1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 3 viel alleen wat tegen imo.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Helaas wel ja... Nog steeds goed maa de eerste twee seizoenen waren echt briljant!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nog steeds pissed dat ze Grace zomaar killde
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vond S3 ook wat chaotisch. Gebeurde heel veel en ging alle kanten op. Einde was wel sick, maar snap wel wat je bedoelt. En Arthur moet weer crazy Arthur zijn. 8)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eerste EP gezien van The OA. Lekker vaag dit :D
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelf begonnen met The man in the High Castle. Helemaal niet slecht en ik ga snel verder kijken.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben bij E3. Kijkt wel lekker weg.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vikings was weer tof, gaat iets groots en vermoedelijk ook heel verrassends gebeuren. Als ze de legendes en verhalen blijven volgen natuurlijk. Vind de tweede helft al een stuk beter dan de eerste van seizoen 4, maar blijf Ivar een vervelend personage vinden.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ragnar gaat er aan, dat is nu wel duidelijk. Hopelijk blijven ze dan ook de legendes volgen, dan krijgen we nog een groot Heidens leger in Engeland en opnieuw een bloedarend, als ze de legendes blijven volgen.

    Aarslog is wel dood nu gelukkig, kwam veel mensen, waaronder ik, op internet al de strot uit.

    Dialoog tussen Ragnar en Ecbert was misschien wel de sterkste die ik tot nu toe in deze serie heb gezien. De wanhoop bij zowel Ragnar als Ecbert kwam goed over.

    Damn, nog 6 afleveringen, dus zeer benieuwd wat er allemaal nog staat te gebeuren. :)
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    De serie begint goed, maar helaas wordt het steeds minder.

    Het achtergrond verhaal van hoe ze gevangen zitten is zeker boeiend. Maar bewegingen en rare dansen die een portaal moeten openen werken bij mij meer op mijn lachspieren. Ook heb ik te vaak het gevoel dat ze veel makkelijker op een andere manier hadden kunnen ontspannen ipv deze onzin.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ik ben inmiddels afgehaakt :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Narcos seizoen 2 eindelijk ook afgekeken. Vond hem beter dan seizoen 1 zelfs. Weet alleen niet of ik de andere seizoenen ga kijken die hierna komen.
     
    Tyrant en bulletproof010 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ragnar dood, maar eerder dan ik zelf had verwacht. Twee van zijn zonen zijn nog op expeditie, drie weten het al van Ragnar. Ivar zal wel dik los willen gaan daar in Engeland gezien de laatste paar seconden van de episode.

    Dit betekent dus dat er een vergeldingsleger naar Engeland zal gaan, wat in de legende bekendstaat als het grote Heidense leger. En dan komt er nog een seizoen 5 ook. Kan nog wel even duren voor het grote Heidense leger naar Engeland gaat, maar er staat een hoop moois te gebeuren dit seizoen. Nog 5 episodes te gaan en dan wachten op seizoen 5.

    Deze episode zelf was heel erg vet. Goede climax en sterk acteerwerk in het personage Ecbert, Ragnar en ook Aelle deed zijn optreden goed. Je ziet maar weinig series die er met de jaren op vooruit gaan, maar Vikings is er zeker één van. 8.5/10 voor deze episode.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vikings was wel weer tof, maar heel erg duister. Er staat volgens mij echt een clusterfuck aan dingen te gebeuren. Nog 4 episodes dit seizoen, dus ben benieuwd hoe het gaat eindigen en hoe ze met seizoen 5 gaan beginnen.

    Ziet iemand deze serie nog? :confused:
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  16. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402

    Ja zeker hier volg ik hem ook, ben erg benieuwd hoe de laatste afleveringen van dit seizoen neer worden gezet.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk dit seizoen wel af maar dan ben ik er wel klaar mee. Ragnar maakte de show.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Seizoen 5 beloofd ook heel wat te worden, maar dat er met seizoen 4 een interessante finale lijkt te komen is wel duidelijk. Gebeurt niet vaak, maar vind wel dat deze serie er met de seizoenen wel op vooruit is gegaan, al kan ik nog steeds niet wennen aan her personage Ivar. Maar zo zijn er wel meer dingen, maar ik wie weet hoe het allemaal uitpakt. :)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het was wat chaotisch qua verhaal in het begin, maar ik vond het vanaf EP3 dikke prima. Gisteren uitgekeken. Wat een serie :cool:

    Net begonnen aan 'Stranger Things'. Bijzonder jaren 80 sfeertje, maar verder vind ik het een soort kinderserie plus :D
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ga hier denk ook aan beginnen, ben benieuwd.
     

Deel Deze Pagina