1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb je Koulibaly als eens geprobeerd? Het is (voor die prijs) echt mijn favoriete CB uit FIFA 17. Speel zelf in mijn Serie A-team met hem en Manolas achterin.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb wel een paar potjes met hem gespeeld voordat ik naar Benatia switchte. Misschien ga ik wel 5221 spelen met mijn Serie A team, kan ik ook gewoon Sandro gebruiken. Dan ontbreekt de link tussen Pjanic en Dzeko alleen, al is dat met een volledig Serie A team natuurlijk geen probleem.

    Met verdediging gaat het prima, het is vooral de aanval die tekort schiet. Vermoed dat de formatie daar vooral verantwoordelijk voor is.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe zorg je ervoor dat je aanvallers de diepte in rennen?Speel met Auba en if Werner voorop en bij instructies heb ik achter de linies kruipen maar komen nog te veel in de bal.Heb bij aangepaste tactieken bij gedeelte kansen creëren passen op 55staan.Sta nu met WL 6-5 komt precies overeen met goud 3 die ik wel elk weekend haal
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb je ze ook op 'druk zetten op achterste linie' staan? (of zoiets, weet precieze term niet) Volgens mij helpt dat ook wel omdat ze dan al meer diep staan.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Is uiteraard afhankelijk van de situatie.
    Je kunt ze natuurlijk met RB diep sturen of de speler die je bestuurd net voordat je hem overspeelt. Daarnaast de individuele instructies,... je kunt kiezen voor achter linies (zo heet het in het Nederlands volgens mij). Enfin kijk even naar de speler instructies.
    Verder goed opletten en ligt ook aan de opstelling die je hebt. Bij mij kan ik vaak vanuit LA naar RV of LR naar LV. Met name de laatste werkt goed bij mij icm Neymar.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Helder, Kante komt in mijn team.

    Iemand ervaringen met Mkhitaryan op CM? En Rooney op CAM met z'n M/H work rates?
     
  7. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Kante...het duurde even voor ik hem ontdekt had. Het kwam door wat ik her en der las dat ik Kante maar eens ging proberen. Tegenwoordig probeer ik altijd een team te maken met iig hem erin. De enige reden om hem niet op te stellen voor mij is om een keer af te wisselen en niet weer met Kante (en dan meestal Martial ervoor heb je gelijk twee links) te spelen. Is wat mij betreft de meest OP speler van FUT.
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Koulibaly vond ik ook echt heel fijn toen ik nog wat minder budget had! Samen met Manolas was hij voor mij beter dan de Juventus cv's
     
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Welke CAM Legend is het beste ?
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha nee man nu kun je ook overdrijven ;) Ik heb Koulibaly ook gehad. Nu laatst ook toevallig weer een potje mee gespeeld en het viel me toch wel op dat hij een heel stuk minder is dan een Juve cv. Desalniettemin voor die prijs een prima cb.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik zie de youtubers vaak rui Costa gebruiken.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Costa en Hagi vind ik beide erg goed. Daarnaast heb ik nog Stoickovich en ook als CAM is die erg goed. Gullit is als CAM trouwens ook een beest.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2016
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik ben echt aan het twijfelen of ik mijn waardevolle spelers moet verkopen. Ik ben bang dat de waarde van mijn spelers gaat verdampen de komende tijd. TOTY market crash???
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Sowieso gaat de prijs altijd naar beneden. Je hebt enkel de oplevingen na 'crashes'. Denk dat je qua kaartjes echt vasthouden enkel kans maakt met "The one to watch". Daarnaast zou ik ook denken aan het plezier om met spelers te spelen.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een naaierij soms ook,ben bakker van beroep en kreeg vandaag een mooi extratje,dacht ga eens fifapoints kopen.Uiteindelijk 13.000 points gehaald en beste speler die ik kreeg was Kante en die zat al in pakje nr 1 Uiteindelijk dus 100euro betaald voor 200k,kutspel
     
    Bidle en Beltoni vinden dit leuk.
  16. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat is zuur, maar om eerlijk te zijn is pakjes kopen (dmv fifapoints of coins) iets wat je niet moet doen. Het riekt bijna naar oplichting wat mij betreft. Heb zelf dit jaar denk ik voor 25 euro pakjes geopend en had t toen snel weer afgeleerd.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja,.. dat is idd zuur. Kans met pakketjes is echt erg klein. Heb een speciale editie met elke maandag twee pakketten en een leen pakket,.... Wel al een paar keer gehad dat als je een goed pakket hebt, dat het dan ook gelijk echt raak is. Dan is het gemiddelde ook hoger qua gemiddelde.
    Vorig jaar eigenlijk al snel ontdekt dat je beter kan handelen. Met Kerst mijn coins ruim verdrievoudigt. Kortom zou er niet te veel geld aan besteden. Daarbij zijn veel van de prijsverschillen van spelers sowieso niet reëel.
    Van dat geld ga ik liever een paar keer naar de bioscoop,... aan de andere kant heb je waarschijnlijk wel 'gratis' een kerststol en oliebollen gehad, dus wellicht is dat een zachte compensatie. ;)


    Enne iedereen hier een gezond en gelukkig nieuw jaar gewenst!!
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben meer van de appelflappen en ananasflappen haha,net goud 2behaald en maandelijks goud 3,erg veel zin in mijn 3 informs.Nu dit team
    Ruffier
    Aurier Silva Kos Bellerin
    Kante Mov Matuidi
    Griezmann
    Di Maria inform Lacazette Martial

    En idd iedereen de beste wensen voor aankomend jaar
     
    Bidle vindt dit leuk.
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Nog nooit een ananasflap op en eerste keer dat ik er van hoor/lees. Ga ik eens proberen!

    Je team ziet er prima uit zo. Lacazette en Kante flink mee gespeeld en allebei vond ik ze erg goed. Griezmann moet ik nog een x proberen.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Als mensen serie a teams hebben en een goede spits willen. Kan tif Icardi aanraden. Min punt is alleen de 2* skill. Maar het is een verdomd goede afmaker. Is niet bijster groot maar wint alles in de lucht. Kost nu maar 50/55 k. En hoogstwaarschijnlijk krijgt z'n nif een upje in feb. Wat betekend dat z'n tif ook omhoog gaat.

    En mocht je een super sub willen. Sif Al Soma. Het is dat die niet te linken is. Maar damn wat een stats.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina