1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik zag hem voor 160/200 worden gebind. Dus op dat moment was het een koopje. Maar stom had beter even kunnen wachten aangezien vandaag de wl rewards kwamen....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De WL rewards waren gisteren al binnen maar er zullen veel hebben gewacht tot vandaag, daarnaast begint FUTmas morgen dus mensen verkopen hun spelers nu ook voor minder ivm angst voor een crash.
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dude....

    Griezman op 18 november: 197000
    Griezman op 21 november: 154000 (gekocht voor 142000 die dag, later verkocht voor 225000)

    Dybala op 18 november: 140000
    Dybala op 21 november: 115000 (toen overigens zelf gekocht voor 105000)

    Vidal op 18 november: 115000
    Vidal op 21 november: 93000

    Aubamay 18 november: 232000
    Aubamay op 21 november: 192000

    Kevin de bruyne 18 november: 170000
    Kevin de bruyne 21 november: 143000

    Erg nette profit hoor, maar je hebt echt iets gemist als jij enkel spelers hebt gevolgd die 2/3% daalde. Vorig jaar zakte de prijzen inderdaad ook 20-40%, net als dit jaar... En net als dit jaar was er op BF zelf en de dagen erna een rebound, en werden de meeste spelers duurder dan dat ze waren voor begin november.

    Elk jaar is hetzelfde... SBC's zorgen juist voor meer prijsschommelingen imo.. Mensen speculeren verder elk jaar weer over de crash, en de crash gebeurd altijd voor de crash ;)... Maar goed.., Succes verder, komt vast goed
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2016
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Even voor mijn eigen begrip: kort verhaal lang.. de dagen voorafgaand aan een evenement zijn de prijzen het laagst. Qua Weekend League zijn de prijzen het laagst op de maandag, het duurst op donderdag-vrijdag. Correct?

    Hoe vaak komen er eigenlijk nieuwe SBC's en Marquee Matches?

    Ik speel nu zo:

    [​IMG]

    Prima team. Sturridge vind ik wel erg stroef spelen, dribbelt erg lomp, maar voor de goal maakt ie wel alles af. Dus laat hem we staan. Mahrez is oké, maar niet de 40k waard als ik hem zometeen moet kopen. Twijfels wie er dan moet komen. Ik wil Sturridge en Martial wel op de flanken houden, maar dan moet er een RW/RM/RF komen die ik als spits of middenvelder wil gebruiken. Tips?

    Wellicht Sissoko als RW, daarna op het middenveld zettend. En dan

    Sturridge - Firmino - Martial
    Dembele - Wanyama - Matic
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2016
  5. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag tijdens de wl had ik echt het idee dat hoe meer ik won hoe betere teams en spelers ik tegen me kreeg. Is het zo dat ze je koppelen aan spelers die dezelfde verwachte rang hebben? Met m'n cheap bpl team is het echt moeilijk meekomen tegen die top teams. Zal wel leuk zijn om met dit team gold 1 te halen!
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2016
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja vgnsmij na een x aantal wins wordt je aan betere gekoppeld
     
  7. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha volgende potjes parkeer de bus vanaf het begin dus |:-
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355


    Heb net zelf de Premier League afgerond in divisie 1. Had Sturridge (paarse) op rechts en die was echt super.... juist ook met dribbelen. Net even een filmpje gezicht van een lange dribble maar kan hem even niet vinden.

    Overigens was nog even goed pissig. Moest tegen Leicester op Ultimate sta je lkkr 1-0 krijgen ze weer eens een penalty wegens een bug...... zo irritant. Gelukkig wel 2-1 gewonnen. Hier de bug die ik nu al een paar keer gehad heb.

    <iframe frameborder=0 webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen scale="tofit" width="640" height="365" style="max-width:100%" src=""></iframe>



    Nu de allerlaatste beker in single player halen. Nagenoeg alle wedstrijden op Ultimate, maar wel met een team naar keuze. Heb net ook nog Stoickov opgepikt, ga hem eens inzetten als CM; lijkt me prima stats hebben voor een CM. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2016
  9. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Het afschermen van de bal wil niet echt meer. Hebben ze dat generfed?
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij niet en gaat bij mij prima. Merk ook dat de AI het prima doet.... echt soms tegen het irritante aan. Houden ze ook nog de bal helemaal van je af met één been.
     
  11. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke ik houd geen bal meer vast. Zelfs met toure ofzo niet meer.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bah bah, 2x achter elkaar uit de server getrapt. Geen verliespartij ofzo, maar gewoon wel strontvervelend + fitness en contracten gaan omlaag. Op Twitter zie ik dat iedereen er last van heeft. Typisch weer, tijdens de Weekend League..
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Stond met WL 9-2, daarna drie van de vier potjes van de servers gekicked terwijl ik ruim voorstond. Zo haal ik nooit Elite godver..

    Kun je hier melding van maken ergens? Twitter ofzo?
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is al bekend, maar EA heeft er nog niets over gezegd. Een schande, als ik eerlijk ben. Gooi dan de servers er helemaal uit, maar dit verneukt gewoon veel van de WL.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar ik overigens al langer last van heb: lang wachten totdat ie een game vindt en dan "your opponent left the match". Meerdere mensen last van?
     
  16. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand toevallig een tip voor een ST/CAM Legend voor max 550k?
    Niet veel eisen, alleen dat Finishing vrij hoog is. Nationaliteit etc. maakt niet uit voor het team.
    Heb zelf namelijk geen ervaring met een Legend, dus vroeg me af of er een Legend is die echt met afstand het beste is voor die prijs.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb heel vaak mensen die leaven tijdens het shirts kiezen of in één van die menuutjes voor de wedstrijd. Ik weet waarom :/
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Suker!! Met een hunter kaartje een errug goede spits. Schommelt tussen de 350/400.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sta inmiddels op 11-1. Jammer dat ik niet meer heb kunnen spelen. Gold 3 ga ik niet meer halen. Volgend jaar misschien.

    Dit team heb ik nu:

    4321
    Sturridge Mané Martial
    Firmino Wanyama Matic
    Aanholt Zouma Reid Bellerin
    Begovic

    Niet helemaal tevreden over de ST in 4321, hij zakt erg veel in de bal. Liever dat hij diep staat. Andere opstelling dan beter? Get Behind kan ook, maar dan loopt ie alleen nog maar weg van de bal. Ik wil gewoon dat ie wat verder naar voren staat. Misschien formatie handmatig aanpassen?
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Get in behind en druk op achter linie zetten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina