rui Costa nemen ipv iniesta en Hagi. Maar dan krijg je een andere speelwijze natuurlijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij is nu al te koop voor 120. Ik kon niet wachten. Heb 147 betaald. Anchor er op en gaan!!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  12. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik denk ook niet dat ik het doorheb, heb maar 4.7 miljoen aan winst;). Handel voornamelijk in IF's en deze zijn niet zo gevoelig voor crashes. Maar als jij denkt dat 2 of 3% de waarde daalt dat er een crash is, dan snap jij het nog niet helemaal. Vorig jaar zakte de prijzen van 20 tot 40%. EA speelt er handig op in om de prijzen hoog te houden icm SBC's, zodat er meer geld wordt uitgegeven aan fifa punten.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  13. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Speel momenteel met deze 2 teams, speelt echt heerlijk.
    [​IMG] [​IMG]

    Mertens is de nieuwe Messi van dit spel!
     
    MightyMikeDX en CrazY vinden dit leuk.
  14. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Jammer dat je screenshots zo klein zijn.. Valt weinig te zien zo :+
     
    a3aan77 vindt dit leuk.
  15. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Zo beter?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    MightyMikeDX, Bidle en CrazY vinden dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    lekkere teams hoor!
    Die Renato is echt goed! Heb hem zelf een Maestro kaartje gegeven, dan komt die voor mij nog meer tot zijn recht. Valt zelfs vaak in bij mijn sterrenteam vanaf de 70ste minuut, met name door zijn Hi/hi ratio.
    Wellicht zou ook de chem kaartjes van je Calcio linksachter omdraaien (schaduw/anker LA/CV). Zou voor de 'snelle' verdedigers ook naar Sentinel kaartje kijken. Werkt voor mij iig erg goed! :)
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Valt mij echt op dat de echte toppers 41212(2) spelen terwijl ik zelf 433(4) speel.Bij die formatie zijn de vleugels bezet en dat vind ik toch wel fijn,2spitsen systeem gaat voor mijn gevoel alles door het midden en heb je weinig rustmomenten
     
  18. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik speel ook 41212 of 4312, switch direct ingame naar deze opstelling, wat ik heel fijn vindt, dat je direct kunt zetten bij balverlies en als je met 3 spitsen speelt is je centrale spits vaak alleen om je centrale verdedigers onder druk te zetten, maar het is een kwestie van gewenning.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien moet ik het nog maar eens een x de kans geven wat vaak staan mn vleugelspelers er ook maar voor de sier dus ingame switchen naar 41212(2)?

    Ruffier Aurier,Zouma,Umtiti,Kurzawa
    Mov Matuidi Bnzema,Arfa
    Di maria mov Lacazette Martial

    Wat zou je veranderen dan?Met de verkoop van Di Maria heb ik net genoeg coins voor Griezmann,of andere opties?
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Je had even moeten wachten, hij is nu te krijgen voor 99K BIN. Ik heb hem nu gekocht en heb er een leuk team omheen gebouwd.
     
    Don Juan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina