1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsvraag: Titanfall 2

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik weet niet of het telt als Mech game, maar ik weet nog wel dat ik heel erg vroeger samen met mijn neefje Medabots (van die serie op tv toen) op de GameCube speelde. Dat vonden we toen echt heel leuk en uitdagend, we hadden er echt heel veel plezier mee samen. Ik heb vandaag weer wat gameplay beelden gekeken op YouTube en het bracht wel weer leuke herinnering op.

    Meest recentelijke Mech ervaring is toch Titanfall. Deze game speelde echt zo lekker smooth en ik dacht echt dat dit een nieuwe grote shooter werd naast COD en BF. Op een moment werd ik gewoon constant uit de game gegooid (blijkbaar iets met mijn internet, terwijl ik andere games zonder problemen kon spelen) en ben ik weer andere games gaan doen. Echter toen ik dit jaar de beelden van Titanfall 2 zag, heb ik het spel weer opgestart en voelde het nog steeds weer fijn aan. Toen killde ik ook vrij snel weer iemand met mijn 'Titan Fall' wat toch wel weer een goed gevoel gaf.


    Titanfall 2 inmiddels nog niet gehaald, maar het lijkt me heel tof om die te kunnen spelen. O-)
     
    Maddmonkey en CrazY vinden dit leuk.
  2. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Extra toevoeging. Ook heb ik verschillende Halo delen op de 360 gespeeld. Deze foto is niet zozeer gelinkt aan mijn beste mech-ervaring (deze heb ik een aantal berichten terug al genoemd) maar wel een grappige: mijn outfit tijdens de carnaval van 2012. Ook de Master Chief moet soms wat moed indrinken voordat hij met zijn mech in Halo 4 het slagveld opgaat ;) al zwabberde zijn mech vervolgens wel een beetje op het slagveld..

    In het kader van dat het ook leuk is om een screenshot delen :) het pantser heeft de vele bierdouche's overigens niet overleefd, maar de helm heb ik nog steeds!

    [​IMG]
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heel Armored Core 3 op de PS2 (wat een toffe game was dat) :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Okay, okay.... jij verdiend deze game gewoon ;-) Vette outfit ook al heb ik niks met Halo ;-)
     
    Tha real gamerr vindt dit leuk.
  6. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Mijn mooiste mech ervaring was Metal gear.
    Welke? Allemaal! Vind het een hele mooie reeks en ben er zeker fan van.
    Helaas nooit titanfall kunnen spelen, maar dat komt zeker goed.


    Metal Gear is in mijn ogen een unieke manier van spelen door te sluipen en stealth te spelen. Vind dat echt geweldig.

    De mechs enz die in het spel voorkomen zijn echt uniek. Heel apart van soort en blijft me verbazen wat ze verzinnen.
    Zelfs als je zelf een mech was. Gray Fox , Raiden of zelfs Snake zelf. Je speelt zelf ook als mech ook al valt het niet echt op.

    De mechs die je tegenkomt in het spel zijn INSANE! Neem Phantom pain. Op een gegeven moment moet je een mech verslaan die echt belachelijk groot is en de eerste keer als je hem ziet ben je echt onder de indruk.


    Zo ben ik al vanaf deel 1 toen het nog 2D spelen was.

    Hoop dat ik dit soort ervaringen ook met Titanfall 2 ga meemaken ( heb het spel helaas nog niet) en dat met een mooie controller ofzo. Daar ben ik nog steeds naar opzoek.
     
  7. PeterPieters

    PeterPieters Guest

    De mooiste Mac ervaring van moet Metal gear zijn geweest. Niet een specifieke, maar alle delen! Het is een prachtige reeks en ben een fan van het eerste uur.

    Metal Gear brengt wat mij betreft een unieke speelstijl door enerzijds veel te sluipen, maar anderzijds absoluut niet stealth te spelen. Vind me dat toch zo werelds. De MACs die in het spel voorkomen zijn zo ontzettend origineel. Het blijft me wegblazen wat ze allemaal verzinnen, zoals bijvoorbeeld de MACsnake met rotte ui. Zelfs als je zelf een Mac was, zoals Clay Fox, Maiden of Snikkel zelf. Je zit constant MAC te vreten al merk je dat pas als het te laat is..

    De Macs in het spel zijn gigantisch! Bijvoorbeeld Phantom pain. Op een gegeven moment moet je een Big Mac eten die belachelijk groot is en de eerste keer als je hem ziet word je volledig van je stoel geslagen. De volgende ochtend trouwens ook wanneer je gaat zit bouten. Zo speel ik al sinds jaar en dag, met een bierbuik en een vette lach.

    Gelukkig nog nooit Titanval gespeeld. Lijkt me een kutspel dat niet in de schaduw mag staan van Metal Gear.
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Goodluck everybody :D
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kerst ;). Ik wil gears spelen.
     
  10. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Dus geen Titanfall 2?
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die win ik al.
     
    Pride vindt dit leuk.
  12. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    @Willem ik heb zeker niet gewonnen?? :whistle::whistle:
     
  13. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Niemand heeft gewonnen zo te zien... Bij mij is het woensdag 21 december..of wordt 19 december 2017 de winnaar bekend gemaakt? @Willem @redactie @faal
     
  14. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Waar maak je je druk om? Ik zal je alvast uit je lijden verlossen door je te garanderen dat jij niet gewonnen hebt, al is het maar omdat dat je dat niet kunt maken ten opzichte van mensen die wél hun best hebben gedaan.
     
    Tha real gamerr en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben stiekem ook wel benieuwd wie heeft gewonnen :+
     
  16. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Ik weet dat ik niet heb gewonnen, ging ik ook zeker niet vanuit... Maar als je aangeeft dat de winnaar een bepaalde datum bekend wordt gemaakt dan is het wel zo netjes om dat dan ook te doen.
     
  17. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Zal ik dan maar gewoon twee winnaars kiezen?

    Okee komt ie, de winnaars zijn geworden: @Dyonko en @PeterPieters! Van harte jongens!

    Als jullie even een 5 pagina tellende recensie willen schrijven voor de voorpagina, dank! Houd het luchtig; maar wel met een lach en een traan.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    You have no power here :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Stel je niet zo aan man, wacht gewoon rustig af, het komt vanzelf wel.
     
    Tha real gamerr, MightyMikeDX en Pride vinden dit leuk.
  20. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, xbw stelt een prijs ter beschikking, hartstikke leuk, maar ze zijn daartoe tot niemand iets verplicht..Als het nu gaat om iets waar je recht op hebt zoals loon van een werkgever die beloofd op een specifieke datum te betalen en dit een week later nog niet gedaan heeft heb je recht van spreken. En besides, dit is pas 2 dagen ;)

    Look on the bright side, zo blijft het alleen maar langer spannend en vanwege deze reden checken de members die meegedaan hebben de site nu alleen maar vaker, eigenlijk wel slim van ze :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina