Owja Dave, Ik en Crook zijn gewoon buddies hoor, wij communiceren nou eenmaal zo als andere mensen meekijken/luisteren. Als we bij elkaar zijn, zijn wij heel lief voor elkaar!
Heb je nog meer van die Xenos spreuken? Zulke cliché troep is dat. Mijn kameraad ging onlangs samenwonen en Zijn vriendin haalde ook van die vazen met van die meukspreuken erop. Toen zij weg was eerst samen met mijn kameraad al die vazen bewerkt met Thinner, wijfedingen!
Ik gruwel er zelf ook behoorlijk van moet ik bekennen. Vond die hierboven zo fout, die moest ik wel even posten. Deze ook.. Achja. Ieder z'n ding
Zie nu net dat de race op Dubai op hetzelfde weekend valt als de 24 uur van Dubai. Rijdt de Megane mogelijk ook wel mee. Toeval?
Dan is dit zeker het moment dat ik een grap over je moeder maak? Vandaag beetje zitten oefenen, gaat al iets beter. Moet sowieso 41ers kunnen rijden maar vooralsnog lukt het nog niet. Het is wel echt een Tricky wagentje. Net op het verkeerde moment een klein beetje teveel gas en ik ben de controle kwijt, zelfs als ik al in een hogere versnelling zit. Precisie is niet echt mijn ding, geef mij maar een wagen die ik door elke bocht kan smijten. Denk overigens wel dat het een leuk cupwagentje.
Alleen als we 8 weken op Watkins Glen rijden. Het is met de Renault gewoon weer even wennen. Hopelijk heb ik hem binnen 5 raceweekenden onder controle.
@beltoon Het is altijd tijd voor een grap over iemand zijn moeder.. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Assetto Corsa op de PC zodat het met mods en dedicated servers nog ergens op lijkt? Daar ben ik bij hoor !