1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nieuwe arena's gespeeld; BAGGER.

    Edit: Er zijn (minstens) 3 nieuwe arena's die een 'digitale' look hebben, niet echt mooi naar mijn mening, maar smaken kunnen verschillen. Probleem is voornamelijk dat ze ook 3 afwijkende lay-outs hebben, dus 1 heeft 2 doelen aan beide kanten, 1 heeft een kuil in het midden (minder diep dan dat Aziatische level, maar nog steeds irritant, en 1 heeft grote pilaren.

    Jammer, want al die vernieuwingen verneuken voor mij gewoonweg de gameplay, die prima is in de normale arena's, maar met deze rotzooi wil ik niks te maken hebben.

    Ik zag ook dat ze die bredere arena een nieuw kleurtje hebben gegeven, wat wel mooi is, maar speelt gelukkig nog gewoon hetzelfde.

    De nieuwe 'space' arena helaas nog niet gezien.

    Laatste 3 potjes meteen nadat ik erin kwam ook gelijk weer gequit, want ik kwam dus steeds in zo'n nieuwe digitale Arena, en dat vind ik helaas geen reet aan.

    Score van Rocket League in de PS Store ook meteen op 1 ster gezet, want deze update verkloot eerlijk gezegd de hele game voor mij, terwijl dit een favoriet was. Geen idee welk genie heeft bedacht dat ze nieuwe vormen moesten introduceren in de arena's, maar ik hoop dat ze die fout snel terugdraaien, want ik zie mezelf niet vaak meer Rocket League opstarten zolang deze arena's in de roulatie blijven...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Yi-Long kun je de mappen die je niet wilt niet uit de rotatie halen?
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ja, wat @Pride zegt.

    Die 'nieuwe' mappen zitten al maanden in de game, zijn alleen nu toegevoegd aan Social playlist. Dislike ze gewoon en move on, je hoeft niet boos te worden. :+ Of speel Competitive en je komt ze helemaal niet tegen.

    De nieuwe skins zijn alleen van Wasteland en Utopia Coliseum en daar is helemaal niets veranderd aan de layout. Alleen Starbase ARC is nieuw.

    Cool dat je nu match highlights ziet tijdens het zoeken naar een nieuwe match!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
    B Tender vindt dit leuk.
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben wel blij met die nieuwe trainingsmode. Kan nu echt heel specifiek situaties namaken waar ik moeite mee heb.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    je kunt volgens mij maar 2 mappen disliken/downvoten, en ze hebben er 3 slechte toegevoegd, dus eentje zit sowieso nog in je rotation.

    Niets mis met de nieuwe skins voor bestaande mappen, en de nieuwe Starbase-map is ook tof.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lekker goal direct van kick-off:


    Risky in 1v1 maar wel leuk als het lukt:


    Gewoon voor de funz:


    En beetje oefenen in trainer tijdens de wedstrijden:
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Geen idee of deze gepost zijn hier



     
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Kan je andere wielen zetten onder dat nieuwe waggie van de showroom die vulcan ofzo? of is het fixed net als warthog enzo
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je kan andere wielen onder die waggie zetten G, is niet diezelfde torrie als met Warthog dus no spang! :+
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Thx brah
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Eigen Airdribble training:


    Paar leuke goals:







    Goals worden minder leuk naarmate ik hoger ga spelen. Zit nu op Allstar. Er is weinig ruimte om leuke dingen te proberen dus gaan veel voor de zekere ballen.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Pride wat is je rank nu met 3v3? Ik kom maar niet verder dan die gold star.

     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2016
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vette montage man! Leuk in elkaar gezet.

    Ik ben momenteel AllStar divisie 4 in 3v3. Zit tegen superstar aan alleen wat minder tijd laatste paar weekjes i.v.m mijn pasgeboren zoontje haha dus speel wat minder anders had ik wellicht superstar al wel gehaald.

    Liefst speel ik 2v2. Daar ben ik ook Allstar Divisie 4 mee. Die gamemode speelt net wat rustiger vind ik maar vind het allebij leuk. 1v1 ben ik rising star, doe ik niet heel graag teveel afwachten tot de ander fouten maakt. irritant spelletje dat 1v1 haha.

    Ik ben vanavond denk wel online, mocht je wat potjes willen doen. We hebben ook via DRK een vrij actieve groep in rocket league als je wilt dan stuur me maar een PBtje. veel leuke private matches en samen online spel. Van Veteraan tot Legends hebben we erbij zitten.
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik blijf maar hangen bij de eerste challenger. Mis misschien het talent, want lijk laatste tijd niet meer vooruit te gaan. Meer mensen die echt aan het worstelen zijn? of is dat weer tijdelijk tot een keer het kwartje valt, en je daarna weer opeens een stuk beter gaat? Want wat is nou de beste manier van trainen? veel potjes spelen, of heel gericht in de trainingsmodes situaties oefenen?
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik doe training tijdens het zoeken van matches. En wat je dan traint is waar je zelf beter in wilt worden. Maar voornamelijk wedstrijden doen. ( doe ik ). En je word wel beter maar het gaat steeds langzamer. Het begin met vliegen, dan dubbel jump en vliegen, dan keer van de muur springen tot dat soepel gaat enz enz. Steeds ietwat beter maar gaat traag, is bij iedereen. Ik merk dat ik nu steeds makkelijker tijdens het vliegen men auto omdraai om de juiste hoek te krijgen en gewoon in zijn achteruit verder vlieg. Lukte me tijdje terug nog niet.

    iedereen hier is welkom met ons mee te doen. Stuur me maar een PB. spelen veel private matches ook =) en ranked online.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me wel eens leuk om mee te spelen ja. Speel nu voornamelijk alleen, niet echt vrienden die ook rocket league spelen. En gebruik ook regelmatig de training (vooral nu die nieuwe mode om specifieke situaties te oefenen), maar is toch vaak andere koek tijdens een echt potje.
     
  17. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Wat is je tag Voodo dan voeg ik je voeg ik je ook toe.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Draaien voor de juiste hoek, heerlijke goal:


    Altijd vies zo'n tikje omhoog:


    Heerlijke dunk:


    Clutch save's:





    Zo dat is weer even genoeg haha.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  19. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Voor de mensen die nog graag willen ruilen, ik heb een paar items die ik opzich wel wil ruilen voor een item uit dezelfde rarity en het soort item (Ik moet hem natuurlijk zelf ook wel mooi vinden). Als je iets tofs hebt voor de Masamune, dan kan je dat ook proberen aan te bieden. Ik heb nog nooit getrade in dit spel, dus ik weet eigenlijk ook niet wat je wel en niet kan hiermee. Maar ik heb:
    -Zomba (Exotic Wheel)
    -Trinity (Import Boost)
    En ik dacht nog een Kampioenskrat 2.

    Ik hoor het wel als er interesse is. Ik speel trouwens op de Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2017
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hell yes, gister superstar geworden! Mijn promotie match was tegen een champion en superstar maar gelukkig kunnen winnen met 2-1. Nu dus superstar. Heerlijk nog lekker dit seizoen! Op naar champion.
     

Deel Deze Pagina