1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Jezus en ik heb dit jaar geeneens walkout gezien. Beste speler tot nu to gepackt was NIF Lukaku


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Mooie goal, Wat betreft Veron......Ik twijfel nog erg, ik heb nu 2 miljoen coins en kan ip elke speler kopen maar mijn team speelt best wel heerlijk. Dan zou ik SIF Brozovic/IF Naingollan/IF Kante of SBC Parolo eruit moeten laten en dat is een lastige keuze.

    Omdat ik op de RB al IF Florenzi heb en die ga ik dus niet weg doen.

    Het nadeel van 4321 is dat alle drie de middenvelders zich melden bij een aanval, zelfs als je de instructies hebt aangepast. Het is een nauwe formatie dus de zijkanten zijn vaak open, zeker bij een tegenaanval. Wat je zou kunnen doen is in de formatie opties je middelste CM naar achteren zetten zodat het een CDM is, dit kan alleen maar tijdens een wedstrijd.
    Je zou ook je LCM en je RCM iets meer naar links/rechts kunnen zetten of gewoon in game switchen van formatie naar een iets wijdere variant (433-2, 41212-2, 4222 etc).
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik denk dat elke formatie zn voor en nadelen heeft,4321 vind ik aanvallend fijn maar verdedigend mindet

    Leno
    Pisczek Sokratis Sbc Toprak Kolasinac
    Sanchez Gustavo lege plek
    Robben Auba Konoplhanka

    Nog 80k over voor opties,wie zal ik nemen?
     
  4. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik speel de laatste weken gewoon 3421. 8) Het bevalt me gek genoeg nog best wel. Het is aanvallend heel erg fijn om zoveel opties te hebben en verdedigend is het nog helemaal niet zo zwak zoals het lijkt. Nadeel van deze formatie is wel echt dat je redelijk specifieke spelers nodig hebt, want bijv. op elke positie ben je toch wel erg pace nodig (aanvallend is het zozeer nog niet eens heel nodig) en voor de RM en LM heb je het liefst spelers met decent defensieve stats en hoge stamina. Je hebt dus eigenlijk een minder grote pool van spelers waar je uit kan kiezen, wat het maken van hybrids (wat ik heel erg leuk vind om te maken) best lastig maakt.
    Ik speel het namelijk wel redelijk op de manier van Airjapes (YouTuber als je dat niet wist). Hij heeft mij er eigenlijk ook tot toe gezet om het te proberen. Ik werd namelijk een beetje zat van telkens dezelfde formaties spelen, dus ben ik gaan kijken of er een leuke niet vaak gebruikte alternatief was, waarbij wel goed uitgelegd werd wat voor instructies en tactieken er gebruikt moest worden. Dus als je ook een keer iets nieuws wilt proberen, kan ik dit echt aanraden. :thumbs: Het is wel héél erg op balbezit gericht, dus dat moet je wel liggen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb er ook pas 1 gezien. Gelukkig wel een Sergio Ramos :whistle:
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Blijven iig goede luxe mogelijkheden, maar zou denk ik dan toch IF Nainggolan vervangen. Enne als je 2miljoen hebt kan je hem ook een paar dagen proberen. Veel zal je er niet op gaan verliezen. :)
     
    xerofox vindt dit leuk.
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De 41212-2 is aanvallend en verdedigend prima zolang je een beer van een CDM hebt met goede passing. Het is wat je wilt, of ruimte geven aan je tegenstander of snel een tegenaanval opstarten. Je zou eens moeten kijken naar creatieve middenvelder en in de Bundesliga is dat best wel een beperking, SIF Forsberg of scream Calhanoglu zijn er geschikt voor.
    De LB kun je tzt nog vervangen door IF Hector of natuurlijk Alaba.

    Ik vind de Bundesliga best weinig opties hebben, het is matig (Gotze, Muller e.d.) of erg duur (Boateng, Alaba, Lewa en Neuer).
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Denk dat het team idd op de schop gaat en 41212(2) weer eens ga proberen,vind wel zonde om afscheid van Auba te moeten nemen hehe
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan echt niet verdedigen,ben er klaar mee.Als ik hem voor me wil houden komen andere vrij,staande tackles mis ik altijd de bal,snel van poppetje veranderen duurt ook effe.En vaak weet ik precies wat de tegenstander gaat doen maar krijg er geen vat op
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44


     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Muntantemile is me voor, maar kijk gewoon even online.... staan zoveel goede tutorials. Heb eigenlijk maar drie tips.

    1. Met je middenvelders actief verdedigen.
    2. Mee terug rennen en niet naar aanvallers toe rennen.
    3. Gebruik veel de "jockey" methode (LT). Kortom rustig blijven.
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik zal beginnen eens een team te kiezen die je niet na 3 losses verkoopt.
     
    CrazY, Bidle en Don Juan vinden dit leuk.
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Je hebt gelijk:+,wie kan er leuk team maken in 41212(2)formatie?Ik heb Leno en Sbc Toprak al en 400k voor de rest,enige wat ik wil is dat mn 2spitsen minimaal 85pace en 85dribbling hebben en geen Bundesliga
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Waarom geen Bundesliga als je al wel een CB en een GK hebt,.....
    Dus hybrid moet het worden.
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik kan die stem van Krasi niet meer horen. Irritante clickbait YouTuber. :+

    Hier een tutorial van een Pro speler, met heldere uitleg van situaties en welke buttons te gebruiken.

     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kijk meestal naar de filmpjes van Soetie. Gewoon een Nederlander en hoort bij de absolute top!
    Jammer dat hij tegenwoordig minder vaak speelt.

    Hier een enkel voorbeeld van zijn filmpjes, maar kijk voor de grap naar zijn records,.....

     
  17. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Het is me eindelijk gelukt na weken lang coins grinden en handelen, mezelf martelen maar hij is er...de verlosser

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dit is hoe mijn team er nu uit ziet. Ik heb 40k om te spenderen en wil mn middenveld versterken. Iemand suggesties? Wil uiteindelijk ook Oussmane Dembele halen op RF. Zn kaartje ziet er te gruwelijk uit.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Wat ik je gister vertelde. :+
     
    CrazY vindt dit leuk.
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Echt bizar hoeveel moeite het spel me dit jaar kost. Speel al flink wat jaar Fifa en dat ging mij altijd wel goed af maar dit jaar kost het me meer moeite dan ooit. Net weer een potje... Heb gewoon 17 schoten nodig voordat de bal eindelijk tussen de palen belandt. Om de een of andere reden krijg ik de bal niet in het net. Hou vaak de 0 dus het merendeel van de wedstrijden win ik maar de tijden van 5 tot 10 doelpunten per wedstrijd zijn voorbij. Behoorlijk frustrerend want de kansen liggen voor het oprapen.

    Misschien leuk om mijn team er bij te zetten. Zeker niet de beste formatie, maar het is wel eens wat anders. Vooral Pjanic is echt een baas, Dzeko is de ene wedstrijd echt een koning met prachtige afstandschoten en/of diving headers. Andere wedstrijden zie je hem helemaal niet. Zie nu zijn goals per wedstrijd... met minder dan 0,5 per wedstrijd is dit ongetwijfeld de slechtste spits die ik ooit heb gehad. Zeker in een enkele spits formatie.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2016
  20. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb dit jaar ook absurd veel moeite. Voor deze FIFA was ik elk jaar Divisie 1 speler, met gemak. Maar sinds dit jaar, kom ik divisie 3 niet eens voorbij.

    Overigens sinds ik met 4321 speel gaat het wel een stuk beter.
     

Deel Deze Pagina