1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    300k waard?

    Ik zou zelf Bennie arfa halen. Zo'n heerlijke cam. En denk achter lacasweattie dat je een lekker duo hebt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  2. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    [​IMG]

    Vervang direct die zilveren middenvelder voor Vidal. Heb nog één miloen beschikbaar. Ga waarschijnlijk Petit halen en als Pepe in TOTY komt vervang ik Lalas voor TOTY Pepe.
     
    nawa vindt dit leuk.
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gullit een plekje naar links en Vieira als centrale middenvelder (stay back)? Ik heb Vieira zelf niet getest hoor, daar heb ik de coins niet voor, maar ik zie veel pro's met hem spelen (en Pogba trouwens).
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor welke middenvelders zouden jullie gaan met 4-1-2-1-2 (2)? Ik heb ongeveer 60k te besteden. Één daarvan moet een RM/RW zijn.

    Sturridge - Martial
    X
    X - X
    Matic

    Eigen ideeën:

    Sturridge - Martial
    Firmino/Rooney
    Can/Dembele/Kante- Sissoko/Mkhitaryan (de RM)
    Matic
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2016
  5. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Easiest profit of my life. 100 gold discard IF's gekocht vorige week voor 9.9k each en nu verkocht voor 14.750 BIN door de tradeable TOTW SBC. :cool:
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja lekker net die nieuwe SBC. Ik heb ongeveer 60 NiFs 84/83 rated verkocht.. Allemaal ingekocht voor <2-4 en verkocht voor 6-9k... Nog 25 in de TP..

    Mooiste is dat ik pas vanmiddag heb ingekocht omdat ik met kerst niet te veel heb gedaan
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Wil graag Gattuso kopen maar is hij de 300k waard ja of nee ??

    Heb nu Veron ook in me team dat is echt een beest:cool:
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond gattuso de minste cdm legend. Keane, Rijkaard zijn in die prijsklasse beter, en Petit en Vieira nog weer iets beter
     
    Kevacez vindt dit leuk.
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ga voor Petit :thumbs:
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Op een Premier League middenveld mag Kante sowieso niet ontbreken. Daarnaast vind ik zelf Eriksen altijd fijn spelen.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is Kante zo goed dan? Hij komt dan als rechter of linker CM. Punt is wel dat ik ook Sissoko erin moet zetten als RM (Mahrez te slap en Mkhitaryan twijfelgeval). Dan wordt het wel een erg stug middenveld met Kante Matic Sissoko, of denk je niet?
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kante is idd super. Had hem ook in mijn BPL team en verreweg de betere!!
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    4-1-2-1-2 (2) is toch zonder RM? En waarom moet je Sissoko erin zetten?

    Ja, ik vind Kante de beste (betaalbare) NIF middenvelder uit de Premier League. Ook aanvallend is hij verbazend genoeg erg aanwezig. Pikt bij mij regelmatig goaltjes mee als rechter CM in 4-3-2-1.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Om iedereen op volle chem te krijgen. Begin ik in een 433 met Martial op links en Sissoko / Mkhitaryan op rechts. In game ruil ik naar 41212 (2). Ik wil Martial behouden als OP striker en als LF op ST krijgt ie max 6 chem.

    Dit kan ook:
    Sturridge - Martial
    Rooney
    Kante - Mkhitaryan
    Matic

    Iemand goede ervaringen met Mkhitaryan, Sissoko of Rooney als middenvelders?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2016
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind 22k voor een 81 NIF best prijzig. Had Eriksen voor een stuk minder en die is echt een koning dit jaar.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je kunt dan misschien Sissoko proberen als CDM ipv Matic. Hij heeft er de stats voor in ieder geval.

    Sturridge - Martial
    Firmino
    Eriksen/Dembele - Kante
    Sissoko

    Eriksen is ook een baas inderdaad. Ik zou ze ook samen op een middenveld zetten. Misschien is Kante wat prijzig, maar hij is het zeker wel waard. Martial is ook rond de 25k geloof ik.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    True, nadeel is H/M van Sissoko wat hem onaantrekkelijk maakt als CDM. Matic is ook een tank, steunpilaar van het elftal met zijn lengte, kracht en intercepties. Mmmm. Misschien Mkhitaryan en Kante dan maar, met Matic er achter en dan Rooney of Firmino ervoor.
     
  18. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Kante zeker halen is echt een baas! Sissoko zou ik niet als Cdm gebruiken vanwege zijn workrates. Beter kante daar neer zetten dan of Can. Als cam zou je bojan met Hunter kaartje kunnen proberen. Ook een baas door zijn high/low workrates of Eriksen inderdaad.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Kante wordt een beetje gezien als de nieuwe Ramires. Ik heb hem ook in mijn team op lcm (4312). Dankzij zijn verdedigende kwaliteitem, balance en stamina niet te stoppen. Ik gebruik hem in een wat verdedigende rol met een meastro chem er op voor goede passing en schoten van buiten de 16, anchor werkte ook goed als je hem cdm laat spelen, maar daar heb ik nu Petit.
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ga maar eens 3421 of iets dergelijks proberen. Beetje klaar met 4231(2) en 4141, de afstanden zijn gewoon te groot. Heb ook geen idee waarom ik ooit 4141 ben gaan spelen... Hield er altijd van om met een grote target man te spelen, met 85 Dzeko dacht ik dat ik de ideale kandidaat had maar ik krijg de ballen te weinig voor zijn voeten en zijn rendement is veel te laag. Ga gewoon weer lekker aanvallend spelen en veel combineren. Twijfel nu of ik Dzeko laat staan en er een voetballende spits naast zet of dat ik allebei mijn teams om ga gooien. Dzeko heeft wel een goede link met Pjanic en die blijft hoe dan ook in mijn team...

    Dit zijn mijn huidige teams. Behoorlijk crappy maar aangezien ik weinig doordeweeks speel heb ik me nog niet kunnen kwalificeren voor weekend league, laat staan 40 wedstrijden spelen...

    [​IMG] [​IMG]
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina