1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iemand nog wat aanraders op Netflix? Afgelopen week Prisoners, Dead Man Down, No Country For Old Men en Lucky Number Slevin gekeken (allemaal mooie films imo) en ik vraag me af wat nog de moeite waard is. Ik heb er al een hoop die op Netflix staan gezien denk ik, maar vul gerust aan. :)
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    The Jungle Book (2016) staat er sinds kort op. Aanrader.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Da fuck, nu al? Die is nog niet zo heel lang uit.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maar zeker het kijken waard. Vond het een aangename uitvoering van het verhaal. Komt nergens uit balans met het origineel zo lijkt het, maar het is jaren geleden dat ik het origineel van Disney heb gezien.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aight, dan ga ik dat zeker nog wel doen.

    Afgelopen week de volgende (voornamelijk horrors gekeken)

    Opiseu (2015) (Office. Koreaanse Thriller/horror)

    Het verhaaltje van IMDB over de film is een beetje simplistisch, maar eigenlijk moet je over een film zoals dit zo weinig mogelijk weten. Ik vind het in elk geval echt wel een aanrader.

    Krampus (2015) (Comedy, fantasy, horror)

    Vermakelijke horror comedy om tijdens kerst (of niet) te kijken. Verre van creepy, maar de humor is wel leuk gedaan. Op sommige fora noemen ze de film de Gremlins van deze era, nou dacht het echt niet dus. Gewoon geinig.

    The Eyes of My Mother (2016) (Drama, horror)

    A young, lonely woman is consumed by her deepest and darkest desires after tragedy strikes her quiet country life.

    Volledig in het zwart/wit. Zitten een paar scenes in die disturbing te noemen zijn. Verder wel wat traag en je moet ervan houden.

    Christmas Evil (1980) (horror, thriller)

    A toy factory worker, mentally scarred as a child upon learning Santa Claus is not real, suffers a nervous breakdown after being belittled at work, and embarks on a Yuletide killing spree.

    Lekker dat jaren 80 sfeertje met de bijbehorende creepy deuntjes die over het algemeen nog steeds wel effectief zijn. Het geweld en bloed is fucking nep, maar dat maakt echter weinig uit. Not bad at all.

    The Neon Demon (2016) (horror,thriller)

    When aspiring model Jesse moves to Los Angeles, her youth and vitality are devoured by a group of beauty-obsessed women who will take any means necessary to get what she has.

    Langzaam, maar zeker wel boeiend en dark ook. Wel wat gekke dingen, maar dat hoort er dan ook wel een beetje bij.

    Southbound (2015) (fantasy, horror, thriller)

    Five interlocking tales of terror follow the fates of a group of weary travellers who confront their worst nightmares - and darkest secrets - over one long night on a desolate stretch of desert highway.

    Tof concept, maar niet heel erg geweldig uitgewerkt vond ik zelf. Had er wel meer van verwacht. Geen crap maar ook zeker niet top in mijn boekje.

    Always Shine (2016) (thriller)

    Best friends Anna and Beth take a weekend trip to Big Sur, hopeful to re-establish a bond broken by years of competition and jealousy. Tensions mount, however, leading to an unexpected yet inevitable confrontation, changing both of their lives...forever.

    Goed acteerwerk en het weet de spanning goed op te bouwen, maar de manier waarop de film is maakt zorgt ervoor dat die spanning ook na een tijdje volledig weg is en niet meer terugkomt. Had veel beter kunnen zijn, maar niet slecht.


    Morgenavond naar Rogue One!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En Carrie Fisher overleden.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    2016 is echt een vies, smerig kutjaar.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus toch he, het leek even beter te gaan. Jammer man. Te jong ook. Rest in peace. Elk jaar gaan er wel celebrities dood maar het valt wel op dat het er dit jaar heel veel waren.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tuurlijk. Nog een +1 voor de R.I.P 2016 Celebrity Edition. Alhoewel Fisher enkel bekend was als Princess Leia natuurlijk. Voornamelijk 'n script-doctor ... en nog een goede ook. Zat er, helaas aan te komen ... 15 minuten zonder circulatie of zuurstof is lang.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ga morgen voor 2e keer naar Rogue One. Nu is het...

    helemaal raar met CGI Carrie Fisher...
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vond Rogue One voor 75% ultiem saai, slecht geacteerd en overbodig. De laatste 20 minuten maakten echter wel wat goed. Nonetheless, niet per se een toevoeging van waarde, wat mij betreft.
     
    Tim en Alexknl vinden dit leuk.
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Rogue One: prima wegkijker, maar niks nieuws onder de zon. Door alle lovende woorden stapte ik met hoge verwachtingen de bios in. Film zag er prima uit, genoeg actie (vooral 2e deel) maar nergens een WOW moment.
    Op naar de volgende.
    7/10
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep, mee eens.

    Net met broer geweest. Zeker wel vermakelijk, actie was inderdaad goed. Helaas was de film lang niet constant boeiend zoals ik dat wel vond bij TFA. Daarnaast was het acteerwerk van sommigen gewoon prima in orde en van anderen echt wel minder. Hetzelfde kan ik over de nieuwe personages zeggen, een paar toffe maar de meeste konden mij niet heel erg boeien.

    Misschien is dit zo'n film die ik beter ga vinden na het nog een tweede of derde keer gekeken te hebben, maar misschien ook niet en dan houd ik het gewoon op een coole film en das gewoon genoeg ook. :)

    Wat was eigenlijk het nu van die ene CGI dude?
     
  15. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Die man is al ruim 20 jaar dood.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    La La Land
    Huilen
    8/10
     
    schijterwt vindt dit leuk.
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok dan. Daar had ik dus geen idee van.

    Tunnel gezien. Koreaanse disaster movie, maar niet zoals al die andere disaster movies. Deze is gewoon verdomd fucking goed. Zitten zeer sterke scènes in en verveelde gewoon moment.

    De Koreanen blijven het gewoon flikken met die dope ass films.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    The Witch

    Helemaal kak.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En wat een hype om die film ook. Er werd gezegd dat het zwaar creepy en disturbing was, nou poeh poeh. Het had een goede setting maar was geen moment eng.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina