1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsvraag: Titanfall 2

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eigenlijk niet ;-)

    Dan komen de bezoekers weer langs alleen maar te ontdekken dat er geen update heeft plaatsgevonden ;-)
     
    Tha real gamerr vindt dit leuk.
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Meer falend is het azen naar gratis shizzle.
     
    Jorrie en Tha real gamerr vinden dit leuk.
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10

    Ik bedoel meer in zijn algemeen zoals dat ik bijvoorbeeld nu al weet wat de Gold games voor Januari worden. (post van vandaag) had ik anders niet nu al geweten ;) wat ik bedoel te zeggen is dat de site in sommige gevallen dan misschien meer frequent bezocht wordt, en daar zijn ze altijd bij gebaat toch?
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    In dat opzicht wel, maar ze komen uit de basis voor de bekendmaking van de winnaar, mogelijk zal er een percentage blijven hangen, dat valt te checken.

    ;-)

    Off topic stop ik nu mee.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad want meedoen aan prijsvragen enzo wat mensen organiseren om iets weg te geven is erg falend. Volgende keer moet iedereen het maar negeren. Gelukkig doe jij niet mee met de loterij. toch weer een grotere kans voor mij.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Captain Jankzak ... he's a hero ... the hero we don't deserve.
     
  7. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je weet dat de prijsvraag een groot succes is geweest wanneer het aantal inzendingen kleiner is dan het aantal overige reacties.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had het spelletje al :D Liet hem daarom aan me voorbijgaan.
     
  9. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Zou je die misschien ter beschikking willen stellen? Mensen kunnen werkelijk niet meer wachten.
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laat ik over zeven dagen weten ;)
     
  11. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Top! Misschien kun je een prijsvraag erbij bedenken. Ik noem maar wat, iets met het beschrijven van je mooiste ervaring in een mech game ofzo.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nou nou nou wat een haat allemaal. Laat ze lekker op hun gemak doen joh. Moet blij zijn dat ze zoiets willen doen. Anders gewoon niet meedoen dan heb je ook geen haast om te winnen. Je weet ook niet wat er prive bij mensen afspeeld.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Geen haat van mijn kant hoor. Ik heb al twee keer iets mogen winnen hier en vind het mooi dat ze prijsvragen organiseren voor een relatief klein publiek.

    Maar een beetje dollen moet kunnen. Ook dat hoort op Xboxworld, allemaal niet te stijf en serieus.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik doel meer op dat het falend is als iemand er enkel is als er iets te winnen valt en dan nog gaan klagen en ze meteen faal noemen etc. We moeten blij zijn dat ze zulke dingen doen en dan geen grote smoel gaan trekken als ze wat later zijn.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dit is echt t meest kansloze topic van 2016
     
    dannygielen vindt dit leuk.
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  17. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat ik met mijn "inzending" niet serieus meedeed aan de prijsvraag???!?! Mijn andere reactie was ook gekscherend... maar goed.. ik was wel benieuwd wie nou had gewonnen/zou hebben gewonnen dus checkte het topic wel..

    En ondanks al jullie gezeik over mij... blijf ik bij mijn standpunt... als je zegt iets te doen moet je het doen ook... als wij of ik met iemand anders een deal Heb over een game verkoop danwel ruil... en ik zeg dat ik hem een bepaalde datum verstuur, moet ik dat doen ook want ik ben een verplichting aangegaan. Of het nou iets gratis is, of een ruil, of dat je ervoor betaald.... afspraak is afspraak.. En als je je daar niet aan kan of wil houden (wat in dit geval niet aan de orde is denk ik) dan moet je er geen datum aan vaststellen..

    Maar goed ik zal wel de enige op dit hele forum zijn die ervan houd om afspraken na te komen...

    :thumbs:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    [​IMG]
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    In essentie heb je gelijk, zelf ben ik ook zo. Afspraak is afspraak.

    Enige is, je weet niet wat er is voorgevallen of überhaupt in de tussentijd gebeurt is. Ik ken Willem als een mede-xbw-er die zijn afspraken nakomt. Deze site wordt staande gehouden door een crew die in hun vrije tijd xbw 'moderaten' dus geef ze ook de benefit of the doubt'

    Iedereen zit hier en komt terug omdat ze xbw leuk vinden, laten we dat zo houden ook al heb je naar mijn inziens 'helemaal gelijk' mbt deze specifieke kwestie. ;-)
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Schijnt dat Willem een Note 7 gebruikte. We wensen hem veel beterschap.
     
    KEN_123 en Reckuuza vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina