1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb hem weleens eerder gehad en viel idd tegen,toen had ik hem in 433 en nu in 4321dus hij staat nu veel dichter bij de goal.Enja als Nederlander zijnde die een Bundesligateam maakt moet je wel Robben nemen he
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik had Robben ook in mijn Bundesliga team (wat jij zei, Nederlander enzo) maar vond hem wel wat tegenvallen o.a. vanwege zijn slechte weakfoot. Heb hem verkocht en ben toen ook andere formatie gaan spelen met mijn BL team
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Fut draft (online) is ook een apart fenomeen. Als ik een team met hoge rating en goede chemistry heb, speelt het allemaal super stroef en win ik de wedstrijden met veel moeite. Maar zodra ik een minder team heb met gare chemistry speelt iedereen alsof ze Ronaldo zijn en win ik wedstrijden met gemak. :confused:
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja en als je dan wint in draft krijg je klote pakjes. Tenminste ik dan hahahaha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Naar de achterlijn doorlopen en passen? Doel je op lage voorzet of afleggen voor de keeper of iets anders?

    En sowieso: Robben altijd op links zetten in-game en niet op rechts laten. Met linkerbeen in de lange hoek schieten werkt erg goed.
     
  6. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Welke SBC krijgen we de 22e

    Hoop op Mkhitaryan
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Haha ja, met je buitenspeler dribbelen tot op de achterlijn en dan terugleggen/voorzetten op de penalty stip of randje 16 vanaf waar je hem makkelijk binnen tikt omdat de ai je alle ruimte geeft.

    Ik heb een hekel aan wijzigen in game zowel opstelling als tactiek, moet gewoon goed staan bij de aftrap..., maar ja je heb gelijk over schieten in de verre hoek
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    Echt een mooie totw. Helaas gaan de cheap kaartjes ook veel geld kosten door de sbc's....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind de TOTW tegen vallen. Had juist eerder verwacht dat Iniesta en/of Messi erin zouden zitten. Hun performance tegen Espanyol was dusdanig indrukwekkend. Maar ach,.. het blijft EA. ;-)


    Heb eindelijk de Singleplayer eerste divisie voltooid (alles Ultimate en twee Legendary). Laatste beker moet je alles winnen en was niet eenvoudig, maar hij is binnen. Wel leuk voor mij (als Barca fan die ook naar menig wedstrijd gaat) was dat de laatste wedstrijd uit tegen Real was. Was 0-1 daarna een discutabele penalty tegen,... Ronaldo staat op zijn tja,.. op zijn manier achter de bal en schiet snoeihard, maar de bal wordt gehouden. Vervolgens later schiet Neymar de 0-2 binnen.
    Was allemaal weer erg gaaf en een stuk beter dan Fifa16 met name de sterkte van de AI en speelstijl is een stuk beter.
    Heb 13 wedstrijden van de 143 verloren en stomme is dat de meeste in eerdere divisies was op Wereldklasse niveau. Een achterlijk goed team helpt natuurlijk wel mee. Daarom blijft het leuk dat je voor elke beker ook echt een team moet hebben met spelers uit die betreffende league.


    [​IMG]

    [​IMG]



    Paar posts terug vroeg naar Laudrup en heb hem gekocht en een ~10 wedstrijden gespeeld en valt helaas toch iets tegen. Niet zo balvast dus net verkocht met gelukkig wat winst. Denk dat ik nu toch Rui Costa maar ga proberen, want lees er veel goeds over. Heb ondertussen best veel Legends kunnen testen. Als jullie het leuk vinden kan ik wel een keer een post maken met mijn bevindingen over de beste mannen,.... laat maar weten. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2016
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb weleens iets gelezen over een chemistry glitch,wat houd dat precies in?Net Sbc Toprak gedaan,past mooi in mijn Bundesliga team
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Iets met een storm in een glas water,.. althans zo ervaar ik het. Kan me niet voorstellen dat nu iemand door een paar stat puntjes ineens wedstrijden gaat winnen.

    http://futwatch.com/chemistry.php

    Hier nog een filmpje van FIFA16,..


    Daarna zou EA een patch hebben uitgebracht om het recht te trekken.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2016
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Vandaag Legend Zanetti in mijn Weekend League pakje, leuke reward zo. Had gehoopt op Veron maar Zanetti is prima om door te verkopen.

    [​IMG]
     
    Don Juan en Bidle vinden dit leuk.
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind dat mijn tegenstanders rond de middenlijn veel te veel ruimte krijgen om lekker te tikken,overal ben ik te laat.Hoe kan ik dat veranderen?Speel gewoon gebalanceerd en teaminstructies druk en agressie op 50
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Speel je toevallig 4321?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Altijd lekker, heb nog geen legend gekregen uit een pakketje, maar mag ook echt niet klagen!! ;)
    Heb zelf Zanetti in mijn team zitten en wat een beest is dat toch. Enkel jammer dat zijn schot niet denderend is. Veron is natuurlijk wat dat betreft een beest en heb het geluk dat ik die ook in mijn team heb. Hier een hard schot met nota bene zijn linker,.... hoe goed is die rechter dan wel niet. 8)

    Enkel om je lekker te maken en omdat je hem waarschijnlijk nu sowieso wel kan gaan halen!!
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Waarom verkopen? Ziet er uit als een gruwelijke back.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb mijn rewards nog niet ontvangen van de WL?! Of kan je deze niet openen op de webapp en alleen op je console?
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Alleen op console ja,en xerofox speel idd 4321
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Thanks! Ik had Douglas Costa. Misschien gebruiken in een Duits elftal als back-up. Maar denk gewoon verkopen.
     
  20. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Iemand al Roy Keane getest wil hem graag in me team in plaats voor Pogba
     

Deel Deze Pagina