Hebben jullie in game ook nog wat veranderd aan de stuur instellingen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vanavond ff weer een paar races met @B Tender en @Racerblade01 gedaan. Moet zeggen dat online behoorlijk stabiel is.. Tot nu toe is de grootste minpunt het gebrek aan prive lobby's.. Zodra je met een paar man in een server zit komt er altijd wel 1 of 2 crash idioten de lobby in. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Persoonlijk vindt ik de game beter dan pcars.. Geen geplak als je tegen elkaar aan komt.. Geluid is beter.. Mis alleen costum/prive lobby's en er hadden wel wat meer banen in mogen zitten.. Kwa wagens nu al keus genoeg. En met stuurtje is de game heerlijk rijden Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wat wiethok en flavour zeggen. Verder me stoor ik me persoonlijk aan het feit dat er nu, bij een zgan game, al (te) veel dlc wordt aangeboden, ipv deze content regulier aan te bieden. grafisch vind ik pcars overigens beter dan ac.
Zijn volgens mij meer fixes voor bugs die zaten in de 1.09 versie voor ps4. Maar niet in Xbox versie omdat die later kwam. Misschien een paar issues wel die ook in Xbox versie zitten. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Wat leuke (PC)gameplay: Most of the race I spend battling with the professional racing driver Wolfgang Reip (http://www.autosport.com/news/report....). Really fun, intense & respectful battle! Too bad I wasn't confident in to T1 to make a move stick around the outside, but great fun! Vanaf 8.30.
http://console.assettocorsa.net/com...-porsche-pack-vol-2-red-pack-private-lobbies/ Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
More info soon staat er dus hoop dat het binnen nu en minimaal een maand of 2 er toch wel is.. Anders toch wel heel slecht dat een race game die kwa wagen gevoel beter dan pcars is ruim een half jaar zonder privatelobby's zit.. Zowiezo al slecht dat het er niet in zit Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Net even 2 uurtjes gereden en dit is toch wel een wereld van verschil met pcars. Eerste indruk is dat het toch allemaal wat echter en in ieder geval lekkerder aanvoelt. Hoop dat er snel private lobbies komen want dan kan ik me niet voorstellen dat we dan pcars blijven rijden. Qua tracks kan het wel iets beter maar dat ik voor mij een bijzaak. Het rijden en de auto's vind ik belangrijker en als liefhebber van de GT3 klasse biedt AC, volgens mij, wat meer. Pin me er niet op vast.
AC zijn GT3 assortiment is iets kleiner geloof ik, maar wel de betere auto's imo. Nissan, Ferrari en Lambo zitten erin, Porsche komt er nog bij. Mis alleen de V8 Vantage en Ford GT eigenlijk.