1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Gister begon ik echt lekker met een 4-1 reeks in de WL. Volgende game sta ik 3-0 voor en word ik deruit gegooid. Tering EA servers. Sindsdien alleen verloren. Reeks is nu 4-7
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat is het patroon dit jaar... dit weekend zal het misschien anders zijn aangezien er gister 50k en vandaag 100k packs gereleased zijn. Minder dip op maandag, misschien zelfs een kleine rebound.
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    @Siemenn Waarom Sturridge eigenlijk op de flank en niet als ST?
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Komend vanaf links en dan in de verre hoek met het linkerbeen. Recept om te goals te maken deze fifa.

    Ik ben gekapt met dit weekend. Stond net 13-1.. en toen 3 disconnects waarvan 2 achterelkaar. Sta nu 13-4 en ga niet eens meer die ene extra pot spelen voor zilver 1. Wordt hier echt pislink van.
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Dit is geen kritiek trouwens hoor, vind het wel een interessant concept. Maar is het niet lastig om een goede optie voor de Spits te vinden zo? Waarom geen RM met een linkervoet (Mahrez, Shaqiri, Lamela, Sane) wisselen met Martial en een ST in de spits? Ik wil ook met Martial en Sturridge/Vardy spelen, dus zit naar een leuke opstelling te zoeken.

    Het wisselen doe je ig trouwens? Zodat je geen chem verliest?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Doe ik in game ja. :)

    Ik zet Sturridge op links omdat de spits in 4321 amper meedoet in mijn spellen. Of dat aan mij ligt of aan de opstelling weet ik niet. Ik heb er nog niemans over gehoord.. Maar daarom wil ik Sturridge liever op de flank hebben. Ben overigens niet helemaal tevreden met hem. Voelt houterig en reageert vaak traag. Echter, de meeste 100% kansen zitten er wel in.

    Ik vind de RW''s overigens allemaal net niet. Mahrez beviel me redelijk, maar dat is meer een CAM /CF dan LW/RW. Lamela vind ik matig, Sane zeer slap. Dan hou je Shaqiri over en die kan ik wel proberen :+
     
  7. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    @Siemenn Heb je Vardy al geprobeerd? (ipv Sturridge). Verder is het aanbod linksbenige buitenspelers niet al te best in de Premier league inderdaad haha.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nope nog niet.

    Shaqiri Vardy Martial
    Matic Firmino Can

    Sturridge Vardy Martial
    Matic Firmino Sissoko

    Het proberen waard.. Moet nog wel ff doorsparen voor Vardy dan. Heb nu 35k.
     
  9. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je Kane al geprobeerd met Hunter kaartje? Niet al te duur. Schiet er bij mij alles binnen!
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb mn slechte wl tot nu toe gehad,11-18.Haal altijd wel goud 3 of goud 2 maar nu liep het voor geen meter,zat ook elke x te switchen van 433(4) na 4321en terug

    Butland
    Bellerin Smalling Bailly Shaw
    Fernandinho Firmino
    Inform Chadli
    Inform Mane Martial Inform Depay

    Aan het team ligt het denk ik niet maar creër bijna geeb kansen meer,misschien maar iets verandereb aan mn tacktiekibstructies
     
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Middenveld firmino.fernandinho is het probleem.. Veel te slap en aanvallend. Zou firmino vervangen door Kante/matic, Deze achterin laten staan tijdens aanvallen. Daarnaast Bellerin en Shaw vervangen door Azpi en Walker. Inform Chadli zeer overprijsd omdat hij zeldzaam is, niet echt heel sterk. Met de coins die je lijkt te hebben kun je daar beter KdB of Ozil neerzetten.

    Verder geloof ik ook niet zo in martial ST, zet liever Vardy of Sturridge (aguero als je de coins hebt) daar neer
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou als Messi en Iniesta volgende week geen kaartje krijgen,......... wat een wedstrijd.

    Iemand hier ervaring met Laudrup?? Wil hem mogelijk als wisselspeler gaan toevoegen.
     
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Haha hoeveel coins heb je wel niet
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Te veel idd. Zit nu op 13 miljoen aan inkomsten van handelen, maar ook met name omdat ik een paar x geluk heb gehad met pakketjes. Dan nog wat investeringen zoals OTW kaartjes. :)

    Moet we some inhouden om niet los te gaan op de nieuwe kaartjes zoals die van Messi 94. Die gaan zo hard omlaag en dan ben je zo door de coins heen. 8)
     
  15. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Wacht nog een maand op TOTY Messi en Ronaldo _O_
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Waarom speel je niet online met zulke dikke teams en zo veel coins? Niemand die je teams ziet zo. Tegen de computer winnen geeft toch minder voldoening naar mijn mening. Zonde man.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Idd wellicht beter nog even te wachten op Messi. Geef verder wel de voorkeur aan Neymar,....






    Speel idd enkel online met vrienden,.. verder is off-line anders qua spel en ligt mij prima. Ieder zijn ding,..... voor mij is het voorlopig zo prima. :)
     
    Santino vindt dit leuk.
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Je zou evt. ook een Mkhitaryan kunnen proberen ivm zijn 5* weak foot. ;)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Na de dramatisch verlopen WL 11-18 mn team verkocht en nieuw team gehaald en 4321 proberen,ben voor backs gegaan met hoog verdedigend workrate en redelijk allround middenvelders.1 ste poging om te kwalificeren gelijk gelukt met 4x 4-1

    Leno
    Pisczek Sokratis
    If Vogt Kolasinac
    Renato Sanchez movembrt Gustavo if Keita
    Robben Auba Konoplyanka

    Auba 10goals uit 4 potjes haha wat een beest
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Beter middenveld nu ;) Mooie score.. Hoe vind je robben? Ik vond hem tegenvallen, zeker omdat doorlopen naar de achterlijn en pasen dit jaar zeer sterk is, maar met robben en zijn rechterbeen gaat dit vaak mis..
     

Deel Deze Pagina